Gwarancja i jej warunki
Witam serdecznie.
Nie tak dawno opisywałem
problem z padami w akai mpc 1000, dziś postanowiłem sprzęt najzwyczajniej w świecie wysłać na naprawe gwarancyjną. Jako że sprzęt z audiostacji sprowadził mi sklep muzyczny w którym dokonałem ów zakupu zleciłem sklepowi wysyłke urządzenia do serwisu audiostacja. Wszystko by było normalne gdyby nie jeden fakt. W jedym z punktów w warunkach gwarancji napisane było coś na wzór "sprzęt w okresie gwarancyjnym wysyłany oraz odbierany po naprawie jest na koszt wysyłającego".
Czy to nie jest aby chore? czy ktoś orientujący się w prawie konsumenta może mi odpowiedzieć czy jest to zgodne z prawem?. Dodam że jeśli nie podpisał bym się pod tymi warunkami gwarancji w innym punkcie pisze "Gwarancja jest nie ważna bez podpisu właściciela" lub coś bardzo podobnego. W takim razie zostałem zapędzony w kozi róg. Strasznie zawiodłem się na firmie audiostacja, takie traktowanie klienta podczas gwarancji. Aż strach mi myśleć co może być po okresie gwarancyjnym.
Nie tak dawno opisywałem
problem z padami w akai mpc 1000, dziś postanowiłem sprzęt najzwyczajniej w świecie wysłać na naprawe gwarancyjną. Jako że sprzęt z audiostacji sprowadził mi sklep muzyczny w którym dokonałem ów zakupu zleciłem sklepowi wysyłke urządzenia do serwisu audiostacja. Wszystko by było normalne gdyby nie jeden fakt. W jedym z punktów w warunkach gwarancji napisane było coś na wzór "sprzęt w okresie gwarancyjnym wysyłany oraz odbierany po naprawie jest na koszt wysyłającego".
Czy to nie jest aby chore? czy ktoś orientujący się w prawie konsumenta może mi odpowiedzieć czy jest to zgodne z prawem?. Dodam że jeśli nie podpisał bym się pod tymi warunkami gwarancji w innym punkcie pisze "Gwarancja jest nie ważna bez podpisu właściciela" lub coś bardzo podobnego. W takim razie zostałem zapędzony w kozi róg. Strasznie zawiodłem się na firmie audiostacja, takie traktowanie klienta podczas gwarancji. Aż strach mi myśleć co może być po okresie gwarancyjnym.
Re: Gwarancja i jej warunki
podpis ma byc to raz i tu jest wszystko ok
a ze wysylki na koszt kupujacego - coz wszystko zalezy od firmy - i ta ktorej bardzo zalezy na klientach nie pobiera za to oplat.....
a ze wysylki na koszt kupujacego - coz wszystko zalezy od firmy - i ta ktorej bardzo zalezy na klientach nie pobiera za to oplat.....
Re: Gwarancja i jej warunki
Oj nie chce się skorzystać z google, oj nie chce
.
Tutaj znajdziesz dobry opis przysługujących ci praw.
gwarancja, rękojmia, zwrot ...
Powodzenia

Tutaj znajdziesz dobry opis przysługujących ci praw.
gwarancja, rękojmia, zwrot ...
Powodzenia

Re: Gwarancja i jej warunki
...Witam serdecznie.
Nie tak dawno opisywałem
problem z padami w akai mpc 1000, dziś postanowiłem sprzęt najzwyczajniej w świecie wysłać na naprawe gwarancyjną. Jako że sprzęt z audiostacji sprowadził mi sklep muzyczny w którym dokonałem ów zakupu zleciłem sklepowi wysyłke urządzenia do serwisu audiostacja. Wszystko by było normalne gdyby nie jeden fakt. W jedym z punktów w warunkach gwarancji napisane było coś na wzór "sprzęt w okresie gwarancyjnym wysyłany oraz odbierany po naprawie jest na koszt wysyłającego".
