Jak Wam się sprawuje karta Lynx L22?
Jak Wam się sprawuje karta Lynx L22, Panowie? Jak brzmi, jak śmigają sterowniki, są jakieś problemy? Trochę dużo karta kosztuje, więc muszę znać wszystkie za i przeciw... Pozdr. KD
Tam sięgaj, gdzie wzrost nie sięga... :-)
Re: Jak Wam się sprawuje karta Lynx L22?
...Jak Wam się sprawuje karta Lynx L22, Panowie? Jak brzmi, jak śmigają sterowniki, są jakieś problemy? Trochę dużo karta kosztuje, więc muszę znać wszystkie za i przeciw... Pozdr. KD ...
Chętnie i ja poznam te parametry, gdyż wybieram się do Stanów i muszę ją kupić.
Chętnie i ja poznam te parametry, gdyż wybieram się do Stanów i muszę ją kupić.
Jestem początkującym muzykiem amatorem, mam 34 lata
...zapraszam na http://www.e-muzyk.pl
jest tam test i opis w multitescie kart dzwiekowych...
Parametry to znam, ale jak śmiga w praktyce? Tabelki z danymi z reguły różnią się tego, co spotykamy w praktyce. Pytam więc tych użytkowników, którzy mają kartę: jak brzmi, jak śmiga, jak sterowniki i ogólne wrażenie? I tyle. Zadnych innych rzeczy. Pozdrawiam!
jest tam test i opis w multitescie kart dzwiekowych...
Parametry to znam, ale jak śmiga w praktyce? Tabelki z danymi z reguły różnią się tego, co spotykamy w praktyce. Pytam więc tych użytkowników, którzy mają kartę: jak brzmi, jak śmiga, jak sterowniki i ogólne wrażenie? I tyle. Zadnych innych rzeczy. Pozdrawiam!
Parametry to znam, ale jak śmiga w praktyce? Tabelki z danymi z reguły różnią się tego, co spotykamy w praktyce. Pytam więc tych użytkowników, którzy mają kartę: jak brzmi, jak śmiga, jak sterowniki i ogólne wrażenie? I tyle. Zadnych innych rzeczy. Pozdrawiam!...
Twoim zdaniem testowanie karty polega na przepisaniu jej parametrów? Jeśli tak podchodzisz do czyjejś pracy to mam nadzieję, że nikt Ci więcej nie odpowie.
Twoim zdaniem testowanie karty polega na przepisaniu jej parametrów? Jeśli tak podchodzisz do czyjejś pracy to mam nadzieję, że nikt Ci więcej nie odpowie.