Czy ktoś z szanownych kolegów, może mi pomóc i przekazać kilka uwag na temat w/wy mikrofonów.
Z góry dziękuje
Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)
Re: Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)
Może się mylę, ale wyczuwam sarkazm w tym pytaniu. Tu z pewnością nie ma nikogo, kto używa tak wysokiej klasy mikrofonów, które na całym świecie traktowane są jako referencyjne, kosztują fortunę i posiadają numery seryjne. Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody i na pewno nie uczestniczą w dyskusjach na forum.
MD
MD
Wlasciciel studia nagraniowego Youtopia w Edmonton, Kanada, tamze mieszkajacy na stale od 1985. Od 1997 staly wspolpracownik magazynu EiS, specjalizujacy sie w testach i recenzjach hardware i software dla produkcji studyjnej.
Re: Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)
...Może się mylę, ale wyczuwam sarkazm w tym pytaniu. Tu z pewnością nie ma nikogo, kto używa tak wysokiej klasy mikrofonów, które na całym świecie traktowane są jako referencyjne, kosztują fortunę i posiadają numery seryjne. Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody i na pewno nie uczestniczą w dyskusjach na forum.
MD...
**********************
Poważnie rzecz ujmując, to nie sarkazm, tylko ciekawość. Noszę się z zamiarem zakupienia dwóch wysokiej klasy mikrofonów omni, i wybór padł m.in na Earthworks i DPA. Niestety miałem doczynienia tylko z pierwszymi.
Co doceny to DPA kosztują tyle co każdy mikrofon wysokiej klasy, czyli dużo, ale ich ceny specjalnie nie odstają od światowej normy (często sprzedawane są w parach może stąd to wrażenie).Co do numerów seryjnych to TLM 103 też je ma a w środku podpis(y) składającego.
Co do forum to nisko Pan ceni forumowiczów, a z doświedczenia wiem że były tu osoby wykorzystujące w swojej pracy B&K (też utytułowane)
"Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody"- a ja zawsze myślałem że to sprawa talentu (głupi ja)
Pozdrawiam
MD...
**********************
Poważnie rzecz ujmując, to nie sarkazm, tylko ciekawość. Noszę się z zamiarem zakupienia dwóch wysokiej klasy mikrofonów omni, i wybór padł m.in na Earthworks i DPA. Niestety miałem doczynienia tylko z pierwszymi.
Co doceny to DPA kosztują tyle co każdy mikrofon wysokiej klasy, czyli dużo, ale ich ceny specjalnie nie odstają od światowej normy (często sprzedawane są w parach może stąd to wrażenie).Co do numerów seryjnych to TLM 103 też je ma a w środku podpis(y) składającego.
Co do forum to nisko Pan ceni forumowiczów, a z doświedczenia wiem że były tu osoby wykorzystujące w swojej pracy B&K (też utytułowane)
"Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody"- a ja zawsze myślałem że to sprawa talentu (głupi ja)
Pozdrawiam
Re: Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)
"Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody"- a ja zawsze myślałem że to sprawa talentu (głupi ja)
Pozdrawiam...
**********************
To jest cytat z mojej poprzedniej wypowiedzi, skomentowany przez Olearnika (jesłi to jest nazwisko dyskutanta, a nie pseudonim, to przepraszam za poufałość). Tak, talent ma tu spore znaczenie, ale nic po talencie, gdy brak doświadczenia, a to przychodzi z czasem i w proporcjach mniej więcej równych z dochodami. Wtedy dopiero nadchodzi moment na inwestycje w narzędzia tak wysokiej klasy jak sparowane mikrofony referencyjne, i czekanie na łut szczęścia w wykorzystaniu obydwu - talentu i sprzetu - w nagraniach. Mikrofony B&K - dziś pod inną nazwą - od niepamiętnych czasów są wykorzystywane w krytyczntch nagraniach muzyki orkiestralnej i w badaniach charakterystyki urzadzeń audio. Na tym stwierdzeniu muszę niestety zakończyć udział w dyskusji, bowiem moja wiedza opiera się wyłącznie na lekturze fachowych publikacji, a nie na własnych doświadczeniach z mikrofonami tej marki.
Maciej Dobrski.
Pozdrawiam...
