Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
......Dobra - ile nazw można wymyslać - imo dużo więc:
- SMG (SoundMachineGiant) Sampler
- Adrenaline Sampler Machine
- Virtuos Sampler
- HellBorne Sampler
[...]
**********************
soda ;)
Mimo wszystko jestem zwolennikiem nie umieszczania slowa "sampler" w nazwie. swietnie można wypromować każdą inną nazwę, a miarą popularności będzie jakość i wydajność (tu wierze, że będzie powalająca). A z pozycjonowaniem w "okularach" przy odrobinie cierpliowści spokojnie można sobie poradzić ;) i bardzo wysoko umieści wynik wyszukiwania. Do tego jak zaproponujemy jakaś interesującą nazwe (np: EXTREMATOR), spokojnie spozycjonujemy ją na pierwszym miejscu - nawet używając kombinacji: +sampler, +sampleplayer, +sample, +cokolwiek. Ale tak jak pisalem sukcesem bedzie promocja nazwy przez markę.
EXSC Version 3.1: EmulatorX, ProteusX export.*.... nooo... chyba w końcu odinstaluje wysluzonego cdxtracta i wspomoge rodzimy rynek.
pozdrawiam
- SMG (SoundMachineGiant) Sampler
- Adrenaline Sampler Machine
- Virtuos Sampler
- HellBorne Sampler
[...]
**********************
soda ;)
Mimo wszystko jestem zwolennikiem nie umieszczania slowa "sampler" w nazwie. swietnie można wypromować każdą inną nazwę, a miarą popularności będzie jakość i wydajność (tu wierze, że będzie powalająca). A z pozycjonowaniem w "okularach" przy odrobinie cierpliowści spokojnie można sobie poradzić ;) i bardzo wysoko umieści wynik wyszukiwania. Do tego jak zaproponujemy jakaś interesującą nazwe (np: EXTREMATOR), spokojnie spozycjonujemy ją na pierwszym miejscu - nawet używając kombinacji: +sampler, +sampleplayer, +sample, +cokolwiek. Ale tak jak pisalem sukcesem bedzie promocja nazwy przez markę.
EXSC Version 3.1: EmulatorX, ProteusX export.*.... nooo... chyba w końcu odinstaluje wysluzonego cdxtracta i wspomoge rodzimy rynek.
pozdrawiam
www.wierza.com
Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
......
Wciąż brakuje dobrego modułu GM[/b] to może być po prostu strzał w dziesiątkę. Ale to musi być coś naprawdę przemawiające brzmieniowo bez sztuczności jak to zwykle bywa w tych "małych" GM. W ogóle nie wiem czy to jest możliwe w GM ale może warto spróbować....
**********************
Oj bardzo bym na to stawiał....
**********************
Tylko taki bank bedzie juz sporo wazył , i wtedy programu nie sciagniemy z sieci , tylko kupimy płyte ,co jednak w pewnym stopniu chyba podniesie cene i tak taniego softu :)
Ale i tak jestem za :)...
**********************
Moje zdanie jest takie : każdy kto robi muzykę na użytek nie tylko własnych pomysłów wie doskonale, że podstawą jest własnie dobre GM + oczywiście kreatywność w jego w wykorzystaniu. Wszystko inne już jest i to na naprawdę dobrym poziomie.
Wciąż brakuje dobrego modułu GM[/b] to może być po prostu strzał w dziesiątkę. Ale to musi być coś naprawdę przemawiające brzmieniowo bez sztuczności jak to zwykle bywa w tych "małych" GM. W ogóle nie wiem czy to jest możliwe w GM ale może warto spróbować....
**********************
Oj bardzo bym na to stawiał....
**********************
Tylko taki bank bedzie juz sporo wazył , i wtedy programu nie sciagniemy z sieci , tylko kupimy płyte ,co jednak w pewnym stopniu chyba podniesie cene i tak taniego softu :)
Ale i tak jestem za :)...
**********************
Moje zdanie jest takie : każdy kto robi muzykę na użytek nie tylko własnych pomysłów wie doskonale, że podstawą jest własnie dobre GM + oczywiście kreatywność w jego w wykorzystaniu. Wszystko inne już jest i to na naprawdę dobrym poziomie.
Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
UFF. No to chłopaki się rozpisali znów
mr-hammond: Tylko taki bank bedzie juz sporo wazył , i wtedy programu nie sciagniemy z sieci , tylko kupimy płyte ,co jednak w pewnym stopniu chyba podniesie cene i tak taniego softu
***************
Bez przesady. Wtedy stawia się własny duży serwer na takie przedsięwzięcie i ludzie ciągną brzmienia w rozmiarach gigabajtowych.
Dzisiaj nie ma rzeczy nie do pokonania.
Wielu już tak robi, korzystałem, ściągałem chyba 2GB i muszę powiedzieć że to super pomysł. Mi się podoba.
Zawsze zostaje alternatywa w postacji wysyłki pocztą lub firmą kurierską.
mellodeque: Tymi nazwami to mnie normalnie zastrzeliłeś i skasowałeś nas wszystkich. Niektóre z nich są niezłe.
wierza: EXSC Version 3.1: EmulatorX, ProteusX export.*.... nooo... chyba w końcu odinstaluje wysluzonego cdxtracta i wspomoge rodzimy rynek. Już czas, już czas
aros: Moje zdanie jest takie : każdy kto robi muzykę na użytek nie tylko własnych pomysłów wie doskonale, że podstawą jest własnie dobre GM + oczywiście kreatywność w jego w wykorzystaniu.
************
Dokładnie jestem tego samego zdania. GM czy XG dzisiaj jeszcze kuleje.
Są próby i co prawda udane HyperSonic 2, Colossus ale zdania są podzielone. Colossus bosh cena straszna na pewno nie dla "domowego" muzyka.
CCT: A ja chcialem napisac ze tez robie sampler. Fajnie ze zaczyna cos sie dziac, a konkurencja to zawsze wieksza motywacja
************
No jasne.
CCT: Moj projekt na razie jest tajny i nie powiem co bedzie zawierac, w kazdym razie klade duuuzy nacisk na synteze i kreacje dzwieku. Moze za miesiac bedzie więcej info na dampler.com
Pozdrawiam i powodzenia CCT
************
Witam i nawet cieszę się, że jest jeszcze ktoś inny. Aczkolwiek śledziłem twój development nieco. To co mi się spodobało to fakt, że wyskoczyłeś z bardzo innowacyjnym interfejsem nie wiem czy nawet nie nadającym się na opatentowanie i to zauważyło już wiele osób i doceniło twój na pewno twój wysiłek.
No to zapowiada się ciekawy rok. Jeżeli to ma być duży nacisk na kreację i syntezę dźwięku a tak to odebrałem to naprawdę pozostaje mi życzyć POWODZENIA, SILNEJ MOTYWACJI i DUŻO WOLNEGO CZASU i UDANEGO STARTU.
PS. Z tym dumper-em sprawa nie jest przegrana. Zrób samplowanie z hardware, zautomatyzuj programy, kontrolery, dodaj jakieś bajery i startuj - nie ma co czekać. Konkurencja jest za droga. SAMPLIT, SAMPLE ROBOT są wciąż poza zasięgiem finansowym wielu ludzi. Jeżeli tego nie wykorzystasz i nie dasz rady, na pewno ktoś inny to wykorzysta może ja kto wie. Gdybyś zrobił samplowanie z hardware jestem pierwszym twoim klientem ! Bo mi coś takiego jest potrzebne nawet.
PS. NO I ZAOPATRZ SIĘ W PORZĄDNE NARZĘDZIA PROGRAMISTYCZNE.
Na twoim miejscu odrzuciłym ten mingw czy gnu compiler. Aczkolwiek możesz być innego zdania. Bez dobrego narzędzia ciężko ruszyć. Intel Compiler, Visual C++, C++ Builder, Delphi - to są środowiska które się liczą w tworzeniu aplikacji muzycznych. Korzystając z innych może być różnie i możesz napotkać pułapki.
Pewu słusznie gada. Jak zwykle z resztą
Nie zrażaj się. Sam nie wiem co było powodem zniknięcia VSTi -> SF2 a nawet jestem cholernie ciekaw. Przecież zapowiadał się dosyć świetnie i wyprzedza kilkoma możliwościami to co ja dodałem jako w sumie bonus teraz w konwerterze a może z nudów
.
