Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
**********************
nic z tego nie rozumiem. co ma wciskanie kabla do jakości brzmienia?
procesor jest urządzeniem deterministycznym - liczy to, co mu nakazuje algorytm i już.
******************************
no tak, ale nie do konca,....e Algorytm , i co dalej, ... w przypadku AKAi , własnie m.in. przetwornik D/A ma wpływ na szlachetnosc barwy , Ja cały czas twierdze , czego nie chcesz zrozumiec, Ze SOFTY jak najbardziej, ale w obecnym czasie mało jest takich ktore doscigaja BRZMIENIEM Hardware-owe , dobrym przykladem jest NOVATION K-STATION , proponuje posłuchac obydwu , chociaz brzmi podobnie jednak to nie jest to , a to juz nie jest tylko moje zdanie
-----------------------------
A teraz prosty Test ....... Za ta sama cene 1000 zł cena przykladowa mozesz kupic AKAI Z 8 na ktorym mam okazje pracowac a sercem tegoz samplera jest Procesor Intel , lub Halion Sampler programowy ... Ktory wybierzesz .
**********************
przykładowo NI FM7 kosztuje obecnie tyle co używana Yamaha DX-7. Przewaga tego pierwszego w możliwościach i jakości dźwięku jest kolosalna. Jest RÓWNIEŻ znacznie lepszy pod względem interfejsu użytkownika.
...
**********************
Smie twierdzic ze twoje porownanie, jest Chała ... porownujesz Instrument ktory ma 20 lat z Softem ktory nie dawno powstał. Nie biorac pod uwage Interfejsu dzwiekowego na ktorym mozesz testowac, FM7 .i mozliwosci komputerow,
dwie odrebne generacje Instrumentow , w swoim czasie DX 7 był nowatorski i przełomowym Klawiszem, czego nie mozna powiedziec o FM7 , Gra bo gra , pracuje na nim takze, i oczywscie mozliwosci sa ogromne , lecz brzmienie ... typowie dla tego rodzaju programow .
A ja cały czas mowie o BRZMIENIU ....... nie dziwkach jakie sa wydawane przez te instrumenty .. pisze o jakosci ,Ostre , wykrecone , ktore przy probach Mixowania poprostu Giną gdzies ....czesto wymagaja gałkowania oczywscie usłysze ze to zalezy od Karty dziwkowej , lub Aranzacji , nic z tych rzeczy .
nic z tego nie rozumiem. co ma wciskanie kabla do jakości brzmienia?
procesor jest urządzeniem deterministycznym - liczy to, co mu nakazuje algorytm i już.
******************************
no tak, ale nie do konca,....e Algorytm , i co dalej, ... w przypadku AKAi , własnie m.in. przetwornik D/A ma wpływ na szlachetnosc barwy , Ja cały czas twierdze , czego nie chcesz zrozumiec, Ze SOFTY jak najbardziej, ale w obecnym czasie mało jest takich ktore doscigaja BRZMIENIEM Hardware-owe , dobrym przykladem jest NOVATION K-STATION , proponuje posłuchac obydwu , chociaz brzmi podobnie jednak to nie jest to , a to juz nie jest tylko moje zdanie
-----------------------------
A teraz prosty Test ....... Za ta sama cene 1000 zł cena przykladowa mozesz kupic AKAI Z 8 na ktorym mam okazje pracowac a sercem tegoz samplera jest Procesor Intel , lub Halion Sampler programowy ... Ktory wybierzesz .
**********************
przykładowo NI FM7 kosztuje obecnie tyle co używana Yamaha DX-7. Przewaga tego pierwszego w możliwościach i jakości dźwięku jest kolosalna. Jest RÓWNIEŻ znacznie lepszy pod względem interfejsu użytkownika.
...
**********************
Smie twierdzic ze twoje porownanie, jest Chała ... porownujesz Instrument ktory ma 20 lat z Softem ktory nie dawno powstał. Nie biorac pod uwage Interfejsu dzwiekowego na ktorym mozesz testowac, FM7 .i mozliwosci komputerow,
dwie odrebne generacje Instrumentow , w swoim czasie DX 7 był nowatorski i przełomowym Klawiszem, czego nie mozna powiedziec o FM7 , Gra bo gra , pracuje na nim takze, i oczywscie mozliwosci sa ogromne , lecz brzmienie ... typowie dla tego rodzaju programow .
