Odsłuch sygnału słuchawkowego w EchoMiaMidi.
Moje pytanie jest następujące.Jeśli ten interface nie posiada wyjścia słuchawkowego, czy muszę zakupić mikser sprzętowy? Proszę o jakąś podpowiedź. Chciałem kupić sobie tę kartę, ponieważ czytałem o niej wiele dobrego. Może ktoś potwierdzi słuszność wyboru...
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.
Re: Odsłuch sygnału słuchawkowego w EchoMiaMidi.
Cześć.
Nie ma takiego wymogu. Mikser, jak sama nazwa wskazuje, służy do miksowania, a więc mieszania dźwięku z róźnych źródeł. Jeśli to właśnie chcesz robic to wtedy rzeczywiście potrzebujesz miksera.
Ale jesli EchoMiaMIDI jest Twoim jedynym źródłem dźwięku, to musisz jej wyjścia ( liniowe) do jakiegoś wzmacniacza podłączyć, żeby w ogóle coś słyszeć. Jeśli Twój wzmacniacz ( np. domowy HiFi) posiada wyjście słuchawkowe to masz ( przynajmniej na razie ) problem z głowy.
Wersje mogą być np. takie:
1. Echo Mia > wzmHIFI > wyjście słuchawkowe
2. Echo Mia > mikser > wyjście słuchawkowe
3. Echo Mia > wmacniacz słuchawkowy (np. Presonus) > wyjście słuchawkowe
pozdrowienia
Nie ma takiego wymogu. Mikser, jak sama nazwa wskazuje, służy do miksowania, a więc mieszania dźwięku z róźnych źródeł. Jeśli to właśnie chcesz robic to wtedy rzeczywiście potrzebujesz miksera.
Ale jesli EchoMiaMIDI jest Twoim jedynym źródłem dźwięku, to musisz jej wyjścia ( liniowe) do jakiegoś wzmacniacza podłączyć, żeby w ogóle coś słyszeć. Jeśli Twój wzmacniacz ( np. domowy HiFi) posiada wyjście słuchawkowe to masz ( przynajmniej na razie ) problem z głowy.
Wersje mogą być np. takie:
1. Echo Mia > wzmHIFI > wyjście słuchawkowe
2. Echo Mia > mikser > wyjście słuchawkowe
3. Echo Mia > wmacniacz słuchawkowy (np. Presonus) > wyjście słuchawkowe
pozdrowienia
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...