Czy mogę włączyć gitarę w wejście symetryczne?

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Awatar użytkownika
Tady
Czy mogę włączyć gitarę w wejście symetryczne?

Post autor: Tady » czwartek 30 sie 2007, 19:17

Witam,
mam pytanie.czesto zdaza sie ze ktos z sceny,nie majac wlasnego pieca,np.gitarzysta,klawiszowiec, chce sie wlaczyc bezposrednio w tz pyte.Czy nie ma przeciwskazan i mozna go wlaczyc w wejscie symetryczne?Wydaje mi sie, ze raczej na dluzsza odleglosc 30-40 m.moga klopoty.Ale moze sie myle.chcialbym sie upewniec.
Mam 52 lat, jestem muzykiem. Od kilkunastu lat pracuję na zagranicznych kontraktach: Zjedn. Emiraty Arab. Jordania Cypr. Chcę się zająć nagrywaniem. Wyjazdy już mnie męczą.

Awatar użytkownika
sury

Re: Czy mogę włączyć gitarę w wejście symetryczne?

Post autor: sury » poniedziałek 24 wrz 2007, 23:56

poszukaj informacji o czymś takim jak Di-box
naprawdę niezbędna i zarazem wcale nie tak droga sprawa..a rozwiązuje bardzo dużo problemów

Awatar użytkownika
BarteQ

Re: Czy mogę włączyć gitarę w wejście symetryczne?

Post autor: BarteQ » wtorek 25 wrz 2007, 11:16

...Witam,
mam pytanie.czesto zdaza sie ze ktos z sceny,nie majac wlasnego pieca,np.gitarzysta,klawiszowiec, chce sie wlaczyc bezposrednio w tz pyte.Czy nie ma przeciwskazan i mozna go wlaczyc w wejscie symetryczne?Wydaje mi sie, ze raczej na dluzsza odleglosc 30-40 m.moga klopoty.Ale moze sie myle.chcialbym sie upewniec. ...
Tylko dibox lub preamp z wyjsciem symetrycznym
30-40 metrowe połączenie wysokoimpedancyjnego wyjscia na dodatek z symetrycznym wejsciem miksera to kompletny absurd i nonsens.

sa przynajmniej 3 powody dla, których nie powinieneś tak robić:
1. niedopasowanie impedancji - wysokoimpedancyjne wyjscie z niskoimpedancyjnym wejsciem zabiera sporo energii, przy okazji powoduje zmniejszenie sie wysokich tonów