Jakie case, nie ciężkie?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Velu
Kontakt:
Jakie case, nie ciężkie?

Post autor: Velu » czwartek 24 sty 2008, 16:27

Co polecicie z twardych case na yamaha motif xs6 ? najważniejsze by nie był za ciężki (wiemy o co chodzi) i w miare solidny. Jeśli wygląd będzie ładny to też będzie miło:) Co powiecie o produktach firm takich jak Paco Case czy Case Pack ciężkie to? a może jakieś inne alternatywy? Nie znam się na tego typu asortymencie a firmy które wymieniłem znam głównie z reklam internetowo prasowych... Pozdrawiam!

DCG

Re: Jakie case, nie ciężkie?

Post autor: DCG » czwartek 24 sty 2008, 20:32

Polecam sztywne ale lekkie firm Artonus lub Ada-music.
Miałem sztywny solidny typu Paco-cases, ale dwóch musiało nosić, bo klawisz był niczego sobie, a szczególnie na 4 piętro bez windy, mało mobilny.

Redakcja

Post autor: Redakcja » czwartek 24 sty 2008, 22:22

...Co polecicie z twardych case na yamaha motif xs6 ? najważniejsze by nie był za ciężki (wiemy o co chodzi) i w miare solidny. Jeśli wygląd będzie ładny to też będzie miło:) Co powiecie o produktach firm takich jak Paco Case czy Case Pack ciężkie to? a może jakieś inne alternatyw?

Zarówno w firmie Case-Pack jak i Paco-Case bez problemu dokupisz naprawdę świetne case do swego instrumentu. Musisz tylko zdobyć się na śmiałość i po prostu przekazać im swe konkretne wymagania. Przecież sam instrument to wcale jeszcze nie wszystko co warto zabezpieczyć.
Ani ja osobiście, ani też nikt z mych znajomych nie zna przypadku aby w miarę swych możliwości obie firmy odmówiły konkretnemu zamówieniu.
A akurat Motif XS6 to pewnie dla nich żaden jakiś tam znów "wynalazek" .
[addsig]
Wojciech Chabinka - sekretarz redakcji EiS

Awatar użytkownika
Velu
Kontakt:

Post autor: Velu » czwartek 24 sty 2008, 23:59