A ja cały czas mowie o BRZMIENIU ....... nie dziwkach jakie sa wydawane przez te instrumenty .. pisze o jakosci ,Ostre , wykrecone , ktore przy probach Mixowania poprostu Giną gdzies ....czesto wymagaja gałkowania oczywscie usłysze ze to zalezy od Karty dziwkowej , lub Aranzacji , nic z tych rzeczy .
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
...
Uwazam podobnie jak Orbit , to juz gra , ale nie tak dobrze , oczywiscie sa wyjatki , ale w takim porównaniu wybieram AKAi , pomimo uniedogodnien zwiazanych z brakiem myszki :)
Prgram to wygoda i napewno przyszłosc , jednak wiekszosc obecnie dostepnych instrumemntow programowych brzmi srednio ...
**********************
Ula, zdobyłaś moje serce jakiś czas temu tekstem o Vintage :) Ale tym razem walnęłaś kulą w płot.
Czym różni się AKAI od softu samplera, np. HALiona? Przecież w AKAI ABSOLUTNIE WSZYSTKIE FUNKCJE SYNTEZY są realizowane przez oprogramowanie - i obwiednie, i filtry, i pogłosy i w ogóle wszystko. Zwłaszcza w przypadku samplerów stwierdzenie, że coś brzmi gorzej od sprzętowego samplera to... zwykłe naciągactwo. Jak słuchasz TYCH SAMYCH PRÓBEK, a jakość karty dźwiękowej w kompie jest wysoka, to nie bardzo wiem, gdzie mogą istnieć różnice.
Co do Emulatora - jedyną rzeczą, jakiej mi brakuje, to jego filtry, których na razie nikt nie powtórzył w sofcie.
Pozdro
Groover
Uwazam podobnie jak Orbit , to juz gra , ale nie tak dobrze , oczywiscie sa wyjatki , ale w takim porównaniu wybieram AKAi , pomimo uniedogodnien zwiazanych z brakiem myszki :)
Prgram to wygoda i napewno przyszłosc , jednak wiekszosc obecnie dostepnych instrumemntow programowych brzmi srednio ...
**********************
Ula, zdobyłaś moje serce jakiś czas temu tekstem o Vintage :) Ale tym razem walnęłaś kulą w płot.
Czym różni się AKAI od softu samplera, np. HALiona? Przecież w AKAI ABSOLUTNIE WSZYSTKIE FUNKCJE SYNTEZY są realizowane przez oprogramowanie - i obwiednie, i filtry, i pogłosy i w ogóle wszystko. Zwłaszcza w przypadku samplerów stwierdzenie, że coś brzmi gorzej od sprzętowego samplera to... zwykłe naciągactwo. Jak słuchasz TYCH SAMYCH PRÓBEK, a jakość karty dźwiękowej w kompie jest wysoka, to nie bardzo wiem, gdzie mogą istnieć różnice.
Co do Emulatora - jedyną rzeczą, jakiej mi brakuje, to jego filtry, których na razie nikt nie powtórzył w sofcie.
Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
Smie twierdzic ze twoje porownanie, jest Chała ...
## a ja zgadzam się z MB - to idealne porównanie :)
porownujesz Instrument ktory ma 20 lat z Softem ktory nie dawno powstał. Nie biorac pod uwage Interfejsu dzwiekowego na ktorym mozesz testowac, FM7 .i mozliwosci komputerow,
dwie odrebne generacje Instrumentow , w swoim czasie DX 7 był nowatorski i przełomowym Klawiszem, czego nie mozna powiedziec o FM7 , Gra bo gra , pracuje na nim takze, i oczywscie mozliwosci sa ogromne , lecz brzmienie ... typowie dla tego rodzaju programow .
A ja cały czas mowie o BRZMIENIU ....... nie dziwkach
## ROTFL
jakie sa wydawane przez te instrumenty .. pisze o jakosci ,Ostre , wykrecone , ktore przy probach Mixowania poprostu Giną gdzies ....czesto wymagaja gałkowania oczywscie usłysze ze to zalezy od Karty dziwkowej , lub Aranzacji , nic z tych rzeczy .
