Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
-
lfo404
Opinia o książce?!
autor: lfo404 » poniedziałek 29 mar 2004, 17:37
Czy możecie sie podzielić opinią na temat książki "MIDI - cyfrowy interfejs instrumentów muzycznych"?
Czy znajdują sie informacje w niej od strony technicznej-elektronicznej (jakie syganały występują, gdzie są one podawane, opis złącz,....itp)?
Za odpowiedź dziękuję!!!
Mam 23 lata.Jestem studentem Elektroniki i Telekomunikacji na wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.W tym roku zaczynam specjalizację inżynieria dźwięku. Interesuje się: akustyką, elektroakustyką, muzyką, grafiką, elektroniką.
-
Szymfonia
autor: Szymfonia » wtorek 30 mar 2004, 11:17
...Czy możecie sie podzielić opinią na temat książki "MIDI - cyfrowy interfejs instrumentów muzycznych"?
Czy znajdują sie informacje w niej od strony technicznej-elektronicznej (jakie syganały występują, gdzie są one podawane, opis złącz,....itp)?
Za odpowiedź dziękuję!!!

...
Na stronach Helionu są recenzje sobie poczytaj. Możesz być tą książką zawiedziny, aczko,lwiek jest tam trochę informacji. Przez przypadek mam 2 szt. mogą 1 odstapić.
Pozdrawiam
Gram na gitarze elektroakustycznej. Mam domowe studio. Używam FW 410 i Sonara 2.1. Pracuje zawodowo w zupełnie innej branzy.
-
spiker
autor: spiker » wtorek 30 mar 2004, 11:29
To książka-podręcznik dla absolutnie początkujących. Ja czytając myślałem sobie ( a uparłem się przeczytać od początku do końca ) tak: no, no chyba się zaraz zaczną ważne informacje :), już zaraz dowiem się tego czego szukam8-) , no, no już zaraz będzie sedno sprawy:-? .......:-o koniec! spis treści ;-P
To tak jak z "Cubase SX ćwiczenia" jak już docierasz do kwintesencji autor Ci mówi zdanie w stylu "ale na to brak miejsca w tej publikacji".