Jak podłączyć mikser BEHRINGER XENYX 502?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
ManiekBWS
Jak podłączyć mikser BEHRINGER XENYX 502?

Post autor: ManiekBWS » wtorek 20 mar 2007, 23:53

Witam, pytanie może wyda wam się głupie, ale nie znam się na tym i liczę na pomoc?

Mam mikser BEHRINGER XYNYX 502 i chcę go podłączyć do komputera, gdyż zamierzam nagrywać wokale(mikrofon mam shure pg 58). Kupiłem potrzebny kabel lecz nie wiem gdzie go podłączyć w karcie muzycznej oraz w mikserze?
W mikserze są wyjścia line in 2/3,line in 4/5 oraz main out. Próbowałem różnych możliwości podłączenia pod te wejścia i w karcie też, ale nic nie działa. Nadal nic nie mogę nagrać na mikrofon.

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Awatar użytkownika
devil

Re: Jak podłączyć mikser BEHRINGER XENYX 502?

Post autor: devil » środa 21 mar 2007, 11:18

on nie ma wyjsc 2-3/ 4-5 tylko wejscia, pod ktore mozesz podlaczyc np sygnal Z komputera.

1. mikrofon pod wejscie XLR (1),
gain, volume i master odpowiednio ustawic.

2. z wyjscia master do komputera i gra gitara

zreszta
wszsytko jest tutaj
instrukcja po polsku
Proszę zanotować! "odmawia wypisania spisu sprzętu studyjnego w sygnaturce"

Awatar użytkownika
ManiekBWS

Post autor: ManiekBWS » środa 21 mar 2007, 12:14

Możesz pisać jaśniej, ja się na tym nie znam. Tam nie ma cytuje: "gain, volume i master", chyba że się inaczej nazywa.
W 2 punkcie napisałeś, że z wyjścia master do komputera, tylko gdzie to jest. I gdzie podłączyć w kompie. Do wejścia mikrofonowego?
Proszę o bardziej szczegółowe rady.

Awatar użytkownika
havier3

Post autor: havier3 » środa 21 mar 2007, 13:29

...Możesz pisać jaśniej, ja się na tym nie znam. Tam nie ma cytuje: "gain, volume i master", chyba że się inaczej nazywa.
W 2 punkcie napisałeś, że z wyjścia master do komputera, tylko gdzie to jest. I gdzie podłączyć w kompie. Do wejścia mikrofonowego?