Zabawa z wokalem - co polecacie?
jestem początkującym użytkownikiem, dlatego proszę o wyrozumiałość, gdyż zdaje sobie sprawę, że moje pytania mogą być nazbyt oczywiste, wręcz niezrozumiałe, ale naprawdę dopiero zaczynam.
Zostałem świeżo upieczonym posiadaczem Ableton Push.
Chcę wejść w świat dźwięku z pełnym impetem i dlatego marzy mi się jeszcze sposób na nagrywanie własnych wokali, tudzież różnego rodzaju dźwięków, takich jak skrzypiące drzwi, czy ziewanie, cokolwiek.
Co mi radzicie? Nie ukrywam, że bardzo podoba mi się Novation Mininova, ale to chyba zbyt wielki kombajn do uzyskania wymiernych efektów. Bardziej interesuje mnie zwykły mikrofon + jakieś magiczne urządzenie, które pozwoli mi na nakładanie efektów, chociaż pewnie posiadając Pusha nie jest to konieczne, gdyż tam również nałożę efekty i pobawię się nagranym dźwiękiem.
W jaki sposób mogę sprawić, aby nagrać interesujący mnie dźwięk w przyzwoitej jakości i obrobić go na Pushu?
Re: Zabawa z wokalem - co polecacie?
Push nie ma efektów audio. Takie efekty masz w Abletonie lub w zewnętrznych vst. Youtube, internet, hasło: vocal fx
...
Push nie ma efektów audio. Takie efekty masz w Abletonie lub w zewnętrznych vst. Youtube, internet, hasło: vocal fx...
Tak, oczywiście, wybacz za użycie złej terminologii. Mówiąc Push miałem oczywiście na myśli Abletona, wiem, że bez programu DAW Push może służyć tylko jako ładny element wystroju.
Zatem jak polecasz mi zgrywać dźwięki z otoczenia?
Na początku do takiej zabawy wystarczy niemal każdy tani mikrofon pojemnościowy, nie ma tu filozofii :) Znajdź coś i wrzuć linka. Masz interfejs?
Internet/youtube> hasło: how to record vocal
...
Na początku do takiej zabawy wystarczy niemal każdy tani mikrofon pojemnościowy, nie ma tu filozofii :) Znajdź coś i wrzuć linka. Masz interfejs?
Internet/youtube> hasło: how to record vocal...