Post
autor: spiker » czwartek 29 gru 2005, 12:33
Matiz mówi o wymianie softu w samochodzie a nie w komputerze, choćtak naprawdę to chodiz o wymianę softu w komputerze samochodu sterującego np. wtryskiem paliwa. W ten sposón można zmieniać parametry pracy silnika i skutkiem tego jego osiągi.
Reszta Kolegów mówi o tym, że VSTi różnie brzmią bo są RÓŻNE. Samochody pojawiły się tu tylko jako alegoria.
A z tą różną głośnością to przyczyn może być pełno i nie wszytko jest stracone. Są takie VSTi np. GarritanPO, które brzmią cicho, bo ich głośność uzalezniona jest od położenia kółka modulacji, a więc kontrolery do dzieła. Jak nie masz klawiatury sterującej to musisz ręcznie kombinowac z kontrolerami (Volume, Velocity...) Sporo też zależy od "dynamiki" warstw sampli w VSTi (o ile to sampler a nie syntezator) - jesli projektant skupił się na warstwach odzywających się przynp. niskim Velocity to tak już po prostu jest, żeby zaś wydobyć warstwy odpwiedzialne za reprodukcję głośniejszych dźwięków to trza fest walnąć w klawisze - tu może okazać się pomocna zmiana krzywej velocity w klawiaturze sterującej: czyli słabe macanko w klawisze skutkuje wykoim velocity lub odwrotnie....to tylko pierwsze z brzegu powody, a jest ich więcej.....
A tak w ogóle to mógłbyś podac przykłądy VSTi, które Twoim zdaniem są ciche i w porównaniu z takimi co są "głośne"
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...