Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
olearnik
Posty:130
Rejestracja:środa 08 paź 2003, 00:00
Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)

Post autor: olearnik » niedziela 25 sty 2004, 00:36

Czy ktoś z szanownych kolegów, może mi pomóc i przekazać kilka uwag na temat w/wy mikrofonów.



Z góry dziękuje

Awatar użytkownika
Dobmatt
Posty:462
Rejestracja:środa 13 mar 2002, 00:00

Re: Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)

Post autor: Dobmatt » niedziela 25 sty 2004, 04:52

Może się mylę, ale wyczuwam sarkazm w tym pytaniu. Tu z pewnością nie ma nikogo, kto używa tak wysokiej klasy mikrofonów, które na całym świecie traktowane są jako referencyjne, kosztują fortunę i posiadają numery seryjne. Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody i na pewno nie uczestniczą w dyskusjach na forum.



MD
Wlasciciel studia nagraniowego Youtopia w Edmonton, Kanada, tamze mieszkajacy na stale od 1985. Od 1997 staly wspolpracownik magazynu EiS, specjalizujacy sie w testach i recenzjach hardware i software dla produkcji studyjnej.

Awatar użytkownika
olearnik
Posty:130
Rejestracja:środa 08 paź 2003, 00:00

Re: Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)

Post autor: olearnik » niedziela 25 sty 2004, 13:20

...Może się mylę, ale wyczuwam sarkazm w tym pytaniu. Tu z pewnością nie ma nikogo, kto używa tak wysokiej klasy mikrofonów, które na całym świecie traktowane są jako referencyjne, kosztują fortunę i posiadają numery seryjne. Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody i na pewno nie uczestniczą w dyskusjach na forum.



MD...

**********************



Poważnie rzecz ujmując, to nie sarkazm, tylko ciekawość. Noszę się z zamiarem zakupienia dwóch wysokiej klasy mikrofonów omni, i wybór padł m.in na Earthworks i DPA. Niestety miałem doczynienia tylko z pierwszymi.

Co doceny to DPA kosztują tyle co każdy mikrofon wysokiej klasy, czyli dużo, ale ich ceny specjalnie nie odstają od światowej normy (często sprzedawane są w parach może stąd to wrażenie).Co do numerów seryjnych to TLM 103 też je ma a w środku podpis(y) składającego.

Co do forum to nisko Pan ceni forumowiczów, a z doświedczenia wiem że były tu osoby wykorzystujące w swojej pracy B&K (też utytułowane)

"Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody"- a ja zawsze myślałem że to sprawa talentu (głupi ja)



Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dobmatt
Posty:462
Rejestracja:środa 13 mar 2002, 00:00

Re: Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)

Post autor: Dobmatt » niedziela 25 sty 2004, 22:56

"Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody"- a ja zawsze myślałem że to sprawa talentu (głupi ja)



Pozdrawiam...

**********************

To jest cytat z mojej poprzedniej wypowiedzi, skomentowany przez Olearnika (jesłi to jest nazwisko dyskutanta, a nie pseudonim, to przepraszam za poufałość). Tak, talent ma tu spore znaczenie, ale nic po talencie, gdy brak doświadczenia, a to przychodzi z czasem i w proporcjach mniej więcej równych z dochodami. Wtedy dopiero nadchodzi moment na inwestycje w narzędzia tak wysokiej klasy jak sparowane mikrofony referencyjne, i czekanie na łut szczęścia w wykorzystaniu obydwu - talentu i sprzetu - w nagraniach. Mikrofony B&K - dziś pod inną nazwą - od niepamiętnych czasów są wykorzystywane w krytyczntch nagraniach muzyki orkiestralnej i w badaniach charakterystyki urzadzeń audio. Na tym stwierdzeniu muszę niestety zakończyć udział w dyskusji, bowiem moja wiedza opiera się wyłącznie na lekturze fachowych publikacji, a nie na własnych doświadczeniach z mikrofonami tej marki.



Maciej Dobrski.

Wlasciciel studia nagraniowego Youtopia w Edmonton, Kanada, tamze mieszkajacy na stale od 1985. Od 1997 staly wspolpracownik magazynu EiS, specjalizujacy sie w testach i recenzjach hardware i software dla produkcji studyjnej.

Awatar użytkownika
olearnik
Posty:130
Rejestracja:środa 08 paź 2003, 00:00

Re: Mikrofony DPA (Brüel & Kjær)

Post autor: olearnik » poniedziałek 26 sty 2004, 02:04

..."Ludzie, którzy nagrywają takimi mikrofonami zgarniają śwatowe nagrody"- a ja zawsze myślałem że to sprawa talentu (głupi ja)



Pozdrawiam...

**********************

To jest cytat z mojej poprzedniej wypowiedzi, skomentowany przez Olearnika (jesłi to jest nazwisko dyskutanta, a nie pseudonim, to przepraszam za poufałość). Tak, talent ma tu spore znaczenie, ale nic po talencie, gdy brak doświadczenia, a to przychodzi z czasem i w proporcjach mniej więcej równych z dochodami. Wtedy dopiero nadchodzi moment na inwestycje w narzędzia tak wysokiej klasy jak sparowane mikrofony referencyjne, i czekanie na łut szczęścia w wykorzystaniu obydwu - talentu i sprzetu - w nagraniach. Mikrofony B&K - dziś pod inną nazwą - od niepamiętnych czasów są wykorzystywane w krytyczntch nagraniach muzyki orkiestralnej i w badaniach charakterystyki urzadzeń audio. Na tym stwierdzeniu muszę niestety zakończyć udział w dyskusji, bowiem moja wiedza opiera się wyłącznie na lekturze fachowych publikacji, a nie na własnych doświadczeniach z mikrofonami tej marki.



Maciej Dobrski.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@...



Dziękuje za odpowiedź



Trochę pytałem w tym czasie osoby które ich używają,(można podobno napisać o nich książkę).



Skoro tak to w przyszłości może niedalekiej chcę sie o tym przekonać.



Pozdrawiam Olearnik




ODPOWIEDZ