Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
maczeta
Posty:159
Rejestracja:poniedziałek 20 lut 2006, 00:00
Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: maczeta » czwartek 13 lip 2006, 10:37

Kolega planuje zakup miksera do pracy live w Domu Kultury i na plenerach.Ma na to ok.10 tys. zł.Jaki mikser sprawdza Wam się najlepiej w praktyce?

MartinKey
Posty:11
Rejestracja:czwartek 27 kwie 2006, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: MartinKey » czwartek 13 lip 2006, 10:55

...Kolega planuje zakup miksera do pracy live w Domu Kultury i na plenerach.Ma na to ok.10 tys. zł.Jaki mikser sprawdza Wam się najlepiej w praktyce?

Zdecydowanie ALLEN & HEATH GL2400-424.

maczeta
Posty:159
Rejestracja:poniedziałek 20 lut 2006, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: maczeta » czwartek 13 lip 2006, 11:05


Zdecydowanie ALLEN & HEATH GL2400-424....
*********************
...no wygląda to bardzo ładnie! Długo go eksploatujesz?

MartinKey
Posty:11
Rejestracja:czwartek 27 kwie 2006, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: MartinKey » czwartek 13 lip 2006, 11:11

...
Zdecydowanie ALLEN & HEATH GL2400-424....
*********************
...no wygląda to bardzo ładnie! Długo go eksploatujesz?

Wygląd jak wygląd, przede wszystkim jest bardzo
dobrze wyposażony (m.in. 6 AUX, Phantom Master włączany
niezależnie na każdy kanał, itp.).
Pracowałem na nim nagłaśniając koncert,
właściciel powiedział, że nie ma z nim najmniejszych
problemów.

Awatar użytkownika
dejote
Posty:705
Rejestracja:sobota 17 sty 2004, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: dejote » czwartek 13 lip 2006, 11:34

Jeśli chodzi o miksery tej firmy, to mają One jedną poważna dolegliwość - nie wiem jak to sie dzieje ale miksy ze stołów tej firmy brzmią kiepsko na średniej klasy systemach nagłośnieniowych. Konsolety A&H obsługujące "prozdy" średnich lotów wychwytują wszystkie ich błędy i pomyłki, w przeciwieństwie do stołów innych firm ale podobnej klasy- które potrafią na tych samych systemach zagrć dużo lepiej,
[addsig]
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl

MartinKey
Posty:11
Rejestracja:czwartek 27 kwie 2006, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: MartinKey » czwartek 13 lip 2006, 11:41

...Jeśli chodzi o miksery tej firmy, to mają One jedną poważna dolegliwość - nie wiem jak to sie dzieje ale miksy ze stołów tej firmy brzmią kiepsko na średniej klasy systemach nagłośnieniowych. Konsolety A&H obsługujące "prozdy" średnich lotów wychwytują wszystkie ich błędy i pomyłki, w przeciwieństwie do stołów innych firm ale podobnej klasy- które potrafią na tych samych systemach zagrć dużo lepiej

Może jaśniej, jaśnie Panie...
Co oznacza system nagłośnieniowy "średniego lotu",
i jego błędy i pomyłki?
Jeżeli jest to jakiś "hand made" z tajwańskimi
głośniczkami o mocy 2000W MAX, to nawet
najtańszy Behringer ujawni jego niedoskonałość...

Awatar użytkownika
dejote
Posty:705
Rejestracja:sobota 17 sty 2004, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: dejote » czwartek 13 lip 2006, 11:54

Średnią półka jak dla mnie są różnego rodzaju tańsze systemy renomowanych firm.Wielokrotnie przekonałem się że paczki np. Electro-Voice'a z niższej półki brzmią dużo lepiej na konsoletach soundcrafta niż A&H.
[addsig]
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl

Awatar użytkownika
dejote
Posty:705
Rejestracja:sobota 17 sty 2004, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: dejote » czwartek 13 lip 2006, 11:55

Co do błędów i pomyłek to chodziło mi raczej o błędy i pomyłki przy przetwarzaniu dźwięku.
[addsig]
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl

MartinKey
Posty:11
Rejestracja:czwartek 27 kwie 2006, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: MartinKey » czwartek 13 lip 2006, 12:06

...Co do błędów i pomyłek to chodziło mi raczej o błędy i pomyłki przy przetwarzaniu dźwięku.

Bądź co bądź w moim przypadku w/w Allen & Heath
sprawdził się znakomicie i to na nagłośnieniu
nienajwyższych lotów.
Nie muszę chyba pisać, że duże znaczenie
mają akustyka pomieszczenia, dźwięk źródłowy,
czy wreszcie umiejętności "gałkologa"...

Awatar użytkownika
dejote
Posty:705
Rejestracja:sobota 17 sty 2004, 00:00

Re: Jaki mikser 24 wej. do pracy live

Post autor: dejote » czwartek 13 lip 2006, 12:11

czy wreszcie umiejętności "gałkologa"......
**********************
Co do tego - wypraszam sobie. Nie jestem osamotniony w tym twierdzeniu, iwele osób z branży zgadza się ze mną co do cudownych właśniwości konsolet A&H.
[addsig]
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl

ODPOWIEDZ