Wyprzedaż w Native Instruments

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
doministry1
Posty:323
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00
Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: doministry1 » środa 02 gru 2009, 10:43

...
No cóż.

Mija drugi dzień bezowocnej korespondencji z NI.

Piszą mi że wysłali maila z downloadem, ale takiego nie wysłali.

Podają link do dalszego kontaktu w sprawie ale BEZ okienek do wpisania

imienia i nazwiska mimo iż te pola są zaznaczone jako obowiązkowe w opisie.

Więc nie da się dokończyć wysyłania formularza z linka.

Więc trzeba się wrócić do formularza ogólnego.....

Oczywiście maile od nich z odpowiedziami dochodzą błyskawicznie.

Największa kupa jaką spotkałem.

Z pewnością będę omijał szerokim łukiem NI i ich syfiaty Customer Support....
 

A jakiej przeglądarki internetowej używa kolega wypełniając arkusz na stronie i czy ma ona konieczne aktywne rozszerzenia, poziomy zabezpieczeń itp. ? Jak to jest że nikt (łącznie ze mną) poza kolegą nie ma tego typu problemów określanych finalnie mianem "kupy" ? Próbował kolega użyć innego komputera ? Czy kolega w ogóle założył to konto na stronie NI czy nie ? Od 6 lat mam doczynienia z supportem NI i (za wyjatkiem pierwszej wersji oprogramowania do automatycznej obsługi licencji sprzed 2-3 lat) nigdy nie było z nimi problemu.
...
 


Nie wiadomo czy "nikt" nie miał problemów, po prostu nikt tu akurat o nich może nie pisał. To żaden argument.


Co do przeglądarki to działa absolutnie poprawnie,


wchodząc w jeden link okna są nieaktywne, po prostu ich nie ma,


podczas kiedy pozostałe dotyczące bardziej wrażliwych danych są.


Tymczasem w podobnym formularzu na ich stronie wszystkie są aktywne. Ewidentny bug.


Przeglądarka? IE 8, jedyna która mnie nigdy nie zawiodła.


Komunikacja z NI jako taka działa bo automatyczne odpowiedzi z systemu dochodzą w 5 minut jak i formalne odpowiedzi z serwisu.


Tylko produktu niet. Ani linku, nic.


Nie dostałem też pdf z invoicem, podczas kiedy odpowiedzieli za pierwszym razem na query WYSŁALI  mi tego pdfa.


Więc mają ewidentny problem.

Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator

Awatar użytkownika
KAFEL
Posty:713
Rejestracja:poniedziałek 04 sie 2003, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: KAFEL » środa 02 gru 2009, 11:04

Może zrobiłeś jakiś błąd za pierwszym razem w podanym mailu, palec się omsknął czy coś. To by tłumaczyło brak maili aktywacyjnych oraz odpowiedzi wyłącznie na zapytania z formularza który wypełniasz bez logowania podając jako kontakt już mail prawidłowy.


Awatar użytkownika
doministry1
Posty:323
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2008, 00:00

Re: Wyprzedaż w Native Instruments

Post autor: doministry1 » środa 02 gru 2009, 11:29

...
Może zrobiłeś jakiś błąd za pierwszym razem w podanym mailu, palec się omsknął czy coś. To by tłumaczyło brak maili aktywacyjnych oraz odpowiedzi wyłącznie na zapytania z formularza który wypełniasz bez logowania podając jako kontakt już mail prawidłowy.
...
 


No i w końcu do nich zadzwoniłem.


Podałem też drugiego maila i na tamten link doszedł.


Czyli albo nie wysłali (pozostałe maile regularnie dochodzą)


albo jednak provider blokuje jakieś zawartości.


Więc na wszelki wypadek wywaliłem antyspam na skrzynce.


Jeśl tak to nie ich wina.....


Zobaczymy jak sam Reaktor.

Kompozytor, Instrumentalista, Improwizator

ODPOWIEDZ