Darmowa lub w miarę tania perkusja wirtualna

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
crash22
Darmowa lub w miarę tania perkusja wirtualna

Post autor: crash22 » niedziela 11 kwie 2010, 18:32

Witam - czy zna ktoś jakiś wirtualną - (darmowy lub w miarę tani), - perkusję? Interesuje mnie bardziej "żywe" brzmienie tego instrumentu - nie preferuję syntetycznych elektronicznych brzmień. Może być jako VST lub oddzielny program z zapisem do wave, mp3... Pod Windows XP. Nie wiem, czy coś takiego jest, ale gdyby ktoś wiedział, to pomóżcie...
Witam - jestem pasjonatem muzyki i czytelnikiem magazynu "Estrada i Studio".

Awatar użytkownika
Akton

Re: Darmowa lub w miarę tania perkusja wirtualna

Post autor: Akton » niedziela 11 kwie 2010, 18:37

...Witam - czy zna ktoś jakiś wirtualną - (darmowy lub w miarę tani), - perkusję? Interesuje mnie bardziej "żywe" brzmienie tego instrumentu - nie preferuję syntetycznych elektronicznych brzmień. Może być jako VST lub oddzielny program z zapisem do wave, mp3... Pod Windows XP. Nie wiem, czy coś takiego jest, ale gdyby ktoś wiedział, to pomóżcie... ... 

NI Battery 3 jest w miarę niedroga - kiedyś kosztowała zdecydowanie więcej. Ma dużą (kilkanaście GB) różnorodnych brzmień i efektów dźwiękowych.

NI Komplete 12, EWQL Symphonic Gold Orchestra,Spectrasonics Omnisphere, NI Alicia's Keys, EWQL Ministry of Rock, IK Philharmonik Miroslav, BFD ECO

Awatar użytkownika
crash22

Post autor: crash22 » niedziela 11 kwie 2010, 18:59

......Witam - czy zna ktoś jakiś wirtualną - (darmowy lub w miarę tani), - perkusję? Interesuje mnie bardziej "żywe" brzmienie tego instrumentu - nie preferuję syntetycznych elektronicznych brzmień. Może być jako VST lub oddzielny program z zapisem do wave, mp3... Pod Windows XP. Nie wiem, czy coś takiego jest, ale gdyby ktoś wiedział, to pomóżcie... ...