Czy to nie jest aby chore? czy ktoś orientujący się w prawie konsumenta może mi odpowiedzieć czy jest to zgodne z prawem?. Dodam że jeśli nie podpisał bym się pod tymi warunkami gwarancji w innym punkcie pisze "Gwarancja jest nie ważna bez podpisu właściciela" lub coś bardzo podobnego. W takim razie zostałem zapędzony w kozi róg. Strasznie zawiodłem się na firmie audiostacja, takie traktowanie klienta podczas gwarancji. Aż strach mi myśleć co może być po okresie gwarancyjnym....
**********************
Hehehe - ja też miałęm historię z audio....ją i nie należałą ona do najprzyjemniejszych - mianowicie zakupiłem kartę RME i przysłali mi wadliwą (nie działała od pierwszego włączenia). WIem że w takiej sytuacji sprzęt wymienia się od ręki, toteż odesłałem ją do wymiany. Pan z audi.....cji poinformował mnie natomiast że nie wymienią mi karty gdyż widać na niej ślady użytkowania (chodziło o drobinki kurzy i ryskę na śledziu która zawsze powstaje po włożeniu cześci w płytę główną). Mogą mi natomiast wysłać ją do naprawy do Niemiec i za 3 tygodnie odeślą ją naprawioną
Słabo co??!! Woziłem się z nimi 2 tygodnie, aż w końcu przysłali nowy egzemplarz...od tej pory omijam ten sklep z daleka. Jedna rada: NIgdy nie odysłaj w takiej sytuacji sprzętu bezpośrednio do dystrybutora, tylko do sklepu gdzie zrobiłeś zakup - to oni mają obowiązek zająć się sprawą. Jeśli chodzi o koszty wysyłki to faktycznie zależy to od sklepu. W auido....cji wyśmiali mnie jak się upomniałem. I tu - duży PLUS i ukłon w stronę NovaMusic, która naprawiając błędy dystrybutora oddali mi pieniądze.
Nie tak dawno opisywałem
problem z padami w akai mpc 1000, dziś postanowiłem sprzęt najzwyczajniej w świecie wysłać na naprawe gwarancyjną. Jako że sprzęt z audiostacji sprowadził mi sklep muzyczny w którym dokonałem ów zakupu zleciłem sklepowi wysyłke urządzenia do serwisu audiostacja. Wszystko by było normalne gdyby nie jeden fakt. W jedym z punktów w warunkach gwarancji napisane było coś na wzór "sprzęt w okresie gwarancyjnym wysyłany oraz odbierany po naprawie jest na koszt wysyłającego".
Czy to nie jest aby chore? czy ktoś orientujący się w prawie konsumenta może mi odpowiedzieć czy jest to zgodne z prawem?. Dodam że jeśli nie podpisał bym się pod tymi warunkami gwarancji w innym punkcie pisze "Gwarancja jest nie ważna bez podpisu właściciela" lub coś bardzo podobnego. W takim razie zostałem zapędzony w kozi róg. Strasznie zawiodłem się na firmie audiostacja, takie traktowanie klienta podczas gwarancji. Aż strach mi myśleć co może być po okresie gwarancyjnym....
**********************
Hehehe - ja też miałęm historię z audio....ją i nie należałą ona do najprzyjemniejszych - mianowicie zakupiłem kartę RME i przysłali mi wadliwą (nie działała od pierwszego włączenia). WIem że w takiej sytuacji sprzęt wymienia się od ręki, toteż odesłałem ją do wymiany. Pan z audi.....cji poinformował mnie natomiast że nie wymienią mi karty gdyż widać na niej ślady użytkowania (chodziło o drobinki kurzy i ryskę na śledziu która zawsze powstaje po włożeniu cześci w płytę główną). Mogą mi natomiast wysłać ją do naprawy do Niemiec i za 3 tygodnie odeślą ją naprawioną

Re: Gwarancja i jej warunki
...Witam serdecznie.
