...
Czy Mógłbyś mi przesłać schemat takiego połaczenia rozrysowanego etc ? PRzy założeniu że udział biorę INTERFEJSY:
DIGIDESIGN 192
DIGIDESIGN 96 (2szt)
DIGIDESIGN PRE
Ale co tu za filozofia? Masz 24 wejscia i wyjscia. Osiem wejsc zajetych masz przez wejscia mikrofonowe - jezeli jest krosownica, to mozna napisac "zajetych" - przy zgraniu nie beda potrzebne, mozna wiec podlaczyc tam procesory. Jezeli zgrywasz wewnetrznie w PT, zajete masz dwa wyjscia do odsluchu. Pozostaje wiec w optymistycznym wariancie 22, w pesymistycznym 16 monofonicznych wejsc i wyjsc. Mozesz wiec podlaczyc 16 mono lub 8 urzadzen stereo - w sumie na stale - i wybierac je sobie wedlug potrzeb z listy insertow I/O - ktora mozna odpowiednio ponazywac dla ulatwienia.
Jezeli zgrywasz przy pomocy miksera (amek czy nawet soundtracks

, wszystko jedno) to raczej bedziesz wykorzystywal wszystkie wyjscia z PT na wejscia miksera i wtedy efekty raczej bedziesz aplikowal w stole.
No ale najwazniejsze jest to - co tam chcesz podlaczac i w jakiej ilosci?...
**********************
Well..
8-10 mikrofonów perkusja (bramka, comressor)
2 mik piec gitarowy (compressor, pogłos)
2 mik piec basowy (compressor, pogłos)
3 lin in klawisze (compressor ew. poglos)
TYLE !!!!!!!!!!!
ew wokal 1 mik (procesor wokalowy: deeser, compresor, etc)
Ale nagranie nie na setkę więc właściwie można narazie bez konsolety

podpiąć pod 4 in/out pro toolsa i na tym działać prawda ??
POZDR CZE !!!
Na razie jestem początkującym realizatorem ale szybko się uczę i bardzo mnie to fascynuje.