## to może powinieneś przemontować sobie jakieś stare przetworniki, np. z DX7 z demobilu? Będziesz miał takie samo, zaszumione brzmienie :)
Pozdro
Groover
## a ja zgadzam się z MB - to idealne porównanie :)
porownujesz Instrument ktory ma 20 lat z Softem ktory nie dawno powstał. Nie biorac pod uwage Interfejsu dzwiekowego na ktorym mozesz testowac, FM7 .i mozliwosci komputerow,
dwie odrebne generacje Instrumentow , w swoim czasie DX 7 był nowatorski i przełomowym Klawiszem, czego nie mozna powiedziec o FM7 , Gra bo gra , pracuje na nim takze, i oczywscie mozliwosci sa ogromne , lecz brzmienie ... typowie dla tego rodzaju programow .
A ja cały czas mowie o BRZMIENIU ....... nie dziwkach
## ROTFL

jakie sa wydawane przez te instrumenty .. pisze o jakosci ,Ostre , wykrecone , ktore przy probach Mixowania poprostu Giną gdzies ....czesto wymagaja gałkowania oczywscie usłysze ze to zalezy od Karty dziwkowej , lub Aranzacji , nic z tych rzeczy .
## to może powinieneś przemontować sobie jakieś stare przetworniki, np. z DX7 z demobilu? Będziesz miał takie samo, zaszumione brzmienie :)
Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
no tak, ale nie do konca,....e Algorytm , i co dalej, ... w przypadku AKAi , własnie m.in. przetwornik D/A ma wpływ na szlachetnosc barwy
***********************
ale o co chodzi? skąd w ogóle pomysł, że przetworniki są w jakikolwiek sposób związane z algorytmem, który generuje dla nich strumień próbek? Jeśli masz przeciętnej jakości kartę, to nic dziwnego, że przetworniki w AKAI bardziej Ci odpowiadają, ale przecież soft-syntezatory można słuchać przez High-Endowe przetworniki Lucid albo Apogee, które jedzą AKAI na śniadanie. A co jeśli ktoś w ogóle nie nagrywa przez przetworniki, tylko zrzuca wszystko po cyfrze?
, Ja cały czas twierdze , czego nie chcesz zrozumiec, Ze SOFTY jak najbardziej, ale w obecnym czasie mało jest takich ktore doscigaja BRZMIENIEM Hardware-owe , dobrym przykladem jest NOVATION K-STATION , proponuje posłuchac obydwu , chociaz brzmi podobnie jednak to nie jest to , a to juz nie jest tylko moje zdanie
**************************
Wyobraź sobie, że miałem okazję posłuchać obu, dzięki Groovemanowi. Jedno i drugie brzmi identycznie, niestety jak dla mnie - beznadziejnie źle. Ten budżetowy produkt Novation trąci cyfrą i plastikiem i jest przykładem, że kiepskie oszczędnościowe algorytmy DSP nie obronią się ani w wersji hard ani soft.
przykładowo NI FM7 kosztuje obecnie tyle co używana Yamaha DX-7. Przewaga tego pierwszego w możliwościach i jakości dźwięku jest kolosalna. Jest RÓWNIEŻ znacznie lepszy pod względem interfejsu użytkownika.
...
**********************
Smie twierdzic ze twoje porownanie, jest Chała ... porownujesz Instrument ktory ma 20 lat z Softem ktory nie dawno powstał. Nie biorac pod uwage Interfejsu dzwiekowego na ktorym mozesz testowac, FM7 .i mozliwosci komputerow, dwie odrebne generacje Instrumentow , w swoim czasie DX 7 był nowatorski i przełomowym Klawiszem, czego nie mozna powiedziec o FM7 , Gra bo gra , pracuje na nim takze, i oczywscie mozliwosci sa ogromne , lecz brzmienie ... typowie dla tego rodzaju programow.
***********************
co takiego??? brzmienie FM7 kładzie na łopatki "vintage" dx-7, które jest niby kultowym instrumentem, a więc jego wiek jeszcze mu dodaje wartości a nie ją umniejsza, jak insynuujesz. sprecyzuj proszę, co rozumiesz przez "tego rodzaju programy", bo ja jakoś nie mogę znaleźć niczego innego, co brzmi tak, jak fm7.