Nie tak dawno opisywałem
problem z padami w akai mpc 1000, dziś postanowiłem sprzęt najzwyczajniej w świecie wysłać na naprawe gwarancyjną. Jako że sprzęt z audiostacji sprowadził mi sklep muzyczny w którym dokonałem ów zakupu zleciłem sklepowi wysyłke urządzenia do serwisu audiostacja. Wszystko by było normalne gdyby nie jeden fakt. W jedym z punktów w warunkach gwarancji napisane było coś na wzór "sprzęt w okresie gwarancyjnym wysyłany oraz odbierany po naprawie jest na koszt wysyłającego".
Czy to nie jest aby chore? czy ktoś orientujący się w prawie konsumenta może mi odpowiedzieć czy jest to zgodne z prawem?. Dodam że jeśli nie podpisał bym się pod tymi warunkami gwarancji w innym punkcie pisze "Gwarancja jest nie ważna bez podpisu właściciela" lub coś bardzo podobnego. W takim razie zostałem zapędzony w kozi róg. Strasznie zawiodłem się na firmie audiostacja, takie traktowanie klienta podczas gwarancji. Aż strach mi myśleć co może być po okresie gwarancyjnym....
**********************
Aha...jeszcze jedno - jeżeli uznają CI gwarancję to muszą odesłać CI sprzęt na ich koszt. Po prostu muszą.
Nie tak dawno opisywałem
problem z padami w akai mpc 1000, dziś postanowiłem sprzęt najzwyczajniej w świecie wysłać na naprawe gwarancyjną. Jako że sprzęt z audiostacji sprowadził mi sklep muzyczny w którym dokonałem ów zakupu zleciłem sklepowi wysyłke urządzenia do serwisu audiostacja. Wszystko by było normalne gdyby nie jeden fakt. W jedym z punktów w warunkach gwarancji napisane było coś na wzór "sprzęt w okresie gwarancyjnym wysyłany oraz odbierany po naprawie jest na koszt wysyłającego".
Czy to nie jest aby chore? czy ktoś orientujący się w prawie konsumenta może mi odpowiedzieć czy jest to zgodne z prawem?. Dodam że jeśli nie podpisał bym się pod tymi warunkami gwarancji w innym punkcie pisze "Gwarancja jest nie ważna bez podpisu właściciela" lub coś bardzo podobnego. W takim razie zostałem zapędzony w kozi róg. Strasznie zawiodłem się na firmie audiostacja, takie traktowanie klienta podczas gwarancji. Aż strach mi myśleć co może być po okresie gwarancyjnym....
**********************
Aha...jeszcze jedno - jeżeli uznają CI gwarancję to muszą odesłać CI sprzęt na ich koszt. Po prostu muszą.
Re: Gwarancja i jej warunki
Jest jeszcze temat, że towar kupiony przez internet mozna zwrocic sprzedawcy (do określonego czasu) bez podania przyczyn i ten ma obowiązek zwrócic kase.
...kto pyta nie błądzi :-)) Niech milczę jesli nie mam nic ciekawego do powiedzenia...
Re: Gwarancja i jej warunki
...Jest jeszcze temat, że towar kupiony przez internet mozna zwrocic sprzedawcy (do określonego czasu) bez podania przyczyn i ten ma obowiązek zwrócic kase....
**********************
Dokładnie 10 dni
**********************
Dokładnie 10 dni
Re: Gwarancja i jej warunki
Dokładnie 10 dni...
**********************
A jesli nie informują o tej mozliwości to czas wydluza sie do 30 dni
**********************
A jesli nie informują o tej mozliwości to czas wydluza sie do 30 dni
...kto pyta nie błądzi :-)) Niech milczę jesli nie mam nic ciekawego do powiedzenia...
Re: Gwarancja i jej warunki
...Dokładnie 10 dni...