PS. To jest biznes a tutaj trzeba rządzić mocną i twardą ręką i nie dać się. Jak popuścisz to będziesz wieki się męczył. Zasada jest jedna. Albo wypływasz na głęboką wodę i się utrzymasz albo brniesz w płytkiej i nici z tego masz i się dusisz. Decyzja jest ciężka, wiem coś o tym.
CCT: Jak z Maćkiem stoisz znaczy się programowaniem w Mac pod X-CODE ? Może będę szukał kogoś do współpracy w dev. na Mac'u.

mr-hammond: Tylko taki bank bedzie juz sporo wazył , i wtedy programu nie sciagniemy z sieci , tylko kupimy płyte ,co jednak w pewnym stopniu chyba podniesie cene i tak taniego softu
***************
Bez przesady. Wtedy stawia się własny duży serwer na takie przedsięwzięcie i ludzie ciągną brzmienia w rozmiarach gigabajtowych.
Dzisiaj nie ma rzeczy nie do pokonania.
Wielu już tak robi, korzystałem, ściągałem chyba 2GB i muszę powiedzieć że to super pomysł. Mi się podoba.
Zawsze zostaje alternatywa w postacji wysyłki pocztą lub firmą kurierską.
mellodeque: Tymi nazwami to mnie normalnie zastrzeliłeś i skasowałeś nas wszystkich. Niektóre z nich są niezłe.
wierza: EXSC Version 3.1: EmulatorX, ProteusX export.*.... nooo... chyba w końcu odinstaluje wysluzonego cdxtracta i wspomoge rodzimy rynek. Już czas, już czas

aros: Moje zdanie jest takie : każdy kto robi muzykę na użytek nie tylko własnych pomysłów wie doskonale, że podstawą jest własnie dobre GM + oczywiście kreatywność w jego w wykorzystaniu.
************
Dokładnie jestem tego samego zdania. GM czy XG dzisiaj jeszcze kuleje.
Są próby i co prawda udane HyperSonic 2, Colossus ale zdania są podzielone. Colossus bosh cena straszna na pewno nie dla "domowego" muzyka.
CCT: A ja chcialem napisac ze tez robie sampler. Fajnie ze zaczyna cos sie dziac, a konkurencja to zawsze wieksza motywacja
************
No jasne.
CCT: Moj projekt na razie jest tajny i nie powiem co bedzie zawierac, w kazdym razie klade duuuzy nacisk na synteze i kreacje dzwieku. Moze za miesiac bedzie więcej info na dampler.com
Pozdrawiam i powodzenia CCT
************
Witam i nawet cieszę się, że jest jeszcze ktoś inny. Aczkolwiek śledziłem twój development nieco. To co mi się spodobało to fakt, że wyskoczyłeś z bardzo innowacyjnym interfejsem nie wiem czy nawet nie nadającym się na opatentowanie i to zauważyło już wiele osób i doceniło twój na pewno twój wysiłek.
No to zapowiada się ciekawy rok. Jeżeli to ma być duży nacisk na kreację i syntezę dźwięku a tak to odebrałem to naprawdę pozostaje mi życzyć POWODZENIA, SILNEJ MOTYWACJI i DUŻO WOLNEGO CZASU i UDANEGO STARTU.
PS. Z tym dumper-em sprawa nie jest przegrana. Zrób samplowanie z hardware, zautomatyzuj programy, kontrolery, dodaj jakieś bajery i startuj - nie ma co czekać. Konkurencja jest za droga. SAMPLIT, SAMPLE ROBOT są wciąż poza zasięgiem finansowym wielu ludzi. Jeżeli tego nie wykorzystasz i nie dasz rady, na pewno ktoś inny to wykorzysta może ja kto wie. Gdybyś zrobił samplowanie z hardware jestem pierwszym twoim klientem ! Bo mi coś takiego jest potrzebne nawet.
PS. NO I ZAOPATRZ SIĘ W PORZĄDNE NARZĘDZIA PROGRAMISTYCZNE.
Na twoim miejscu odrzuciłym ten mingw czy gnu compiler. Aczkolwiek możesz być innego zdania. Bez dobrego narzędzia ciężko ruszyć. Intel Compiler, Visual C++, C++ Builder, Delphi - to są środowiska które się liczą w tworzeniu aplikacji muzycznych. Korzystając z innych może być różnie i możesz napotkać pułapki.