A ja cały czas mowie o BRZMIENIU ....... nie dziwkach jakie sa wydawane przez te instrumenty .. pisze o jakosci ,Ostre , wykrecone , ktore przy probach Mixowania poprostu Giną gdzies ....czesto wymagaja gałkowania oczywscie usłysze ze to zalezy od Karty dziwkowej , lub Aranzacji , nic z tych rzeczy .
**********************
no właśnie ja też mówię o brzmieniu instrumentów. tylko, że w przeciwieństwie do Twojej subiektywnej oceny moja subiektywna jest dokładnie przeciwna. Instrumenty ze stajni NI brzmią dla mnie fantastycznie i świeżo. Być może dlatego, że słucham ich przez całkiem przyzwoitą kartę, a nie SoundBlastera.
***********************
ale o co chodzi? skąd w ogóle pomysł, że przetworniki są w jakikolwiek sposób związane z algorytmem, który generuje dla nich strumień próbek? Jeśli masz przeciętnej jakości kartę, to nic dziwnego, że przetworniki w AKAI bardziej Ci odpowiadają, ale przecież soft-syntezatory można słuchać przez High-Endowe przetworniki Lucid albo Apogee, które jedzą AKAI na śniadanie. A co jeśli ktoś w ogóle nie nagrywa przez przetworniki, tylko zrzuca wszystko po cyfrze?
, Ja cały czas twierdze , czego nie chcesz zrozumiec, Ze SOFTY jak najbardziej, ale w obecnym czasie mało jest takich ktore doscigaja BRZMIENIEM Hardware-owe , dobrym przykladem jest NOVATION K-STATION , proponuje posłuchac obydwu , chociaz brzmi podobnie jednak to nie jest to , a to juz nie jest tylko moje zdanie
**************************
Wyobraź sobie, że miałem okazję posłuchać obu, dzięki Groovemanowi. Jedno i drugie brzmi identycznie, niestety jak dla mnie - beznadziejnie źle. Ten budżetowy produkt Novation trąci cyfrą i plastikiem i jest przykładem, że kiepskie oszczędnościowe algorytmy DSP nie obronią się ani w wersji hard ani soft.
przykładowo NI FM7 kosztuje obecnie tyle co używana Yamaha DX-7. Przewaga tego pierwszego w możliwościach i jakości dźwięku jest kolosalna. Jest RÓWNIEŻ znacznie lepszy pod względem interfejsu użytkownika.
...
**********************
Smie twierdzic ze twoje porownanie, jest Chała ... porownujesz Instrument ktory ma 20 lat z Softem ktory nie dawno powstał. Nie biorac pod uwage Interfejsu dzwiekowego na ktorym mozesz testowac, FM7 .i mozliwosci komputerow, dwie odrebne generacje Instrumentow , w swoim czasie DX 7 był nowatorski i przełomowym Klawiszem, czego nie mozna powiedziec o FM7 , Gra bo gra , pracuje na nim takze, i oczywscie mozliwosci sa ogromne , lecz brzmienie ... typowie dla tego rodzaju programow.
***********************
co takiego??? brzmienie FM7 kładzie na łopatki "vintage" dx-7, które jest niby kultowym instrumentem, a więc jego wiek jeszcze mu dodaje wartości a nie ją umniejsza, jak insynuujesz. sprecyzuj proszę, co rozumiesz przez "tego rodzaju programy", bo ja jakoś nie mogę znaleźć niczego innego, co brzmi tak, jak fm7.
A ja cały czas mowie o BRZMIENIU ....... nie dziwkach jakie sa wydawane przez te instrumenty .. pisze o jakosci ,Ostre , wykrecone , ktore przy probach Mixowania poprostu Giną gdzies ....czesto wymagaja gałkowania oczywscie usłysze ze to zalezy od Karty dziwkowej , lub Aranzacji , nic z tych rzeczy .
**********************
no właśnie ja też mówię o brzmieniu instrumentów. tylko, że w przeciwieństwie do Twojej subiektywnej oceny moja subiektywna jest dokładnie przeciwna. Instrumenty ze stajni NI brzmią dla mnie fantastycznie i świeżo. Być może dlatego, że słucham ich przez całkiem przyzwoitą kartę, a nie SoundBlastera.
