Witam
Mam okazję kupić kompresor Alesisa 3630 po bardzo przystępnej cenie. Chciałem dowiedzieć się czy ktoś już z niego korzystał, i co może o nim powiedzieć.
Używany będzie tylko do kompresji wokalu, w domowym studiu.
Drugie pytanie dotyczy karty dźwiękowej. Mam wybór Audiophile 2496 i E-mu 0404, ewentualnie Delta 44. Którą lepiej wybrać? Pojemnik jest zasilany z miksera (Compact 4) więc przedwzmaka w karcie nie potrzebuję. Nagrywam na razie tylko wokale, wkrótce zamierzam także gitarę.
Kompresor Alesis i karta dźwiękowa
Pozdrawiam
Re: Kompresor Alesis i karta dźwiękowa
Drugie pytanie dotyczy karty dźwiękowej. Mam wybór Audiophile 2496 i E-mu 0404, ewentualnie Delta 44. Którą lepiej wybrać? Pojemnik jest zasilany z miksera (Compact 4) więc przedwzmaka w karcie nie potrzebuję. Nagrywam na razie tylko wokale, wkrótce zamierzam także gitarę....
**********************
AP 2496, Emu 0404, Delta 44 nie roznia sie od siebie znaczaco jakoscia dzwieku, natomiast roznia sie cena (odpowiednio: 85 EUR, 89 EUR, 145 EUR), iloscia i rodzajem wejsc/wyjsc oraz jakoscia sterownikow.
M-audio ma lepsza renome jesli chodzi o karty i naprawde niezle sterowniki, natomiast miewaja problemy z cyfra (odsylam do forum Cubase i tematu System Link, jesli Cie to interesuje). E-mu jest w okresie dojrzewania.
Wyboru musisz dokonac sam.
Hubi
Re: Kompresor Alesis i karta dźwiękowa
Ten kompresor to kupa, do studia sie wogole nie nadaje, najwyżej na scene domu kultury gdzie bedzie kiepskie nagłośnienie i niebedzie przeszkadzał. Z tańszych kompresorow ja polecam nady tmp-1, znajomy ma i całkiem dobrze mu to brzmi.

Re: Kompresor Alesis i karta dźwiękowa
Karta E-mu 0404 - mimo mlodego wieku - zaskakuje jakoscia. Software miksera jest bardzo elastyczne - z calkiem niezlymi efektami DSP. Polecamy (test w EiS listopad 2004) - Alesis moze sie okazac zbyteczna inwestycja w domowym studiu, tymbardziej ze to juz leciwa konstrukcja.
MD.
MD.
Wlasciciel studia nagraniowego Youtopia w Edmonton, Kanada, tamze mieszkajacy na stale od 1985. Od 1997 staly wspolpracownik magazynu EiS, specjalizujacy sie w testach i recenzjach hardware i software dla produkcji studyjnej.
Re: Kompresor Alesis i karta dźwiękowa
...Ten kompresor to kupa, do studia sie wogole nie nadaje, najwyżej na scene domu kultury gdzie bedzie kiepskie nagłośnienie i niebedzie przeszkadzał. Z tańszych kompresorow ja polecam nady tmp-1, znajomy ma i całkiem dobrze mu to brzmi.
...
**********************
Odważnie skrytykowałeś tego Alesisa. Spróbuj swoja opinię jakoś rozwinąć. Poza tym Nady tmp-1 to przedwzmacniacz a nie kompresor. Z kompresorów mamy coś takiego jak Nady CL 5000.

**********************
Odważnie skrytykowałeś tego Alesisa. Spróbuj swoja opinię jakoś rozwinąć. Poza tym Nady tmp-1 to przedwzmacniacz a nie kompresor. Z kompresorów mamy coś takiego jak Nady CL 5000.
Mam 30 lat. Ukończyłem Politechnikę WrocławskąInteresuje mnie technika nagłośnieniowa i filmowa.
Re: Kompresor Alesis i karta dźwiękowa
Odważnie skrytykowałeś tego Alesisa. Spróbuj swoja opinię jakoś rozwinąć. Poza tym Nady tmp-1 to przedwzmacniacz a nie kompresor. Z kompresorów mamy coś takiego jak Nady CL 5000. ...
**********************
Co do nady sory pomyłka, a co alesisa to poprostu miałem go i nagrany przez niego wokal poprostu brzmiał dużo gorzej niż bez. Nieumiem tego opisać ale poprostu psuł dzwięk. Póżniej miałem Fat mana i fajnie działał ale teraz przymierzam sie do czegos lepszego (ivory) a narazie nagrywam bez kompresora i używam go w sofcie i jest to dużo lepsze rozwiązanie niż alesis, choć trzeba pilnować przesterów.
**********************
Co do nady sory pomyłka, a co alesisa to poprostu miałem go i nagrany przez niego wokal poprostu brzmiał dużo gorzej niż bez. Nieumiem tego opisać ale poprostu psuł dzwięk. Póżniej miałem Fat mana i fajnie działał ale teraz przymierzam sie do czegos lepszego (ivory) a narazie nagrywam bez kompresora i używam go w sofcie i jest to dużo lepsze rozwiązanie niż alesis, choć trzeba pilnować przesterów.