Czy warto...

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
cool
Czy warto...

Post autor: cool » czwartek 15 kwie 2004, 09:53

Panowie, czy wymiana procesora Athlon 2000+ np. na 2500+Barton przyniesie jakieś widoczne rezultaty jeśli chodzi o wydajność PC oczywiście w kontekście pracy z dźwiękiem (CubaseSX).
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.

Awatar użytkownika
hardstep

Re: Czy warto...

Post autor: hardstep » czwartek 15 kwie 2004, 12:29

...Panowie, czy wymiana procesora Athlon 2000+ np. na 2500+Barton przyniesie jakieś widoczne rezultaty jeśli chodzi o wydajność PC oczywiście w kontekście pracy z dźwiękiem (CubaseSX)....

Naturalnie.Ja dokonałem takiej zmiany i jestem mile zaskoczony.To sa dwa rozne procesory nie tylko pod wzgledem zegara.Roznice widac golym "okiem" (uchem)

Pozdrawiam, Bartek M.

Awatar użytkownika
alius

Post autor: alius » czwartek 15 kwie 2004, 17:57

zgadzam sie z przedmowca ;] z moich doswiadczen athlony latwiej sie smaza niz bartony... ja na swoim bartonie 2500 gdy dochodze do magicznej granicy 70% mam lekko ponad 60 stopni, przy jakims badziewnym swiecaco-szumiacym wiatraczku... a athlonik przy podobnym projekcie najpierw sie zwiesil, potem tez sie zwiesil... a potem to juz r.i.p. ...nie ma co, chwale sobie tego bartonka bardzo chwale... :]

Awatar użytkownika
szczawik

Post autor: szczawik » czwartek 15 kwie 2004, 18:45

...zgadzam sie z przedmowca ;] z moich doswiadczen athlony latwiej sie smaza niz bartony... ja na swoim bartonie 2500 gdy dochodze do magicznej granicy 70% mam lekko ponad 60 stopni, przy jakims badziewnym swiecaco-szumiacym wiatraczku... a athlonik przy podobnym projekcie najpierw sie zwiesil, potem tez sie zwiesil... a potem to juz r.i.p. ...nie ma co, chwale sobie tego bartonka bardzo chwale... :]...