Post
autor: raflezjak » czwartek 07 cze 2012, 16:23
......zamie się ze mną, ja mam edirol pcr-500. Ty będziesz miała wypasioną klawiaturę sterującą, a ja wymarzony syntezator ;) a swoją drogą nie szkoda Ci aby taki sprzęt marnował się jako bezduszna klawiatura sterująca?
...
Nie jestem pewna. Sprzęt odziedziczyłam, jestem perkusistką i w zakresie klawiszy dopiero zaczynam......
To zaczynasz od najlepszego sprzętu od jakiego można zacząć. Spektrum brzmień które można z tej yamahy wydobyć równa się nieskończoności. Myślę, że powinnaś zacząć od kupna kontrolera midi ale takiego który podłączysz właśnie do tej yamahy. W jakim celu? W takim, że programowanie z poziomu samej yamahy może być uciążliwe (jedna gałka do wszystkiego), a już na pewno niekreatywne. Zwykły Behringer BCR-2000 za 300zł który ma 24 programowalne gałki i 28 przycisków na jednym pulpicie pozwoli Ci na wydobycie brzmień których świat jeszcze nie słyszał. Ja takiego używam przy yamasze RM1X i nazywam go "przedłużeniem ręki". Ktoś wyżej napisał, DX7 pracuje na 1 kanale. Tak ale nie o to w tym instrumencie chodzi. I nawet nie chodzi o to, że mono. To niewyczerpalne źródło szeroko pojętego dźwięku. Czytałem na forum w jaki sposób ten instrument trafił w Twoje ręce. Brat nie byłby zadowolony z Twojego pomysłu. A jak go zbeszcześcisz podłączając go jak plastikową bezduszną klawiaturkę za 100zł to brat się będzie w grobie przewracać.
Z całym poważaniem i wyrazami szacunku.
Przemysław.
BCR-2000, PCR-500, UMA25s, Roland D-10, Yamaha RM1X, Yamaha SU 700, Yamaha A3000, Roland MC-303, Kaossilator, Exar SM07, Crumar Multiman-S(w rozsypce), Behringer MS40, Renoise.