Witanko! Czy ktoś wie jak zrobić "ludzką" kwantyzację w Cubase SX?
Wiem, że Quantize Setup itd.,ale jak powinny wyglądać proporcje w ustawieniach, aby był feeling?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc!
Kwantyzacja bardziej "ludzka" w Cubase SX
Tam sięgaj, gdzie wzrost nie sięga... :-)
Re: Kwantyzacja bardziej "ludzka" w Cubase SX
...Witanko! Czy ktoś wie jak zrobić "ludzką" kwantyzację w Cubase SX?
Wiem, że Quantize Setup itd.,ale jak powinny wyglądać proporcje w ustawieniach, aby był feeling?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc!...
**********************
Czyżby nikt nie wiedział jak to zrobić?
Wiem, że Quantize Setup itd.,ale jak powinny wyglądać proporcje w ustawieniach, aby był feeling?
Pozdrawiam i dzięki za pomoc!...
**********************
Czyżby nikt nie wiedział jak to zrobić?

Tam sięgaj, gdzie wzrost nie sięga... :-)
Re: Kwantyzacja bardziej "ludzka" w Cubase SX
Czyżby nikt nie wiedział jak to zrobić?
...
**********************
Ja wiem!
Graj dotąd aż będzie feeling w samym nagraniu bo kwantyzacją na pewno go nie stworzysz.

**********************
Ja wiem!
Graj dotąd aż będzie feeling w samym nagraniu bo kwantyzacją na pewno go nie stworzysz.
Nie ma co
Re: Kwantyzacja bardziej "ludzka" w Cubase SX
Witam
Ja tam bym generalnie z automatycznych humanizatorów nie korzystał.
Bardziej polecam wybiórczą kwantyzację. Jeśli np. mowa o bębnach to zagrać ( palcem po klawiaturze ) , wtedy będzie nierówno, ale o ile ktoś ma pojęcie czym jest gra na żywych bębnach to wyjdzie "humanitarnie". I teraz tak: (jakbym się mylił to niech mnie sprostują ) niektóre rzezcy w bębanch MUSZĄ być chirurgicznie równo. np. STOPA. Więc należy zazanczyć w oknie piano roll tylko klocki stopy i wykonać Q według siatki ( ile tam akurat jest). W/g mnie ma to znaczenie ze względu na twarzyszący stopie bas. Jak stopa będzie nierówno a bas równo, to żeby nie wiem o jaki feeleing chodziło będzie kicha. Jak będzie odwrotnie będzie to samo. A jak i jedno i drugie to kicha będzie dwa razy wieksza. I teraz po kolei należy robić to samo z każdym instrumentem drum-kita. Słuchając za każdym razem zmian.Reszta niech sobie zostanie jak jest...ewentualnie rącznie poprawić ewidentne obsuwy. A tak BTW...feeling to raczej domena dynamiki a nie równego trzymania tempa, a więc bardziej bym na velocity i duration patrzył niż na siatke taktów i beatów.
pozdrowieska
Ja tam bym generalnie z automatycznych humanizatorów nie korzystał.
Bardziej polecam wybiórczą kwantyzację. Jeśli np. mowa o bębnach to zagrać ( palcem po klawiaturze ) , wtedy będzie nierówno, ale o ile ktoś ma pojęcie czym jest gra na żywych bębnach to wyjdzie "humanitarnie". I teraz tak: (jakbym się mylił to niech mnie sprostują ) niektóre rzezcy w bębanch MUSZĄ być chirurgicznie równo. np. STOPA. Więc należy zazanczyć w oknie piano roll tylko klocki stopy i wykonać Q według siatki ( ile tam akurat jest). W/g mnie ma to znaczenie ze względu na twarzyszący stopie bas. Jak stopa będzie nierówno a bas równo, to żeby nie wiem o jaki feeleing chodziło będzie kicha. Jak będzie odwrotnie będzie to samo. A jak i jedno i drugie to kicha będzie dwa razy wieksza. I teraz po kolei należy robić to samo z każdym instrumentem drum-kita. Słuchając za każdym razem zmian.Reszta niech sobie zostanie jak jest...ewentualnie rącznie poprawić ewidentne obsuwy. A tak BTW...feeling to raczej domena dynamiki a nie równego trzymania tempa, a więc bardziej bym na velocity i duration patrzył niż na siatke taktów i beatów.
pozdrowieska
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...