Pewu słusznie gada. Jak zwykle z resztą

Nie zrażaj się. Sam nie wiem co było powodem zniknięcia VSTi -> SF2 a nawet jestem cholernie ciekaw. Przecież zapowiadał się dosyć świetnie i wyprzedza kilkoma możliwościami to co ja dodałem jako w sumie bonus teraz w konwerterze a może z nudów

PS. To jest biznes a tutaj trzeba rządzić mocną i twardą ręką i nie dać się. Jak popuścisz to będziesz wieki się męczył. Zasada jest jedna. Albo wypływasz na głęboką wodę i się utrzymasz albo brniesz w płytkiej i nici z tego masz i się dusisz. Decyzja jest ciężka, wiem coś o tym.
CCT: Jak z Maćkiem stoisz znaczy się programowaniem w Mac pod X-CODE ? Może będę szukał kogoś do współpracy w dev. na Mac'u.
Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
Wciąż brakuje dobrego modułu GM[/b] to może być po prostu strzał w dziesiątkę. Ale to musi być coś naprawdę przemawiające brzmieniowo bez sztuczności jak to zwykle bywa w tych "małych" GM. W ogóle nie wiem czy to jest możliwe w GM ale może warto spróbować....
**********************
Hmmm. A to? Demo brzmi całkiem przyzwoicie. Co oczywiście nie znaczy, że nie można próbować zrobić czegoś podobnego wspólnymi siłami i co więcej z lepszym efektem. Polak potrafi :)
**********************
Hmmm. A to? Demo brzmi całkiem przyzwoicie. Co oczywiście nie znaczy, że nie można próbować zrobić czegoś podobnego wspólnymi siłami i co więcej z lepszym efektem. Polak potrafi :)
www.myspace.com/pchelki
Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
>Witam i nawet cieszę się, że jest jeszcze ktoś inny. Aczkolwiek śledziłem (...)>i syntezę dźwięku a tak to odebrałem to naprawdę pozostaje mi >UDANEGO STARTU.
Dzięki :) Co do opatentowania to nie da - się, bo z tego co wiem to można tylko rzeczy które wcześniej nie były publikowane. Z resztą ja jestem przeciwny patentowaniu - bo co cofa w rozwoju :)
>PS. Z tym dumper-em sprawa nie jest przegrana. Zrób samplowanie z >hardware, zautomatyzuj programy, kontrolery, dodaj jakieś bajery i
(...)
>klientem ! Bo mi coś takiego jest potrzebne nawet.
Samplowanie hardware jest gotowe, bardziej dopracowane niż w dumperze (a niektórym nawet w tamtym sofcie działało ;) ). Ja sobie działam tak jak mi czas pozwala, nie śpieszy mi sie. W każdym razie to na pewno będzie coś fajnego :)
>PS. NO I ZAOPATRZ SIĘ W PORZĄDNE NARZĘDZIA PROGRAMISTYCZNE.
(...)
>liczą w tworzeniu aplikacji muzycznych. Korzystając z innych może być >różnie i możesz napotkać pułapki.
Tak wiem, po prostu nie było mnie stać na VC++. Jednak już od pół roku pisze damplera właśnie pod nim. Tak zdesignowałem projekt żeby działał na każdym kompilatorze więc problemu nie było. A debugger w VC++ to naprawde świetne narzędzie i przeniosło program na zupełnie inny poziom =]
>Nie zrażaj się. Sam nie wiem co było powodem zniknięcia VSTi -> SF2 a >nawet jestem cholernie ciekaw. Przecież zapowiadał się dosyć świetnie i
No jak mówiłem brak $, jazda na zupkach chińskich i troche się robiło dziwnie jak mi ktoś pisał że na jakiejś tam super karcie soft nie działał.. e no nie będe kończył tego bo temat już w sumie zamknięty ;) Więc znalazłem sobie jakąś tam prace i nie było już czasu i chęci. Teraz już jest lepiej więc koduje dalej =] Szkoda mi było tych kilku lat pracy nad programem ;)
>wyprzedza kilkoma możliwościami to co ja dodałem jako w sumie bonus >teraz w konwerterze a może z nudów
.
