Problem z LAYLA 3G

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
bastek
Posty:3
Rejestracja:sobota 29 paź 2005, 00:00
Problem z LAYLA 3G

Post autor: bastek » środa 02 lis 2005, 22:45

Witam wszystkich.Chciałbym sie podzielic swym problemem mając nadzieję ze byc moze ktos z Was miał podobny problem i pomoże mi rozwiazec mój.A wiec jestem użytkownikiem LAYLI3G.Uzywałem jej bardzo sporadycznie przez ok.2miesiące i działała bez zastrzezen.problem zaczął sie w momencie przeinstalowania systemu z Windowsa usa na wersję polską.Po ponownym zainstalowaniu sterowników karty komputer nie zauważa jej,nie mozna uruchomic mikserka obsługującego karte,wyswietlając informację:UNABLE TO CONNECT TO BREAKOUT BOX,THE CONSOLE CANNOT BE DISPLAYEDdodatkowo na panelu LAYLI diody zapalają sie do poziomu bardzo silnego sygnału.Próbowałem przeinstalowac windows ponownie na amerykanski i problem dalej pozostaje ten sam.Próbowalem rowniez zainstalowac ją w komputerze kolegi,i rowniez oznaki są takie same.Prosze o informacje jesli ktos wie o co moze chodzic,lub do kogo z tym problemem sie zgłosic.

Zbynia
Posty:7665
Rejestracja:sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Problem z LAYLA 3G

Post autor: Zbynia » środa 02 lis 2005, 23:07

a co na to producent?

Awatar użytkownika
bastek
Posty:3
Rejestracja:sobota 29 paź 2005, 00:00

Re: Problem z LAYLA 3G

Post autor: bastek » czwartek 03 lis 2005, 13:29

...a co na to producent?...

**********************

niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca.

Awatar użytkownika
netes
Posty:592
Rejestracja:piątek 11 cze 2004, 00:00

Re: Problem z LAYLA 3G

Post autor: netes » czwartek 03 lis 2005, 14:33

......a co na to producent?...

**********************

niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca....

**********************

Z tego co mi wiadomo, aby uzyskać pomoc techniczną nie potrzebujesz ani gwarancji, ani nie musisz wysyłać karty do USA, tylko po prostu spróbuj się z nimi skontaktować poprzez stronę internetową, opisz swój problem dokładnie, a jakąś odpowiedź dostaniesz na pewno.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bartos
Posty:375
Rejestracja:niedziela 11 lip 2004, 00:00

Re: Problem z LAYLA 3G

Post autor: Bartos » czwartek 03 lis 2005, 14:33

......a co na to producent?...

**********************

niestety została kupiona w usa,gwarancji tez nie mam.A i wysyłac ją do stanów tez za bardzo to mi sie nie chce i nie opłaca....

**********************



może to kabel łączący kartę z interfejsem? ja bym obstawiał właśnie ten element. wszystko wskazuje na problemy natury mechaniczno-elektrycznej a nie softwareowej!



pozdr,

bjortos

ODPOWIEDZ