**********************
To jest cytat z mojej poprzedniej wypowiedzi, skomentowany przez Olearnika (jesłi to jest nazwisko dyskutanta, a nie pseudonim, to przepraszam za poufałość). Tak, talent ma tu spore znaczenie, ale nic po talencie, gdy brak doświadczenia, a to przychodzi z czasem i w proporcjach mniej więcej równych z dochodami. Wtedy dopiero nadchodzi moment na inwestycje w narzędzia tak wysokiej klasy jak sparowane mikrofony referencyjne, i czekanie na łut szczęścia w wykorzystaniu obydwu - talentu i sprzetu - w nagraniach. Mikrofony B&K - dziś pod inną nazwą - od niepamiętnych czasów są wykorzystywane w krytyczntch nagraniach muzyki orkiestralnej i w badaniach charakterystyki urzadzeń audio. Na tym stwierdzeniu muszę niestety zakończyć udział w dyskusji, bowiem moja wiedza opiera się wyłącznie na lekturze fachowych publikacji, a nie na własnych doświadczeniach z mikrofonami tej marki.
Maciej Dobrski.
Wlasciciel studia nagraniowego Youtopia w Edmonton, Kanada, tamze mieszkajacy na stale od 1985. Od 1997 staly wspolpracownik magazynu EiS, specjalizujacy sie w testach i recenzjach hardware i software dla produkcji studyjnej.
Re: Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)
..."Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody"- a ja zawsze myślałem że to sprawa talentu (głupi ja)
Pozdrawiam...
**********************
To jest cytat z mojej poprzedniej wypowiedzi, skomentowany przez Olearnika (jesłi to jest nazwisko dyskutanta, a nie pseudonim, to przepraszam za poufałość). Tak, talent ma tu spore znaczenie, ale nic po talencie, gdy brak doświadczenia, a to przychodzi z czasem i w proporcjach mniej więcej równych z dochodami. Wtedy dopiero nadchodzi moment na inwestycje w narzędzia tak wysokiej klasy jak sparowane mikrofony referencyjne, i czekanie na łut szczęścia w wykorzystaniu obydwu - talentu i sprzetu - w nagraniach. Mikrofony B&K - dziś pod inną nazwą - od niepamiętnych czasów są wykorzystywane w krytyczntch nagraniach muzyki orkiestralnej i w badaniach charakterystyki urzadzeń audio. Na tym stwierdzeniu muszę niestety zakończyć udział w dyskusji, bowiem moja wiedza opiera się wyłącznie na lekturze fachowych publikacji, a nie na własnych doświadczeniach z mikrofonami tej marki.
Maciej Dobrski.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@...
Dziękuje za odpowiedź
Trochę pytałem w tym czasie osoby które ich używają,(można podobno napisać o nich książkę).
Skoro tak to w przyszłości może niedalekiej chcę sie o tym przekonać.
Pozdrawiam Olearnik
Pozdrawiam...
**********************
To jest cytat z mojej poprzedniej wypowiedzi, skomentowany przez Olearnika (jesłi to jest nazwisko dyskutanta, a nie pseudonim, to przepraszam za poufałość). Tak, talent ma tu spore znaczenie, ale nic po talencie, gdy brak doświadczenia, a to przychodzi z czasem i w proporcjach mniej więcej równych z dochodami. Wtedy dopiero nadchodzi moment na inwestycje w narzędzia tak wysokiej klasy jak sparowane mikrofony referencyjne, i czekanie na łut szczęścia w wykorzystaniu obydwu - talentu i sprzetu - w nagraniach. Mikrofony B&K - dziś pod inną nazwą - od niepamiętnych czasów są wykorzystywane w krytyczntch nagraniach muzyki orkiestralnej i w badaniach charakterystyki urzadzeń audio. Na tym stwierdzeniu muszę niestety zakończyć udział w dyskusji, bowiem moja wiedza opiera się wyłącznie na lekturze fachowych publikacji, a nie na własnych doświadczeniach z mikrofonami tej marki.
Maciej Dobrski.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@...
Dziękuje za odpowiedź
Trochę pytałem w tym czasie osoby które ich używają,(można podobno napisać o nich książkę).
Skoro tak to w przyszłości może niedalekiej chcę sie o tym przekonać.
Pozdrawiam Olearnik