Dumper też powstał z nudów, bo robiłem sampler do mojego trackera i chciałem się wgryźć w sf2 i powstał taki prosty tool jeszcze w builderze i się jakoś potoczyło.
>CCT: Jak z Maćkiem stoisz znaczy się programowaniem w Mac pod >X-CODE ? Może będę szukał kogoś do współpracy w dev. na Mac'u....
Na macu, pracuje czasem - ale X-Code niestety jeszcze nie używałem. U mnie to sprawa trzeciorzędna na razie.
Dzięki :) Co do opatentowania to nie da - się, bo z tego co wiem to można tylko rzeczy które wcześniej nie były publikowane. Z resztą ja jestem przeciwny patentowaniu - bo co cofa w rozwoju :)
>PS. Z tym dumper-em sprawa nie jest przegrana. Zrób samplowanie z >hardware, zautomatyzuj programy, kontrolery, dodaj jakieś bajery i
(...)
>klientem ! Bo mi coś takiego jest potrzebne nawet.
Samplowanie hardware jest gotowe, bardziej dopracowane niż w dumperze (a niektórym nawet w tamtym sofcie działało ;) ). Ja sobie działam tak jak mi czas pozwala, nie śpieszy mi sie. W każdym razie to na pewno będzie coś fajnego :)
>PS. NO I ZAOPATRZ SIĘ W PORZĄDNE NARZĘDZIA PROGRAMISTYCZNE.
(...)
>liczą w tworzeniu aplikacji muzycznych. Korzystając z innych może być >różnie i możesz napotkać pułapki.
Tak wiem, po prostu nie było mnie stać na VC++. Jednak już od pół roku pisze damplera właśnie pod nim. Tak zdesignowałem projekt żeby działał na każdym kompilatorze więc problemu nie było. A debugger w VC++ to naprawde świetne narzędzie i przeniosło program na zupełnie inny poziom =]
>Nie zrażaj się. Sam nie wiem co było powodem zniknięcia VSTi -> SF2 a >nawet jestem cholernie ciekaw. Przecież zapowiadał się dosyć świetnie i
No jak mówiłem brak $, jazda na zupkach chińskich i troche się robiło dziwnie jak mi ktoś pisał że na jakiejś tam super karcie soft nie działał.. e no nie będe kończył tego bo temat już w sumie zamknięty ;) Więc znalazłem sobie jakąś tam prace i nie było już czasu i chęci. Teraz już jest lepiej więc koduje dalej =] Szkoda mi było tych kilku lat pracy nad programem ;)
>wyprzedza kilkoma możliwościami to co ja dodałem jako w sumie bonus >teraz w konwerterze a może z nudów

Dumper też powstał z nudów, bo robiłem sampler do mojego trackera i chciałem się wgryźć w sf2 i powstał taki prosty tool jeszcze w builderze i się jakoś potoczyło.
>CCT: Jak z Maćkiem stoisz znaczy się programowaniem w Mac pod >X-CODE ? Może będę szukał kogoś do współpracy w dev. na Mac'u....
Na macu, pracuje czasem - ale X-Code niestety jeszcze nie używałem. U mnie to sprawa trzeciorzędna na razie.
Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
A to? Demo brzmi całkiem przyzwoicie. Co oczywiście nie znaczy, że nie można próbować zrobić czegoś podobnego wspólnymi siłami i co więcej z lepszym efektem. Polak potrafi :)...
**********************
Fakt. Zapomniałem o Native BandStand.
IMHO żeby coś ocenić to trzeba nad tym popracować.
Mi chodzi o to, że ładuję midi i on z grubsza już dobrze brzmi, bez potknięć.
Nie wiem jak jest z Band-Stand ale jestem ciekaw.
Z resztą taki BandStand może mieć próbki innego gatunku własnoręcznie stworzony GM może mieć próbki innego gatunku, oba mogą się świetnie uzupełniać.
Zpomniałem dodać. Marzy mi się też GM podzielony na lata albo style muzyczne. Na to jeszcze nikt nie wpadł ! tak sądzę. Założmy chcemy zrobić kawałek Beatles no to sięgamy po GM z lat XX.
Trzeba coś z klasyki to sięgamy po GM klasyczne.
