Kłopot z Behringer MIC2200 Ultragain Pro
Witam. Mam Behringer MIC2200 Ultragain Pro. Czekam jeszcze na kabel do mikrofonu, ale w między czasie podłączyłem gitare pod line in i ku mojemu zdziwieniu "światełka na "output level" ani dgrną. Nie wiem jestem początkującym w tych sprawach ale wydaje mi się że jeśli podłączyłem gtare (akustyczno elektryczną która ma wyjście JACK) do INPUTS line in w preampie to powinno cos tam śmignąć...ale nie wiem. Druga sprawa: Jeśli podłącze Mikrofon pod XLR (Inputs) a do kompa podłącze Line out (JACKIEM) OUTPUTS to będzie działać normalnie? Kurcze wiem że to jakieś pytania z kosmosu ale nie wiem co mam myśleć skoro nawet nie palą się światełka z output level (nawet po podłączeniu mikrofonu od skypa...Mam nadzieję że nie kupiłem zepsutego :/. Ktoś wie cokolwiek na ten temat?
Re: Kłopot z Behringer MIC2200 Ultragain Pro
...Witam. Mam Behringer MIC2200 Ultragain Pro. Czekam jeszcze na kabel do mikrofonu, ale w między czasie podłączyłem gitare pod line in i ku mojemu zdziwieniu "światełka na "output level" ani dgrną. Nie wiem jestem początkującym w tych sprawach ale wydaje mi się że jeśli podłączyłem gtare (akustyczno elektryczną która ma wyjście JACK) do INPUTS line in w preampie to powinno cos tam śmignąć...ale nie wiem. Druga sprawa: Jeśli podłącze Mikrofon pod XLR (Inputs) a do kompa podłącze Line out (JACKIEM) OUTPUTS to będzie działać normalnie? Kurcze wiem że to jakieś pytania z kosmosu ale nie wiem co mam myśleć skoro nawet nie palą się światełka z output level (nawet po podłączeniu mikrofonu od skypa...Mam nadzieję że nie kupiłem zepsutego :/. Ktoś wie cokolwiek na ten temat?...
A podkreciles w ogole gain?? volume... cokolwiek tam jest?? Jak nie to odsylam do instrukcji... jesli wszystko podlaczyles i rozkreciles wg instrukcji a rzeczywiscie nie masz zadnych wskazan ani na wyjsciu nie ma sygnalu no to moze byc zepsute...