Post
autor: AkselPL » piątek 03 cze 2016, 00:28
...Jak furkot z otworu bassreflex?
Z tego co widać to beh ma zwrotnicę i dzieli pasmo pomiędzy sub - satelity
Jak podłączyłeś?
może to działa tylko na złączach symetrycznych?
Cieszy mnie mój EMU mający dwa niezależne filtry (akurat mam rezonans w okolicach 55-65HZ i pozwoliło mi to na wycięcie tego pasma z odsłuchu 2.1)...
W instrukcji jest napisane że sygnał wejściowy jest kopiowany do wyjściowego dla symetrycznego i niesymetrycznego złącza więc to wszystko wyjaśnia.
Dzieli tylko dla siebie, czyli odcina górę. Też myślałem że odetnie dla satelit ale niestety nie.
Pozbywanie się fal stojących to jedno ale mi bardziej chodzi o to że satelity niepotrzebnie tracą na dynamice bo muszą grać na niskich tonach które przecież i tak odtwarza sub.
Pytanie czy jeśli nabyłbym crossover chodź wolałbym mixer typu xenyx bo jest tańszy a posiada filtr LPF to czy coś mi to da?
Czy dobrze myśle że satelity niepotrzebnie grają od 80hz w dół i tracą na dynamice skoro to i tak robi sub ?
Czy dziura wydaje furkot? generalnie nie... ale jak oglądałem film to zdażało się że przy wybuchach coś takiego się pojawiało ale to równie dobrze może być pomieszczenie więc 100% Ci nie odpowiem.
Co ciekawe próbowałem uzyskać jakiekolwiek info w supporcie Behringera chociażby odnośnie tego jak crossover dzieli pasmo. Nic mi nie odpisali, jedynie ze mam ustawić na słuch.
Ja już nie wiem czy to są kopie krk czy co że tak trzymają w tajemnicy wszystko. Ani na subie ani an satelitach z serii nekkst nie ma żadnych danych Hz jedynie liczby są przy gain.
Korg M3-73, Korg Radias-R, Korg EXB-Radias, Korg Electribe MX-1, Korg Kaoss Pad 3, Kawaii KC-10, Waldorf Blofeld KB, Ibanez GiO, Fender Mustang III, Behringer XD80USB, Fostex PM1MKII, Behringer K10s, Creative ZXR, E-mu Midi, Reloop RHP-20, FL Studio