Post
autor: AXIS » piątek 13 sie 2004, 21:06
Mnie też kiedyś specjalnie nie interesowały, dopiero z czasem nabrałem do nich szacunku. Jak pewnie każdy w tej branży.
**************************************
Co mam poradzić, że zajmuję się muzyką elektroniczną? Takiej słucham, taką produkuję, taką wydaję...:-)
Nie słuchaliśmy płyt. Przeczytaj uważnie co zostało już napisane, a dowiesz się dlaczego. Polecam post Ryby.
**********************
Tak, oczywiście. W takim razie czy nie warto było odsłuchać choć jednego WAV-a z muzyką elektroniczną? Czy o doborze materiału audio do testów zadecydowały osobiste preferencje muzyczne osób przygotowujących?
Nie chciałym się mądrzyć, ale ja przygotowałbym materiał odsłuchowy z zakresu: Jazz, Rock, Pop, Klasyka, Elektronika, Dance. Taki przekrojowy materiał dałby możliwość oceny, do produkcji którego gatunku muzyki dana karta jest bardziej lub mniej predestynowana brzmieniowo.
Natomiast sam test jest przedsięwzięciem godnym najwyższego uznania. Chwała Wam, Panowie, za to, że podjęliście się takiego monumentalnego zadania.
Co do spostrzeżeń testujących: nie zaskoczyły mnie słabe oceny kart Creamware, są one raczej przeciętne brzmieniowo - ich siła tkwi w potężnych możliwościach jakie daje ta platforma w zakresie wirtualnej syntezy/efektów/miksowania.
Zdziwiła mnie natomiast słaba ocena Audiophile 2496. Karta w prasie zachodniej zbierała doskonałe opinie, między innymi za jakość przetworników i brzmienie (oczywiście w swojej klasie).
Pozdrawiam,
Maciej R.