E-mu 0404 - problem z kablem

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
mendoza
E-mu 0404 - problem z kablem

Post autor: mendoza » wtorek 11 paź 2005, 17:22

Witajcie.

Kilka dni temu wrocilem ze Stanow z nowo zakupiona karta E-mu 0404.

W instrukcji wyczytalem, ze potrzebuje kabla łączącego E - mu z kartą siostrzaną. W moim przypadku jest to karta creative - soundblaster audigi ZS.

Bylem pytać o ten kabel w roznych sklepach, ale niestety nikt nic nie wie (m.in. w Media Markt).

Blagam o pomoc. Napiszcie gdzie moge zdobyc tego typu kabel, gdzi sie zwrocic?

Jesli ktos wie jak mi pomoc, to bardzo prosze o konkretne namiary. Jestem nowy w swiecie internetu, wiec czasami bywaja problemy ze znalezieniem czegos.

Pozdrawiam i z gory dziekuje.

Krzysiek
[addsig]
26 letni nauczyciel muzyki. Zwyczajny człowiek jakich wielu. Co w sobie cenię? Marzenia, z których nigdy nie zrezygnuję. Czego w sobie nie lubię? Uporczywego szukania kolejnych celów do których mogę dążyć - zbyt wiele czasu mi to zajmuje.
Wyglądam:
Dwie

Awatar użytkownika
Groch

Re: E-mu 0404 - problem z kablem

Post autor: Groch » wtorek 11 paź 2005, 22:52

... karta E-mu 0404.

W instrukcji wyczytalem, ze potrzebuje kabla łączącego E - mu z kartą siostrzaną. ...

Pewnie masz łączną instrukcję do wszystkich modeli kart Emu (z tego, co pamiętam właśnie taką załączają) i źle przeczytałeś. Karta "siostrzana" dołączana jest do wyższych zestawów, np.1212m i tam jest już w pudełku ten kabelek. Ty mając 0404 nie potrzebujesz tego kabla, bo nie masz z czym łączyć swej karty...

Awatar użytkownika
ovca

Re: E-mu 0404 - problem z kablem

Post autor: ovca » środa 12 paź 2005, 10:29

cze; tak jak kolega wyzej pisze - to opis kabla dodawanego do wyzszych modeli kart E-MU; nie wiem czy w ogole 0404 ma takie lacze, a nawet jak ma, to nie wiem czy daloby ci cos polaczenie z Audigy (kwestia odpowiednich sterownikow);