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
co takiego??? brzmienie FM7 kładzie na łopatki "vintage" dx-7, które jest niby kultowym instrumentem, a więc jego wiek jeszcze mu dodaje wartości a nie ją umniejsza, jak insynuujesz. sprecyzuj proszę, co rozumiesz przez "tego rodzaju programy", bo ja jakoś nie mogę znaleźć niczego innego, co brzmi tak, jak fm7.
###
to mało wiesz
FMHeaven
**********************
no właśnie ja też mówię o brzmieniu instrumentów. tylko, że w przeciwieństwie do Twojej subiektywnej oceny moja subiektywna jest dokładnie przeciwna. Instrumenty ze stajni NI brzmią dla mnie fantastycznie i świeżo. Być może dlatego, że słucham ich przez całkiem przyzwoitą kartę, a nie SoundBlastera....
## Hmmmm - a co ja mam powiedzieć?
:)
Groover
###
to mało wiesz

FMHeaven
**********************
no właśnie ja też mówię o brzmieniu instrumentów. tylko, że w przeciwieństwie do Twojej subiektywnej oceny moja subiektywna jest dokładnie przeciwna. Instrumenty ze stajni NI brzmią dla mnie fantastycznie i świeżo. Być może dlatego, że słucham ich przez całkiem przyzwoitą kartę, a nie SoundBlastera....
## Hmmmm - a co ja mam powiedzieć?
:)
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
**********************
no właśnie ja też mówię o brzmieniu instrumentów. tylko, że w przeciwieństwie do Twojej subiektywnej oceny moja subiektywna jest dokładnie przeciwna. Instrumenty ze stajni NI brzmią dla mnie fantastycznie i świeżo. Być może dlatego, że słucham ich przez całkiem przyzwoitą kartę, a nie SoundBlastera....
**********************
Mozna sie spierac, ........... ide spac, bo to bez sesu jest ........ twierdze ze SOFT nie jest jeszcze na etapie Dobrych klawiszy . i takie jest moje zdanie, przekonywanie porpostu mija sie z celem,
Moge sie mylic , chyba posiadasz Delta 1010 ? nie nie uzywam Soun Blastera , ktorego zastosowanie jest tylko i wyącznie do gier i tam sie najlepiej sprawdza . Prcuje na Motu 2408 Mk3 rozbudowana o dodatkowe 24 I/O wiec nie mowmy o jakosci karty bo dostaje zajadow . Twierdze Ze softowe instrumenty sa o niebo tansze i w duzej mierze to decyduje o ich popularnosci . Lecz o barwe mozna sie spierac ... ja twierdze ze jeszcze nie to ..... ty ze Jednak... i niech lepiej tak zostanie, ide spac, Dobranoc :)
no właśnie ja też mówię o brzmieniu instrumentów. tylko, że w przeciwieństwie do Twojej subiektywnej oceny moja subiektywna jest dokładnie przeciwna. Instrumenty ze stajni NI brzmią dla mnie fantastycznie i świeżo. Być może dlatego, że słucham ich przez całkiem przyzwoitą kartę, a nie SoundBlastera....
**********************
Mozna sie spierac, ........... ide spac, bo to bez sesu jest ........ twierdze ze SOFT nie jest jeszcze na etapie Dobrych klawiszy . i takie jest moje zdanie, przekonywanie porpostu mija sie z celem,
Moge sie mylic , chyba posiadasz Delta 1010 ? nie nie uzywam Soun Blastera , ktorego zastosowanie jest tylko i wyącznie do gier i tam sie najlepiej sprawdza . Prcuje na Motu 2408 Mk3 rozbudowana o dodatkowe 24 I/O wiec nie mowmy o jakosci karty bo dostaje zajadow . Twierdze Ze softowe instrumenty sa o niebo tansze i w duzej mierze to decyduje o ich popularnosci . Lecz o barwe mozna sie spierac ... ja twierdze ze jeszcze nie to ..... ty ze Jednak... i niech lepiej tak zostanie, ide spac, Dobranoc :)
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
to mało wiesz
FMHeaven
**********************
Pisałem o FMHeaven na stronie PRMB, jak tylko pojawiła się pierwsza wersja, gdy nikt jeszcze nie słyszał o FM7. Znam dokładnie historię jego rozwoju i jego możliwości. To jest bardzo bardzo ubogi krewny FM7- nie ma filtrów, możliwości zaangażowania zewnętrznego sygnału w proces syntezy, nie ma tak swobodnie kształtowanych obwiedni jak FM7, nie ma procesora efektów, ani nawet nie jest stereofoniczny. Te programy dzieli przepaść zarówno pod względem możliwości jak i brzmienia.

