...Witam!
Czy ktoś się spotkał z tym urządzeniem? Wydaje się być bardzo ciekawą propozycją. NIgdzie nie moge znaleść jej testów jakościowych. Jaki jest poziom szumów przy nagrywaniu?
Pozdrawiam
ddThor...
Wskrzeszam powyzszy temat bo tez jestem zainteresowany;
Ktos moze cos poradzic/podpowiedziec? (najlepiej z autopsji)
pozdrawiam...
ST Audio SP2000 C-Port
Jestem muzykiem; gram na skrzypcach el., klawiszach, gitarze... zapraszam na moja strone: www.ovca.republika.pl oraz strone zespolu BORDERLINE: www.borderline.art.pl !!!
Re: ST Audio SP2000 C-Port
Ups... tzn chodzi oczywiscie o DSP2000 C-Port...
Jestem muzykiem; gram na skrzypcach el., klawiszach, gitarze... zapraszam na moja strone: www.ovca.republika.pl oraz strone zespolu BORDERLINE: www.borderline.art.pl !!!
Nic o niem nie wiem, poza tym że też mnie "kusi". Chętnie bym się dowiedział czegoś więcej na jego temat. Mam znajomego w tutejszym ośrodku kultury który potrzebuje czegoś takiego i ja mu radziłem w ciemno m.in DSP2000 C-Port. Nie wiem czy się zdecydował...
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...
W takich przypadkach bez "degustacji" nie może się obejść. Jak masz blisko do W-wy to może poproś o możlwiość przetestowania.
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...
Na stronie www.homerecording.de byl kilka razy poruszany temat tej karty; i zawsze cos niepokojacego sie znalazlo, co powstrzymuje mnie od decyzji (a to ze problemy ze sterownikami, to znowu karta ma problemy z pociagnieciem pow 4 sladow, czy ze czesto po 1 instalce cos 'bracha' itp);
Nie wiem co o tym sadzic...
Jak kogos to interesuje to poczytajcie i napiszcie co o tym sadzicie (niestety niezbedna bedzie znajomosc niemieckiego
)
narka
Nie wiem co o tym sadzic...