Jakie mikrofony do bębnów?
...A co z ołwerhedami?
Jakie modele polecicie ze sredniej polki?
...
**********************
Już kiedyś na forum wspominałem o MC 265 Tonsila. Na overheady się dobrze nadają, bo trudno je przesterować, a poziom wyjściowy nie przesteruje miksera.Kiedyś zebrałem sześcioma sztukami całą perkusję (w jazzie) i wyszło fajnie. http://www.protonsil.pl
Jakie modele polecicie ze sredniej polki?
...
**********************
Już kiedyś na forum wspominałem o MC 265 Tonsila. Na overheady się dobrze nadają, bo trudno je przesterować, a poziom wyjściowy nie przesteruje miksera.Kiedyś zebrałem sześcioma sztukami całą perkusję (w jazzie) i wyszło fajnie. http://www.protonsil.pl
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
...można popróbować... W niedzielę i poniedziałek mam testowe nagrania i będę miał oba te mikrofony (i kilka innych
). Poinformuję o wynikach.
**********************
No i jakie wraznia na testach?
...
**********************
hehe - zaskakujące ;)
Przygotowuję nową formułę testu - krótki opis majków, a do tego wystawię ponumerowane przykłady nagrań bez podania, na którym modelu dane nagranie było realizowane. Decyzję pozostawię Wam - głosując ocenicie, które nagranie najbardziej Wam odpowiada. A w nagrodę weźmiecie udział w losowaniu jednego z tych mikrofonów
Teścik wystawię w piątek. Razem z testem porównawczym nagrań wzmacniaczy gitarowych.
Pozdro
Groover

**********************
No i jakie wraznia na testach?
...
**********************
hehe - zaskakujące ;)
Przygotowuję nową formułę testu - krótki opis majków, a do tego wystawię ponumerowane przykłady nagrań bez podania, na którym modelu dane nagranie było realizowane. Decyzję pozostawię Wam - głosując ocenicie, które nagranie najbardziej Wam odpowiada. A w nagrodę weźmiecie udział w losowaniu jednego z tych mikrofonów

Teścik wystawię w piątek. Razem z testem porównawczym nagrań wzmacniaczy gitarowych.
Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
Teścik wystawię w piątek. Razem z testem porównawczym nagrań wzmacniaczy gitarowych.
i co z tym testem? Zagladam i nie ma.
Andrev
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
wracając do tematu podróbki sm57 - ja osobiscie posiadam i oryginal i opodróbke,ie miałem okazji jeszcze użyć podróbki do bębnoów,ale przy piecach nie widze różnicy w brzmieniu
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
...wracając do tematu podróbki sm57 - ja osobiscie posiadam i oryginal i opodróbke,ie miałem okazji jeszcze użyć podróbki do bębnoów,ale przy piecach nie widze różnicy w brzmieniu...
**********************
a ja ją słyszę
Zasadnicza różnica to fakt, że te mikrofony nieco inaczej reagują na dynamikę sygnału. Właśnie się na serwer wgrywają próbki - w nocy będzie już można przeczytać test. Zapraszam
Pozdro
Groover
**********************
a ja ją słyszę

Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
......wracając do tematu podróbki sm57 - ja osobiscie posiadam i oryginal i opodróbke,ie miałem okazji jeszcze użyć podróbki do bębnoów,ale przy piecach nie widze różnicy w brzmieniu...
**********************
a ja ją słyszę
Zasadnicza różnica to fakt, że te mikrofony nieco inaczej reagują na dynamikę sygnału. Właśnie się na serwer wgrywają próbki - w nocy będzie już można przeczytać test. Zapraszam
Pozdro
Groover...
**********************
ja nie słysze różnicy przy piecu basowym rozkręconym na full - możliwe iż jakaś jest,a może te JTS są chińskimi zabawkami i każdy model brzmi inaczej?
**********************
a ja ją słyszę

