ST Audio SP2000 C-Port

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
ovca
Re: ST Audio SP2000 C-Port

Post autor: ovca » wtorek 06 kwie 2004, 10:35

...Witam!

Czy ktoś się spotkał z tym urządzeniem? Wydaje się być bardzo ciekawą propozycją. NIgdzie nie moge znaleść jej testów jakościowych. Jaki jest poziom szumów przy nagrywaniu?

Pozdrawiam

ddThor...

Wskrzeszam powyzszy temat bo tez jestem zainteresowany;

Ktos moze cos poradzic/podpowiedziec? (najlepiej z autopsji)

pozdrawiam...
Jestem muzykiem; gram na skrzypcach el., klawiszach, gitarze... zapraszam na moja strone: www.ovca.republika.pl oraz strone zespolu BORDERLINE: www.borderline.art.pl !!!

Awatar użytkownika
ovca

Post autor: ovca » wtorek 06 kwie 2004, 11:18

Ups... tzn chodzi oczywiscie o DSP2000 C-Port...
Jestem muzykiem; gram na skrzypcach el., klawiszach, gitarze... zapraszam na moja strone: www.ovca.republika.pl oraz strone zespolu BORDERLINE: www.borderline.art.pl !!!

Awatar użytkownika
spiker

Post autor: spiker » wtorek 06 kwie 2004, 11:35

Nic o niem nie wiem, poza tym że też mnie "kusi". Chętnie bym się dowiedział czegoś więcej na jego temat. Mam znajomego w tutejszym ośrodku kultury który potrzebuje czegoś takiego i ja mu radziłem w ciemno m.in DSP2000 C-Port. Nie wiem czy się zdecydował...
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...

Awatar użytkownika
spiker

Post autor: spiker » wtorek 06 kwie 2004, 16:39

W takich przypadkach bez "degustacji" nie może się obejść. Jak masz blisko do W-wy to może poproś o możlwiość przetestowania.
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...

Awatar użytkownika
ovca

Post autor: ovca » wtorek 06 kwie 2004, 19:32