PSP oldTimer - nowy kompresor

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
PiotrK
Posty:1517
Rejestracja:czwartek 14 mar 2002, 00:00
Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: PiotrK » wtorek 04 sie 2009, 12:06

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2019, 03:36 przez PiotrK, łącznie zmieniany 1 raz.
[Użytkownik usunął konto]

hanuman
Posty:78
Rejestracja:wtorek 21 paź 2003, 00:00

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: hanuman » wtorek 04 sie 2009, 14:19

 Ale skok OUTPUT co 0,5dB? Eeeeeee...
...
 


 


Bywa gorzej - wezmy np. takiego UAD F670


w PSP sQuad i PSP oldTimer wartosci skokowe i opis na GUI mają na celu zastąpić cyferki. GUI dokładnie odzwierciedla rzeczywiste parametry.



Oldtimer fajnie brzmi na wokalu ale nie widzę jakiejś drastycznej różnicy w rezultatach jakie przynosi np. zastosowanie na tym samym śladzie mixpressora (nadal korzystam z jedynki mixpacka), choc faktycznie obsługuje się go o wiele łatwiej.

W oldtimerze wszystko działa skokowo i brak wyświetlania wartosci przy kręceniu gałami nie jest tak dokuczliwy jak w squadzie, ktory o ile pamietam oprocz skokowych wartości niektórych parametrów ma również płynne (consoleQ).

Joachimie, jestem pewien że wartosci skokowe i opis na GUI mają na celu zastąpić wartosci cyfrowe ale jak widać po opiniach nie zastępują.Jeżeli użytkownikom brakuje cyferek to oznacza że brakuje im cyferek.

btw. czy mixpack 2 ma wyświetlane wartości i czy demo nadinstalowywuje się na mixpack1?


Awatar użytkownika
JoachimK
Posty:3148
Rejestracja:środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: JoachimK » wtorek 15 wrz 2009, 12:02

Oldtimer fajnie brzmi na wokalu ale nie widzę jakiejś drastycznej różnicy w rezultatach jakie przynosi np. zastosowanie na tym samym śladzie mixpressora (nadal korzystam z jedynki mixpacka), choc faktycznie obsługuje się go o wiele łatwiej.  


 


To jednak dwa rozne narzedzia  


 


W oldtimerze wszystko działa skokowo i brak wyświetlania wartosci przy kręceniu gałami nie jest tak dokuczliwy jak w squadzie, ktory o ile pamietam oprocz skokowych wartości niektórych parametrów ma również płynne (consoleQ).  


 


ConsoleQ nie dziala plynnie   

btw. czy mixpack 2 ma wyświetlane wartości i czy demo nadinstalowywuje się na mixpack1?




Ma wyswietlane wartosci, nie nadinstalowuje sie na mixpack1, to inny pakiet i pliki dll o innych nazwach

Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty:3148
Rejestracja:środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: JoachimK » wtorek 15 wrz 2009, 12:06

Jest kolejny update oldTimer'a - 1.1.6

Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
morpheus70
Posty:230
Rejestracja:niedziela 15 paź 2006, 00:00

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: morpheus70 » wtorek 15 wrz 2009, 22:39

...
Jest kolejny update oldTimer'a - 1.1.6
...
 


"Skończyła" mi się dziś wersja demo i ślady...poprostu "padły" :)))  Teraz mi go brak i będę chyba nawet za nim tęsknił, bo to naprawdę fajny kompresorek jest!  :)

Virus TI key|Clavia Nord Lead 2|Korg M3-73|Wersi PianoStar T2000|TC M3000|VoiceWorks Plus|M-ONE XL| D-TWO|Focusrite Green 1|Roland RE-501|Trochę wtyczek PSP|DAW StudioOne 2 x64|

Awatar użytkownika
Krzyśko!
Posty:255
Rejestracja:piątek 24 wrz 2004, 00:00

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: Krzyśko! » niedziela 10 sty 2010, 22:56

...
Jest kolejny update oldTimer'a - 1.1.6
...
 


 


Ciekawe jak go jeszcze udoskonalą i co dodadzą w nowych wersjach...?

Tam sięgaj, gdzie wzrost nie sięga... :-)

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty:3148
Rejestracja:środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: JoachimK » niedziela 10 sty 2010, 22:58


Jest kolejny update oldTimer'a - 1.1.6
...
Ciekawe jak go jeszcze udoskonalą i co dodadzą w nowych wersjach...?
...
 


Pożyjemy, zobaczymy

Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty:3148
Rejestracja:środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: JoachimK » poniedziałek 18 kwie 2011, 10:17

Uaktualnienie do v1.2


- wsparcie dla OSX x64


- nowy system autoryzacji


- usunięcie drobnych błędów

Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
gft.
Posty:33
Rejestracja:sobota 23 maja 2009, 00:00

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: gft. » niedziela 22 maja 2011, 10:25

...
Uaktualnienie do v1.2

- wsparcie dla OSX x64

- nowy system autoryzacji

- usunięcie drobnych błędów...
 


 


Ja uważam, że to że nie ma wartości w ustawieniach tylko kroki, to akurat zaleta takich urządzeń oldschoolowych...


 Lepiej jest słuchać niż patrzeć, a kroki pozawalą na zapisanie presetów tak czy siak.


Awatar użytkownika
JM
Posty:831
Rejestracja:sobota 17 lip 2004, 00:00

Re: PSP oldTimer - nowy kompresor

Post autor: JM » niedziela 22 maja 2011, 11:56

Przepraszam Joachim, że nieśmiało powtórzę nieświeże pytanie sprzed dwóch lat o opisy (stronę) w języku polskim. Przypomnę, również nieśmiało, o pomysłach, które tu padały.
Jeśli śmiało napiszesz: "nie ma i niebędzie" - więcej pytać nie będę.

ODPOWIEDZ