Pozdro
Groover...
**********************
ja nie słysze różnicy przy piecu basowym rozkręconym na full - możliwe iż jakaś jest,a może te JTS są chińskimi zabawkami i każdy model brzmi inaczej?
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
.........wracając do tematu podróbki sm57 - ja osobiscie posiadam i oryginal i opodróbke,ie miałem okazji jeszcze użyć podróbki do bębnoów,ale przy piecach nie widze różnicy w brzmieniu...
**********************
a ja ją słyszę
a teraz możecie ją usłyszeć również Wy
Wystawiłemtest mikrofonów do wzmacniaczy gitarowych i do werbla, a wśród nich:
Shure SM57
Sennheiser e609
CAD TSM 411
JTS PDM-57
JTS NX-7
Test w nowej formule - sami określicie w ankiecie, który mikrofon w poszczególnych zadaniach spisał się najlepiej. Zapraszam - wśród uczestników ankiet do wylosowania JTS PDM -57.
Pozdro
Groover
**********************
a ja ją słyszę

a teraz możecie ją usłyszeć również Wy

Shure SM57
Sennheiser e609
CAD TSM 411
JTS PDM-57
JTS NX-7
Test w nowej formule - sami określicie w ankiecie, który mikrofon w poszczególnych zadaniach spisał się najlepiej. Zapraszam - wśród uczestników ankiet do wylosowania JTS PDM -57.
Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
...Jesli bedziesz nagrywal dobre bebny z dobrym bebniarzem w dobrym pomeszczeniu, jest szansa, ze po kupieniu mikrofonu do stopy (akg d112, shure beta91, shure beta52) bebny zabrzmia dobrze.
wlasnie pomieszczenie jest super! Ale bebny takie se (tania Yamaha)
Problemem bedzie takze kupienie brakujacych mikrofonow za 2000. Postaraj sie je od kogos pozyczyc.
stopa - jak wyżej (jak sie uda zorganizowac glosnik do nagrania stopy to swietnie)
werbel - sm57 - kombinuj z miejscem ustawienia, nie boj sie odleglosci, moze uda sie znalezc miejsce w ktorym werbel z hi-hatem beda dobrze brzmialy z jednego mikrofonu
hi-hat - dobra pojemnosc - ta sama uwaga co przy werblu
to widze ze na poczatek wystaczy SM57 + np D112. Ale to juz jest koniec kasy - czy jest sens posilkowac sie mikrofonami z Mediamarkt za kilkadziesiat zlotych? Bo pozyczyc nie za bardzo mam od kogo :( Jedynie szute SM58 - nada sie?
Tomy - sennheiser 421 lub e604, akg c418, shure beta98 s/d (albo d/s nigdy nie pamietam)
Dobrze byloby tez nagrac ambient pomieszczenia, tu niestety znow potrzebne sa dobre mikrofony pojemnosciowe.
czy ambientu nie zbiora C2000 jako overhedy?
Wiem ze podajac takie modele mikrofonow znaczaco przekroczylem podany przec Ciebie budzet, natomiast przyda CI sie to przy ewentualnym pozyczaniu mikrofonow.
A'propos - mniej niz miesiac temu byl taki watek.
chyba zle szukalem. Zaraz zerkne
dzieki
Andrev...
**********************
Widzisz problem nie tylko leży w tym jakie majki kupisz , problem również leży przetwornikach jakie masz w mikserze oraz np. w typie bijaka jaki uzywasz w stopie itd.Eksperymenty z odległościami jak najbardziej tak ale prawda jest taka że z gów.. bata nie ukręcisz :( borykałem się z tym sporo czasu. Wytrwałości w odkładaniu kasy na dobre majki ;)
wlasnie pomieszczenie jest super! Ale bebny takie se (tania Yamaha)
Problemem bedzie takze kupienie brakujacych mikrofonow za 2000. Postaraj sie je od kogos pozyczyc.
stopa - jak wyżej (jak sie uda zorganizowac glosnik do nagrania stopy to swietnie)
werbel - sm57 - kombinuj z miejscem ustawienia, nie boj sie odleglosci, moze uda sie znalezc miejsce w ktorym werbel z hi-hatem beda dobrze brzmialy z jednego mikrofonu
hi-hat - dobra pojemnosc - ta sama uwaga co przy werblu
to widze ze na poczatek wystaczy SM57 + np D112. Ale to juz jest koniec kasy - czy jest sens posilkowac sie mikrofonami z Mediamarkt za kilkadziesiat zlotych? Bo pozyczyc nie za bardzo mam od kogo :( Jedynie szute SM58 - nada sie?
Tomy - sennheiser 421 lub e604, akg c418, shure beta98 s/d (albo d/s nigdy nie pamietam)
Dobrze byloby tez nagrac ambient pomieszczenia, tu niestety znow potrzebne sa dobre mikrofony pojemnosciowe.
czy ambientu nie zbiora C2000 jako overhedy?
Wiem ze podajac takie modele mikrofonow znaczaco przekroczylem podany przec Ciebie budzet, natomiast przyda CI sie to przy ewentualnym pozyczaniu mikrofonow.
A'propos - mniej niz miesiac temu byl taki watek.
chyba zle szukalem. Zaraz zerkne
dzieki
Andrev...
**********************
Widzisz problem nie tylko leży w tym jakie majki kupisz , problem również leży przetwornikach jakie masz w mikserze oraz np. w typie bijaka jaki uzywasz w stopie itd.Eksperymenty z odległościami jak najbardziej tak ale prawda jest taka że z gów.. bata nie ukręcisz :( borykałem się z tym sporo czasu. Wytrwałości w odkładaniu kasy na dobre majki ;)
Zajmuję się nagłaśnianiem imprez itp. a generalnie jestem wokalistą i gitarzystą zespołu SNAKE
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
a teraz możecie ją usłyszeć również Wy
Wystawiłemtest mikrofonów do wzmacniaczy gitarowych i do werbla, a wśród nich:
Shure SM57
Sennheiser e609
CAD TSM 411
JTS PDM-57
JTS NX-7
****************************
Przepraszam, czy moge prosic o ponowne udostepnienie tego testu? Podany link jest nieaktualny.
Będę bardzo wdzięczny