No i co wy na taki pomysł teraz powiecie.
Strasznie się ROZSZCZEPIŁ TEN WĄTEK. Powiem wam, że ja już się gubię co komu i na co odpisuję.
Jeszcze jedna rzecz. Bo dopiero teraz mi się to przypomniało.
preceli: Wyjąłeś mi to z ust dosłownie bo o tym zapomniałem.
Kuma: Extreme Converter już jest, Extreme Sampler zaraz będzie. Potem Extreme .. no własnie, co? ))
**************
EXTREME VIRTUAL ARRANGER
Jest tu nawet taka jedna osoba
co bardzo bardzo niecierpliwie czeka na niego i wszystko wskazuje na to, że się doczeka. A może i nie jedna ta osoba.
**********************
Fakt. Zapomniałem o Native BandStand.
IMHO żeby coś ocenić to trzeba nad tym popracować.
Mi chodzi o to, że ładuję midi i on z grubsza już dobrze brzmi, bez potknięć.
Nie wiem jak jest z Band-Stand ale jestem ciekaw.
Z resztą taki BandStand może mieć próbki innego gatunku własnoręcznie stworzony GM może mieć próbki innego gatunku, oba mogą się świetnie uzupełniać.
Zpomniałem dodać. Marzy mi się też GM podzielony na lata albo style muzyczne. Na to jeszcze nikt nie wpadł ! tak sądzę. Założmy chcemy zrobić kawałek Beatles no to sięgamy po GM z lat XX.
Trzeba coś z klasyki to sięgamy po GM klasyczne.
No i co wy na taki pomysł teraz powiecie.
Strasznie się ROZSZCZEPIŁ TEN WĄTEK. Powiem wam, że ja już się gubię co komu i na co odpisuję.
Jeszcze jedna rzecz. Bo dopiero teraz mi się to przypomniało.
preceli: Wyjąłeś mi to z ust dosłownie bo o tym zapomniałem.
Kuma: Extreme Converter już jest, Extreme Sampler zaraz będzie. Potem Extreme .. no własnie, co? ))
**************
EXTREME VIRTUAL ARRANGER
Jest tu nawet taka jedna osoba

Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
TotalSampler
Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
writer: TotalSampler
*********
No coś takiego przechodziło mi przez myśl.
I całkiem nie głupie. Łatwo układa się hasła reklamowe i slogany ze słowem total
Ktoś pisał już nie będę szukał kto, bo wątek robi się kosmicznie długi, że nie w powinno być nazwy sampler, sample itp. akurat jestem nieco odmiennego zdania. Właśnie fakt iż sample, sampler zawiera się w jakiejś nazwie pomaga na idetyfikację z tym co soft robi oraz poprawniejsze wyszukiwanie kogoś kto szuka czegoś do sampli lub samplera.
Chociaż z drugiej strony nie jest to tak aż istotne.
IMHO i tak w kestii nazewnictwa robi się dosyć ciasno, trzeba uciekać się do nietypowych i rozwiązań.
CCT: ja jestem przeciwny patentowaniu - bo co cofa w rozwoju :)
**************
W zasadzie jestem tego samego zdania. Chciałem tylko wyrazić swoją opinię na temat twojego pomysłu interfejsu. To jest całkiem inne podejście do tematu.
CCT: W każdym razie to na pewno będzie coś fajnego :)
***********
j.w. życzę powodzenia
CCT: VC++ to naprawde świetne narzędzie i przeniosło program na zupełnie inny poziom =]
**********
No i tak trzymać.
e no nie będe kończył tego bo temat już w sumie zamknięty ;) Więc znalazłem sobie jakąś tam prace
***********
No w zasadzie już rozumiem. Ale podejrzewam, że w którymś momencie ujrzymy Ciebie na scenie.
CCT: chciałem się wgryźć w sf2 i powstał taki prosty tool
*************
Aha. Ale przyznaj się z tym SF2 to nie do końca tak wgryzłeś. W którymś tam momencie 1-2 lata temu pliki sf2 z dumper'a nie ładowały się w EXSC i na paru samplerach. Nie wiem jak teraz bo zniknęła ta aplikacja z sieci
i nie mogłem tego już sprawdzić czy jest jakiś postęp w tym temacie.
