Audio Factory - don't buy in Poland!
Też należę do takich "gamoni". :) To prawda, chodzi o jakość i kulturę obsługi a nie o 10-20zł....
**********************
A na poczatku watku chodzilo Ci o znizke i ceny, a nie o jakosc obslugi. Nie odwracaj kota ogonem. Dla mnie koniec tematu.
Re: Audio Factory - don't buy in Poland!
A na poczatku watku chodzilo Ci o znizke i ceny, a nie o jakosc obslugi. Nie odwracaj kota ogonem. Dla mnie koniec tematu. ...
**********************
Nie ma znaczenia o co chodzilo. Czy o jakosc, czy o znizke. Zostal nieladnie potraktowany i to jest fakt (o ile oczywiscie nie zmysla).
Hubi
Re: Audio Factory - don't buy in Poland!
Nie odwracaj kota ogonem. Dla mnie koniec tematu. ...
**********************
Już z mojego pierwszego postu w tym temacie wynikało, jak kompetentnie i kulturalnie zachował się sprzedawca na moją propozycję negocjacji ceny. Można wynegocjować lub nie (nie poczułbym się dotknięty, gdybym po prostu nie dostał rabatu bo negocjator był twardy:) Ale po co przykłady ze sklepem spożywczym i robienie sobie jakichś jaj? - to jest właśnie kultura obsługi.
Skąd wielkie zdziwienie sprzedawcy, że chcę się symbolicznie chociaż potargować? Klient ma do tego prawo. Może rzeczywiście nie robi się tego w kinie ani sklepie spożywczym, ale kupując soft, chyba można, zwłaszcza jeśli nie jest to pierwszy zakup w danym sklepie. W sklepie muzycznym, w którym się zaopatruję, sprzedawca zawsze opuszcza mi np. na komplecie strun (wartym 25 zł) 1-2zł i obaj jesteśmy zadowoleni. Przy częstej wymianie strun można w ten sposób trochę zaoszczędzić, nie? (a sprzedawca i tak zarobi i jeszcze wie, że to do niego przyjdę z następnym zakupem, bo traktuje mnie po ludzku). Przy większych zakupach kwota do negocjacji jest oczywiście proporcjonalnie wyższa.
Dodatkowo, Cubase SE NIE POSIADA nowego enginu VST 2.3 jak mówił sprzedawca! Mają go Cubase SL i SX. - to jest właśnie jakość i kompetentna obsługa.
**********************
Już z mojego pierwszego postu w tym temacie wynikało, jak kompetentnie i kulturalnie zachował się sprzedawca na moją propozycję negocjacji ceny. Można wynegocjować lub nie (nie poczułbym się dotknięty, gdybym po prostu nie dostał rabatu bo negocjator był twardy:) Ale po co przykłady ze sklepem spożywczym i robienie sobie jakichś jaj? - to jest właśnie kultura obsługi.
Skąd wielkie zdziwienie sprzedawcy, że chcę się symbolicznie chociaż potargować? Klient ma do tego prawo. Może rzeczywiście nie robi się tego w kinie ani sklepie spożywczym, ale kupując soft, chyba można, zwłaszcza jeśli nie jest to pierwszy zakup w danym sklepie. W sklepie muzycznym, w którym się zaopatruję, sprzedawca zawsze opuszcza mi np. na komplecie strun (wartym 25 zł) 1-2zł i obaj jesteśmy zadowoleni. Przy częstej wymianie strun można w ten sposób trochę zaoszczędzić, nie? (a sprzedawca i tak zarobi i jeszcze wie, że to do niego przyjdę z następnym zakupem, bo traktuje mnie po ludzku). Przy większych zakupach kwota do negocjacji jest oczywiście proporcjonalnie wyższa.
Dodatkowo, Cubase SE NIE POSIADA nowego enginu VST 2.3 jak mówił sprzedawca! Mają go Cubase SL i SX. - to jest właśnie jakość i kompetentna obsługa.
Zespół "Ósmy Dzień"; mp3: www.radio.bialystok.pl/przebojem2004.htm
Re: Audio Factory - don't buy in Poland!
Dodatkowo, Cubase SE NIE POSIADA nowego enginu VST 2.3 jak mówił sprzedawca! Mają go Cubase SL i SX. - to jest właśnie jakość i kompetentna obsługa.
...
**********************
Zmyslasz kolego, bo nie potrafisz sie obronic. Wedlug mnie negocjowales bardzo zle i dlatego nie dostales znizki. Jak to sie dzieje, ze inni ja dostaja? (patrz niniejszy watek). Naprawde, daj juz spokoj i kup SE Cubase'a w Stejtsach i zacznij robic muze, bo ostatnio to raczej jej nie robisz, prawda?
Re: Audio Factory - don't buy in Poland!
Zmyslasz kolego, bo nie potrafisz sie obronic. Wedlug mnie negocjowales bardzo zle i dlatego nie dostales znizki. Jak to sie dzieje, ze inni ja dostaja? (patrz niniejszy watek). Naprawde, daj juz spokoj i kup SE Cubase'a w Stejtsach i zacznij robic muze, bo ostatnio to raczej jej nie robisz, prawda?...
**********************
Niestety nie zmyślam.
Może i negocjowałem źle albo nieudolnie - nie wiem.

I rzeczywiście, masz rację, mam ostatnio "niemoc" twórczą, ale co to ma do rzeczy?
Zespół "Ósmy Dzień"; mp3: www.radio.bialystok.pl/przebojem2004.htm
Re: Audio Factory - don't buy in Poland!
Dodatkowo, Cubase SE NIE POSIADA nowego enginu VST 2.3
*************************************************
Zmyslasz kolego, bo nie potrafisz sie obronic.
************************************
hmm, żeby być obiektywnym - SE nie posiada tego engine. Stoi to jak byk w "Cubase Comparison Chart" na stronach Steinberga.
Pozdrawiam,
Maciej R.
*************************************************
Zmyslasz kolego, bo nie potrafisz sie obronic.
************************************
hmm, żeby być obiektywnym - SE nie posiada tego engine. Stoi to jak byk w "Cubase Comparison Chart" na stronach Steinberga.
Pozdrawiam,
Maciej R.
Re: Audio Factory - don't buy in Poland!
hmm, żeby być obiektywnym - SE nie posiada tego engine. Stoi to jak byk w "Cubase Comparison Chart" na stronach Steinberga.
**********************
Nie widze celu doprowadzenia tego watku do 100

Re: Audio Factory - don't buy in Poland!
Wedlug mnie negocjowales bardzo zle i dlatego nie dostales znizki.
**********************
Zla negocjacja nie upowaznia sprzedawcy do opisanego wyzej zachowywania sie.
Hubi
**********************
Zla negocjacja nie upowaznia sprzedawcy do opisanego wyzej zachowywania sie.
Hubi
Re: Audio Factory - don't buy in Poland!
Zla negocjacja nie upowaznia sprzedawcy do opisanego wyzej zachowywania sie.
Hubi
...
**********************
Wedlug mnie nic takiego sie nie stalo. Nie ublizono nikomu, tylko nie dano znizki w kwocie smiesznej. Nie ma co sie pastwic nad tematem, poniewaz jest wiele innych, ciekawszych do omowienia. Naprawde koniec, bo mi sie juz niedobrze od tego watku robi. Kazdy poczytal, nauczke ma jedna i druga strona, niech przemysla i finito.