Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
pawello
Posty:968
Rejestracja:piątek 02 maja 2003, 00:00
Lokalizacja:Tarnów, Polska
Kontakt:
Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6

Post autor: pawello » wtorek 20 sty 2004, 01:52

witam..



wlasnie stanalem przed nietypowym problemem - umiem uzywac hitpoints w cubase - ale mam kwestie - jesli zautodetektowalem hitpoints i podzielilem track na kawalki czy jest jakas funkcja ktora automatycznie przyciagnie te kawalki w oknie projektu do siatki tempa ? poradzilem sobie recznie i gmeralem w instrukcji ale nie znalazlem poki co odpowiedzi na moje pytanie.. to cholerne reczne ustawianie pocietych na kawalki sciezek to droga przez meke - nie wierze ze nie ma funkcji ktora robi to automatycznie.. plizz help me ;)



to nic pilnego oczywiscie ;)
[addsig]
uniżenie kłaniam :-)

WG
Posty:1235
Rejestracja:poniedziałek 12 sie 2002, 00:00

Re: Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6

Post autor: WG » wtorek 20 sty 2004, 14:29

... jesli zautodetektowalem hitpoints i podzielilem track na kawalki czy jest jakas funkcja ktora automatycznie przyciagnie te kawalki w oknie projektu do siatki tempa ?

**********************

Tak.



Jeżeli wykonałeś Hitpoins Detection i pociąłeś track audio na kawałki używając opcji Audio->Hitpoints->Create Audio Slices.

To teraz wystarczy, że zaznaczysz te kawałeczki albo myszką albo np. skrótem Ctrl+A. I wybierzesz opcję kwantyzacji z menu MIDI albo skrótem Q. Zostaną one dosunięte do siatki tempa.



Oczywiście wszystko musi się odbywać w oknie edycji audio czyli Audio Part Editor.

Awatar użytkownika
pawello
Posty:968
Rejestracja:piątek 02 maja 2003, 00:00
Lokalizacja:Tarnów, Polska
Kontakt:

Re: Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6

Post autor: pawello » wtorek 20 sty 2004, 18:42

Jeżeli wykonałeś Hitpoins Detection i pociąłeś track audio na kawałki używając opcji Audio->Hitpoints->Create Audio Slices.

To teraz wystarczy, że zaznaczysz te kawałeczki albo myszką albo np. skrótem Ctrl+A. I wybierzesz opcję kwantyzacji z menu MIDI albo skrótem Q. Zostaną one dosunięte do siatki tempa.



Oczywiście wszystko musi się odbywać w oknie edycji audio czyli Audio Part Editor....

**********************

Pokombinowalem i chyba jednak nie chodzilo o Create audio slices tylko:

W oknie edycji audio part zdetektuj hitpoints

Potem z menu podrecznego pod prawym myszy wybierz Hitpoints->Divide Audio Eventsco podzieli track w oknie projektu na kawalki wyznaczone hitpointami

Potem mozna to kwantyzowac jak midi :)

Dzieki Wlodek :)
[addsig]
uniżenie kłaniam :-)

WG
Posty:1235
Rejestracja:poniedziałek 12 sie 2002, 00:00

Re: Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6

Post autor: WG » wtorek 20 sty 2004, 19:58

Faktycznie lepsze zastosowanie ma tu jednak "Divide Audio Events" i kwantyzację wykonuje się w oknie projektu.

Natomiast ta pierwsza opcja też się przydaje ale służy bardziej do loopów.



Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Tadeo
Posty:1609
Rejestracja:piątek 31 sty 2003, 00:00
Kontakt:

Re: Kwantyzacja audio w CubaseSX/SL 1.0.6

Post autor: Tadeo » wtorek 20 sty 2004, 22:40

tez trudno mi sie połapac w tej kwesti. Mysle ze na temat wyrównywania ścieżek audio w w/w programie redakcja eis mogłaby poświęcić jakiś artykuł.

ODPOWIEDZ