Shure SM57
Sennheiser e609
CAD TSM 411
JTS PDM-57
JTS NX-7
****************************
Przepraszam, czy moge prosic o ponowne udostepnienie tego testu? Podany link jest nieaktualny.
Będę bardzo wdzięczny
Re: Jakie mikrofony do bębnów?
Co sądzicie o tych zestawach?
Shure PGDMK6
1 szt. Shure PG52 (centrala) 30 Hz – 13 kHz
3 szt. Shure PG56 (werbel/ tomy) 50 Hz – 15 kHz
2 szt. Shure PG81 (do overheadów) 40 Hz – 18 kHz
Audix Fusion 7
3 szt. F-10 (werbel/tomy) 50 Hz - 12 kHz
1 szt. F-12 (flor tom) 40 Hz - 10 kHz
1 szt. F-14 (centrala) 30 Hz - 10 kHz
2 szt. F-15 (do overheadów) 100 Hz - 20 kHz
Samson 8KIT
1 szt. Q Kick (do centrali) 50 Hz -16 kHz
1 szt. Q Snare (do werbla) 50 Hz – 16 kHz
3 szt. Q Tom (do bębnów) 50 -16 kHz
1 szt. C02 (do hi-hat lub talerza ride) 40 Hz – 20 kHz
2 szt. CO1 (do overheadów) 40 Hz – 18 kHz
pozdrawiam
Shure PGDMK6
1 szt. Shure PG52 (centrala) 30 Hz – 13 kHz
3 szt. Shure PG56 (werbel/ tomy) 50 Hz – 15 kHz
2 szt. Shure PG81 (do overheadów) 40 Hz – 18 kHz
Audix Fusion 7
3 szt. F-10 (werbel/tomy) 50 Hz - 12 kHz
1 szt. F-12 (flor tom) 40 Hz - 10 kHz
1 szt. F-14 (centrala) 30 Hz - 10 kHz
2 szt. F-15 (do overheadów) 100 Hz - 20 kHz
Samson 8KIT
1 szt. Q Kick (do centrali) 50 Hz -16 kHz
1 szt. Q Snare (do werbla) 50 Hz – 16 kHz
3 szt. Q Tom (do bębnów) 50 -16 kHz
1 szt. C02 (do hi-hat lub talerza ride) 40 Hz – 20 kHz
2 szt. CO1 (do overheadów) 40 Hz – 18 kHz
pozdrawiam