Witam!
Dlaczego karta Lynx jest tak droga, skoro np E-MU 1820m, która ma te same przetworniki i nawet większą dynamikę, a kosztuje znacznie mniej?
Czy jednak jest różnica w brzmieniu, jakości podzespołów i funkcjonalności na korzyść Lynxa i stąd ta wysoka cena, czy raczej jest to polityka firmy i są to brzmieniowo porównywalne produkty?
Dzięki i pozdrawiam!
Cena kart Lynx L22 i E-MU 1820m
Tam sięgaj, gdzie wzrost nie sięga... :-)
Re: Cena kart Lynx L22 i E-MU 1820m
...Witam!
Dlaczego karta Lynx jest tak droga, skoro np E-MU 1820m, która ma te same przetworniki i nawet większą dynamikę, a kosztuje znacznie mniej?
Czy jednak jest różnica w brzmieniu, jakości podzespołów i funkcjonalności na korzyść Lynxa i stąd ta wysoka cena, czy raczej jest to polityka firmy i są to brzmieniowo porównywalne produkty?
Dzięki i pozdrawiam!
...
**********************
Tak jak napisałem Ci w mailu:
1. Marka
2. Marka :)
3. Marka - uznanie firmy jako profesjonalną - Creative do takich jeszcze długo nie będzie się zaliczał
4. Stabilność w pracy - sterowniki
5. Stabilność zegara cyfrowego (!!!)
6. Parametry toru audio, nie przetworników - na tych samych przetwornikach można zrobić wiele urządzeń bardzo różniących się jakością toru audio; poziom zniekształceń
7. Rzeczywiste parametry toru, przy czym zmierzone również dla par, a nie dla pojedyńczych kanałów - w tańszych rozwiązaniach jeden przetwornik na zmianę próbkuje/konwertuje dwa kanały. I choć w teście SNR wyjdzie znakomicie, to do profesjonalnej pracy to się nie nadaje...
Ile z tego ma odniesienie do wyżej wymienionych kart oceń sam :)
Jacek
Dlaczego karta Lynx jest tak droga, skoro np E-MU 1820m, która ma te same przetworniki i nawet większą dynamikę, a kosztuje znacznie mniej?
Czy jednak jest różnica w brzmieniu, jakości podzespołów i funkcjonalności na korzyść Lynxa i stąd ta wysoka cena, czy raczej jest to polityka firmy i są to brzmieniowo porównywalne produkty?
Dzięki i pozdrawiam!
...
**********************
Tak jak napisałem Ci w mailu:
1. Marka
2. Marka :)
3. Marka - uznanie firmy jako profesjonalną - Creative do takich jeszcze długo nie będzie się zaliczał
4. Stabilność w pracy - sterowniki
5. Stabilność zegara cyfrowego (!!!)
6. Parametry toru audio, nie przetworników - na tych samych przetwornikach można zrobić wiele urządzeń bardzo różniących się jakością toru audio; poziom zniekształceń
7. Rzeczywiste parametry toru, przy czym zmierzone również dla par, a nie dla pojedyńczych kanałów - w tańszych rozwiązaniach jeden przetwornik na zmianę próbkuje/konwertuje dwa kanały. I choć w teście SNR wyjdzie znakomicie, to do profesjonalnej pracy to się nie nadaje...
Ile z tego ma odniesienie do wyżej wymienionych kart oceń sam :)
Jacek
Re: Cena kart Lynx L22 i E-MU 1820m
**********************
hmm, z tego co mi wiadomo firma EMU niezupelnie jest tozsama z firma creative, do calkiem niedawna byla to oddzielna firma, a wklad creativa po przejeciu EMU z tego co zauwazylem jak narazie ogranicza sie do poskudnego, ale dzieki bogom malego napisu "creative profesjonal"...
struktury technologiczne obu firm pozostaja niezalezne...
ale moze sie myle..ciekawa natomiast rzecza jest fakt, w jaki sposob dany produkt zyskuje miano profesjonalnego, i nie mam tu bynajmniej na mysli marketingowego belkotu...ot taka luzna refleksja
pozdrawiam
www.osa-project.com
Re: Cena kart Lynx L22 i E-MU 1820m
Dlaczego karta Lynx jest tak droga, skoro np E-MU 1820m, która ma te same przetworniki i nawet większą dynamikę, a kosztuje znacznie mniej?
A dlaczego sa gitary, ktore maja takie same przetworniki i nawet lepsze drewno, a kosztuja znacznie mniej niz inne?
A dlaczego sa gitary, ktore maja takie same przetworniki i nawet lepsze drewno, a kosztuja znacznie mniej niz inne?
