Problem z LAYLA 3G
Witam wszystkich.Chciałbym sie podzielic swym problemem mając nadzieję ze byc moze ktos z Was miał podobny problem i pomoże mi rozwiazec mój.A wiec jestem użytkownikiem LAYLI3G.Uzywałem jej bardzo sporadycznie przez ok.2miesiące i działała bez zastrzezen.problem zaczął sie w momencie przeinstalowania systemu z Windowsa usa na wersję polską.Po ponownym zainstalowaniu sterowników karty komputer nie zauważa jej,nie mozna uruchomic mikserka obsługującego karte,wyswietlając informację:UNABLE TO CONNECT TO BREAKOUT BOX,THE CONSOLE CANNOT BE DISPLAYEDdodatkowo na panelu LAYLI diody zapalają sie do poziomu bardzo silnego sygnału.Próbowałem przeinstalowac windows ponownie na amerykanski i problem dalej pozostaje ten sam.Próbowalem rowniez zainstalowac ją w komputerze kolegi,i rowniez oznaki są takie same.Prosze o informacje jesli ktos wie o co moze chodzic,lub do kogo z tym problemem sie zgłosic.
Re: Problem z LAYLA 3G
a co na to producent?
Re: Problem z LAYLA 3G
...a co na to producent?...
**********************
niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca.
**********************
niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca.
Re: Problem z LAYLA 3G
......a co na to producent?...
**********************
niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca....
**********************
Z tego co mi wiadomo, aby uzyskać pomoc techniczną nie potrzebujesz ani gwarancji, ani nie musisz wysyłać karty do USA, tylko po prostu spróbuj się z nimi skontaktować poprzez stronę internetową, opisz swój problem dokładnie, a jakąś odpowiedź dostaniesz na pewno.
**********************
niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca....
**********************
Z tego co mi wiadomo, aby uzyskać pomoc techniczną nie potrzebujesz ani gwarancji, ani nie musisz wysyłać karty do USA, tylko po prostu spróbuj się z nimi skontaktować poprzez stronę internetową, opisz swój problem dokładnie, a jakąś odpowiedź dostaniesz na pewno.
Pozdrawiam
Re: Problem z LAYLA 3G
......a co na to producent?...
**********************
niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca....
**********************
może to kabel łączący kartę z interfejsem? ja bym obstawiał właśnie ten element. wszystko wskazuje na problemy natury mechaniczno-elektrycznej a nie softwareowej!
pozdr,
bjortos
**********************
niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca....
**********************
może to kabel łączący kartę z interfejsem? ja bym obstawiał właśnie ten element. wszystko wskazuje na problemy natury mechaniczno-elektrycznej a nie softwareowej!
pozdr,
bjortos