Posty o sklepach i dystrybutorach

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
Gabryś
Posty o sklepach i dystrybutorach

Post autor: Gabryś » czwartek 27 lis 2003, 12:11

jestem muzykiem, nie pracuje w żadnym sklepie muzycznym i nie powinien byc to mój problem ale trochę to wkur...a jak widze że na tym formu pisze się o sklep i dystybutorach podając ich nazwę adres.I myśle sobie: czy to nie jest jakaś nieuczciwa gra? Panowie jeśli tak dalej będzie to formu zamieni sie w wzajemne opluwanie i dobijanie właścicieli sklepów, dystybutorów etc.. Skąd bowiem możemy wiedzieć żę obywatel X nie pracuje w firmie x i nie opluwa sklepu Y który jest jego konkurentem. Ja też nie raz sparzyłem się w sklepie muzycznym lub zawidłem się na dysrybutorze ale moja reakacja jest taka że więcej już tam nie idę i ...AMEN. NIe zamieniajmy formu EiS w brukowca który da mozliwość gnoić kogo się da i jak się da i to w dodatku beskarnie.

POZDRAWIAM

PS Post ten nie jest próbą obrony jakiegokolwiek sklepu lub dystybutora, jest raczej próbą zwrócenia uwagi na ten problem który może wkrótce zaistnieć

Gizmo

Re: Posty o sklepach i dystrybutorach

Post autor: Gizmo » czwartek 27 lis 2003, 13:07

...jestem muzykiem, nie pracuje w żadnym sklepie muzycznym i nie powinien byc to mój problem ale trochę to wkur...a jak widze że na tym formu pisze się o sklep i dystybutorach podając ich nazwę adres.I myśle sobie: czy to nie jest jakaś nieuczciwa gra? Panowie jeśli tak dalej będzie to formu zamieni sie w wzajemne opluwanie i dobijanie właścicieli sklepów, dystybutorów etc.. Skąd bowiem możemy wiedzieć żę obywatel X nie pracuje w firmie x i nie opluwa sklepu Y który jest jego konkurentem. Ja też nie raz sparzyłem się w sklepie muzycznym lub zawidłem się na dysrybutorze ale moja reakacja jest taka że więcej już tam nie idę i ...AMEN. NIe zamieniajmy formu EiS w brukowca który da mozliwość gnoić kogo się da i jak się da i to w dodatku beskarnie.

POZDRAWIAM