**********************
A jesli nie informują o tej mozliwości to czas wydluza sie do 30 dni...
**********************
Czyli dobrze jest wyłączyć telefon
**********************
A jesli nie informują o tej mozliwości to czas wydluza sie do 30 dni...
**********************
Czyli dobrze jest wyłączyć telefon

Re: Gwarancja i jej warunki
......Witam serdecznie.
Nie tak dawno opisywałem
problem z padami w akai mpc 1000, dziś postanowiłem sprzęt najzwyczajniej w świecie wysłać na naprawe gwarancyjną. Jako że sprzęt z audiostacji sprowadził mi sklep muzyczny w którym dokonałem ów zakupu zleciłem sklepowi wysyłke urządzenia do serwisu audiostacja. Wszystko by było normalne gdyby nie jeden fakt. W jedym z punktów w warunkach gwarancji napisane było coś na wzór "sprzęt w okresie gwarancyjnym wysyłany oraz odbierany po naprawie jest na koszt wysyłającego".
Czy to nie jest aby chore? czy ktoś orientujący się w prawie konsumenta może mi odpowiedzieć czy jest to zgodne z prawem?. Dodam że jeśli nie podpisał bym się pod tymi warunkami gwarancji w innym punkcie pisze "Gwarancja jest nie ważna bez podpisu właściciela" lub coś bardzo podobnego. W takim razie zostałem zapędzony w kozi róg. Strasznie zawiodłem się na firmie audiostacja, takie traktowanie klienta podczas gwarancji. Aż strach mi myśleć co może być po okresie gwarancyjnym....
**********************
Aha...jeszcze jedno - jeżeli uznają CI gwarancję to muszą odesłać CI sprzęt na ich koszt. Po prostu muszą....
**********************
No nie wiem, jak wspomniałem że by punkt który mówił co innego pod którym musiałem się podpisać bo inaczej w ogóle gwarancja nie była by ważna. Chora ta polityka w audiostacji, myślałem że czasu PRL już przeminęły. Dziś każdy zabiega o klienta. Cóż, są monopolistami w polsce na dystrybucje w Polsce Akai i kilku innych firm i to twardo wykorzystują.
Nie tak dawno opisywałem
problem z padami w akai mpc 1000, dziś postanowiłem sprzęt najzwyczajniej w świecie wysłać na naprawe gwarancyjną. Jako że sprzęt z audiostacji sprowadził mi sklep muzyczny w którym dokonałem ów zakupu zleciłem sklepowi wysyłke urządzenia do serwisu audiostacja. Wszystko by było normalne gdyby nie jeden fakt. W jedym z punktów w warunkach gwarancji napisane było coś na wzór "sprzęt w okresie gwarancyjnym wysyłany oraz odbierany po naprawie jest na koszt wysyłającego".
Czy to nie jest aby chore? czy ktoś orientujący się w prawie konsumenta może mi odpowiedzieć czy jest to zgodne z prawem?. Dodam że jeśli nie podpisał bym się pod tymi warunkami gwarancji w innym punkcie pisze "Gwarancja jest nie ważna bez podpisu właściciela" lub coś bardzo podobnego. W takim razie zostałem zapędzony w kozi róg. Strasznie zawiodłem się na firmie audiostacja, takie traktowanie klienta podczas gwarancji. Aż strach mi myśleć co może być po okresie gwarancyjnym....
**********************
Aha...jeszcze jedno - jeżeli uznają CI gwarancję to muszą odesłać CI sprzęt na ich koszt. Po prostu muszą....
**********************
No nie wiem, jak wspomniałem że by punkt który mówił co innego pod którym musiałem się podpisać bo inaczej w ogóle gwarancja nie była by ważna. Chora ta polityka w audiostacji, myślałem że czasu PRL już przeminęły. Dziś każdy zabiega o klienta. Cóż, są monopolistami w polsce na dystrybucje w Polsce Akai i kilku innych firm i to twardo wykorzystują.