CCT: Na macu, pracuje czasem - ale X-Code niestety jeszcze nie używałem.
*************
Aha.
Pozdro.
*********
No coś takiego przechodziło mi przez myśl.
I całkiem nie głupie. Łatwo układa się hasła reklamowe i slogany ze słowem total

Ktoś pisał już nie będę szukał kto, bo wątek robi się kosmicznie długi, że nie w powinno być nazwy sampler, sample itp. akurat jestem nieco odmiennego zdania. Właśnie fakt iż sample, sampler zawiera się w jakiejś nazwie pomaga na idetyfikację z tym co soft robi oraz poprawniejsze wyszukiwanie kogoś kto szuka czegoś do sampli lub samplera.
Chociaż z drugiej strony nie jest to tak aż istotne.
IMHO i tak w kestii nazewnictwa robi się dosyć ciasno, trzeba uciekać się do nietypowych i rozwiązań.
CCT: ja jestem przeciwny patentowaniu - bo co cofa w rozwoju :)
**************
W zasadzie jestem tego samego zdania. Chciałem tylko wyrazić swoją opinię na temat twojego pomysłu interfejsu. To jest całkiem inne podejście do tematu.
CCT: W każdym razie to na pewno będzie coś fajnego :)
***********
j.w. życzę powodzenia
CCT: VC++ to naprawde świetne narzędzie i przeniosło program na zupełnie inny poziom =]
**********
No i tak trzymać.
e no nie będe kończył tego bo temat już w sumie zamknięty ;) Więc znalazłem sobie jakąś tam prace
***********
No w zasadzie już rozumiem. Ale podejrzewam, że w którymś momencie ujrzymy Ciebie na scenie.
CCT: chciałem się wgryźć w sf2 i powstał taki prosty tool
*************
Aha. Ale przyznaj się z tym SF2 to nie do końca tak wgryzłeś. W którymś tam momencie 1-2 lata temu pliki sf2 z dumper'a nie ładowały się w EXSC i na paru samplerach. Nie wiem jak teraz bo zniknęła ta aplikacja z sieci

CCT: Na macu, pracuje czasem - ale X-Code niestety jeszcze nie używałem.
*************
Aha.
Pozdro.
Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
>Aha. Ale przyznaj się z tym SF2 to nie do końca tak wgryzłeś. W którymś >tam momencie 1-2 lata temu pliki sf2 z dumper'a nie ładowały się w EXSC i >na paru samplerach. Nie wiem jak teraz bo zniknęła ta aplikacja z sieci
i >nie mogłem tego już sprawdzić czy jest jakiś postęp w tym temacie.
Tak było, sf2 z tego co pamiętam miał swoje dziwne fazy. W każdy razie z moich informacji ostatnia wersja działała poprawnie w EXSC 2.3 , NN-XT z R3 , sfz, DirectWave, Vienna, AWave
Pozdrawiam

Tak było, sf2 z tego co pamiętam miał swoje dziwne fazy. W każdy razie z moich informacji ostatnia wersja działała poprawnie w EXSC 2.3 , NN-XT z R3 , sfz, DirectWave, Vienna, AWave
Pozdrawiam
Re: Extreme Sample Converter 3 rośnie GIGANT
Zpomniałem dodać. Marzy mi się też GM podzielony na lata albo style muzyczne. Na to jeszcze nikt nie wpadł ! tak sądzę. Założmy chcemy zrobić kawałek Beatles no to sięgamy po GM z lat XX.
Trzeba coś z klasyki to sięgamy po GM klasyczne.
No i co wy na taki pomysł teraz powiecie.
**********************
hmm...zastanawiam się tylko jakby to usystematyzować. Wydaje mi się, że dobre brzmienia w gm juz same się obronią prawie w każdym gatunku. Jesli je jeszcze delikatnie zmodyfikujemy za pomocą np filtrów itp... Własciwie to chyba brzmienia perkusji najbardziej mają wpływ dany gatunek. I tu chyba warto byłoby położyć duży nacisk. No o gitarach nie wspomnę. Ale warto rozważyć każdy pomysł który wnosi coś nowego.Ja w każdym razie trzymam kciuki i życzę jak najlepszej realizacji tak powaznego projektu.