FMHeaven
**********************
Pisałem o FMHeaven na stronie PRMB, jak tylko pojawiła się pierwsza wersja, gdy nikt jeszcze nie słyszał o FM7. Znam dokładnie historię jego rozwoju i jego możliwości. To jest bardzo bardzo ubogi krewny FM7- nie ma filtrów, możliwości zaangażowania zewnętrznego sygnału w proces syntezy, nie ma tak swobodnie kształtowanych obwiedni jak FM7, nie ma procesora efektów, ani nawet nie jest stereofoniczny. Te programy dzieli przepaść zarówno pod względem możliwości jak i brzmienia.
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
...to mało wiesz
FMHeaven
**********************
Pisałem o FMHeaven na stronie PRMB, jak tylko pojawiła się pierwsza wersja, gdy nikt jeszcze nie słyszał o FM7. Znam dokładnie historię jego rozwoju i jego możliwości. To jest bardzo bardzo ubogi krewny FM7- nie ma filtrów, możliwości zaangażowania zewnętrznego sygnału w proces syntezy, nie ma tak swobodnie kształtowanych obwiedni jak FM7, nie ma procesora efektów, ani nawet nie jest stereofoniczny. Te programy dzieli przepaść zarówno pod względem możliwości jak i brzmienia....
**********************
no dobrze, dobrze...
z podkulonym ogonem umykam :)
Groover

FMHeaven
**********************
Pisałem o FMHeaven na stronie PRMB, jak tylko pojawiła się pierwsza wersja, gdy nikt jeszcze nie słyszał o FM7. Znam dokładnie historię jego rozwoju i jego możliwości. To jest bardzo bardzo ubogi krewny FM7- nie ma filtrów, możliwości zaangażowania zewnętrznego sygnału w proces syntezy, nie ma tak swobodnie kształtowanych obwiedni jak FM7, nie ma procesora efektów, ani nawet nie jest stereofoniczny. Te programy dzieli przepaść zarówno pod względem możliwości jak i brzmienia....
**********************
no dobrze, dobrze...
z podkulonym ogonem umykam :)
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
Quote: |
czy ktos popelnil powyższą zamiane?... |
moim zdanie najlepsza jest fuzja i hard i soft - przynajmniej ja tak robię i nie narzekam.

Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu-następnie pokona doświadczeniem :)
Re: Kto zamienił cały hardsynth na softsynth?
OSOBISCIE UŻYWAM KOMPUTERA JAKO SEQWENCERA I JAKO SAMPLERA.I W TEJ ROLI SPISUJE SIE ZAWODOWO.
JESLI NATOMIAST CHODZI O SOFT CZY HARD TO WIADOMO ZE JEDNO I DRUGIE MA SWOJE PLUSY I MINUSY. ALE MYSLE ZE I TAK LICZY SIE KONCOWY EFEKT NIEZALEZNIE OD MASY HARDWERU CZY SOFTU. SLUCHACZ NIE BEDZIE ZADAWAL PYTANIA NA CZYM BYLO TO ROBIONE ,CZY TAMTO. ALE BEDZIE PRZEDEWSZYSTKIM SLUCHAL
MUZYKI
JESLI NATOMIAST CHODZI O SOFT CZY HARD TO WIADOMO ZE JEDNO I DRUGIE MA SWOJE PLUSY I MINUSY. ALE MYSLE ZE I TAK LICZY SIE KONCOWY EFEKT NIEZALEZNIE OD MASY HARDWERU CZY SOFTU. SLUCHACZ NIE BEDZIE ZADAWAL PYTANIA NA CZYM BYLO TO ROBIONE ,CZY TAMTO. ALE BEDZIE PRZEDEWSZYSTKIM SLUCHAL
MUZYKI
