Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
lukasz.wasilewski
Posty:2
Rejestracja:piątek 22 maja 2009, 00:00
Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: lukasz.wasilewski » piątek 22 maja 2009, 16:44

Hej, od ponad 2 tygodni probuje sie umowic na test pewnej biblioteki. Na poczatku kontakt byl wzorcowy - ustalilismy kiedy bede mogl przyjechac i spokojnie zapoznac sie z softem. Przyjechac mialem w poniedzialek 11 maja. I wtedy sie zaczelo - przez kolejne 2-3 dni dostawalem maile, ze musza przelozyc moj test, bo nie maja jeszcze aktywowanej licencji (ile to moze trwac?!). Ok, pare dni moge wytrzymac. Problem w tym, ze po tych paru mailach zapewniajacych mnie, ze juz za chwile bede mogl przyjechac, kontakt sie urwal - ostatni mail od Audiofactory przyszedl do mnie 9 dni temu. Ja oczywiscie w miedzyczasie wyslalem kilka (chyba 3) przypomnien. Zero kontaktu.

Czy tak sie traktuje klienta (a nie tak dawno (pare miesiecy temu) cos u nich kupilem)? Czy tez macie z nimi ostatnio takie problemy?

maciejrz1
Posty:12
Rejestracja:niedziela 05 kwie 2009, 00:00

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: maciejrz1 » piątek 22 maja 2009, 18:29

...Hej, od ponad 2 tygodni probuje sie umowic na test pewnej biblioteki. Na poczatku kontakt byl wzorcowy - ustalilismy kiedy bede mogl przyjechac i spokojnie zapoznac sie z softem. Przyjechac mialem w poniedzialek 11 maja. I wtedy sie zaczelo - przez kolejne 2-3 dni dostawalem maile, ze musza przelozyc moj test, bo nie maja jeszcze aktywowanej licencji (ile to moze trwac?!). Ok, pare dni moge wytrzymac. Problem w tym, ze po tych paru mailach zapewniajacych mnie, ze juz za chwile bede mogl przyjechac, kontakt sie urwal - ostatni mail od Audiofactory przyszedl do mnie 9 dni temu. Ja oczywiscie w miedzyczasie wyslalem kilka (chyba 3) przypomnien. Zero kontaktu.

Czy tak sie traktuje klienta (a nie tak dawno (pare miesiecy temu) cos u nich kupilem)? Czy tez macie z nimi ostatnio takie problemy?...
**********************
Napisałem do nich niedawno kilka maili z pytaniem o pewien program, który mają w swojej ofercie. Nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi. ...a podobno taki dobry sklep
Producent amator. Ableton Live 7, Albino3, Wizooverb, Classic fx pack, kilka wtyczek Waves.

Bolbou
Posty:37
Rejestracja:wtorek 29 lis 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: Bolbou » piątek 22 maja 2009, 18:53

hej
mnie też tak potraktowali
od kilku dni nie mogę się doprosić numeru konta na który mam wpłacić kasę za soft..., oczywiście na monity mejlowe zero odzewu
jakaś masakra u nich ostatnio....
pzdr

piotr
Posty:80
Rejestracja:poniedziałek 20 maja 2002, 00:00

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: piotr » piątek 22 maja 2009, 22:31

Cześć!
Upgrade do Cubase 5 zamówiłem w lutym...
Niestety podobno była awaria na łączach i zamówienie nie weszło. Chwilę później była podwyżka cen. Zamówiłem drugi raz (w lutym!), ale już po nowej cenie.
Miał być u mnie w ciągu trzech dni roboczych... (mamy maj a u nich widocznie nadal mają dni "nierobocze"...). Potem obniżyli ceny a C5 jak nie ma tak nie ma. Wykazałem bardzo dużo cierpliwości i już mi się nie chce dzwonić, prosić i wysłuchiwać, że zaginęła przesyłka, będzie w przyszłym tygodniu, wczoraj wysłaliśmy itp.
Z musicstore.de w ciągu trzech dni będzie u mnie!
Niestety...
Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
Akton
Posty:710
Rejestracja:piątek 21 gru 2007, 00:00

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: Akton » piątek 22 maja 2009, 22:46

A ja, o dziwo, nigdy nie miałem z nimi takich problemów. Na pytania mailowe odpowiadali zawsze, a w rozmowach telefonicznych są sympatyczni. Oby tak dalej :)
NI Komplete 12, EWQL Symphonic Gold Orchestra,Spectrasonics Omnisphere, NI Alicia's Keys, EWQL Ministry of Rock, IK Philharmonik Miroslav, BFD ECO

piotr
Posty:80
Rejestracja:poniedziałek 20 maja 2002, 00:00

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: piotr » piątek 22 maja 2009, 23:30

...A ja, o dziwo, nigdy nie miałem z nimi takich problemów. Na pytania mailowe odpowiadali zawsze, a w rozmowach telefonicznych są sympatyczni. Oby tak dalej :)...
**********************
Ja też nigdy nie miałem. Nie jest to mój pierwszy kontakt z firmą AF. Obsuga była do tego incydentu bez zastrzerzeń. Nie wiem co się stało...
... i oby nie tak dalej!
Piotr

arturs
Posty:91
Rejestracja:poniedziałek 19 sty 2009, 00:00

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: arturs » piątek 22 maja 2009, 23:48

......A ja, o dziwo, nigdy nie miałem z nimi takich problemów. Na pytania mailowe odpowiadali zawsze, a w rozmowach telefonicznych są sympatyczni. Oby tak dalej :)...
**********************
Ja też nigdy nie miałem. Nie jest to mój pierwszy kontakt z firmą AF. Obsuga była do tego incydentu bez zastrzerzeń. Nie wiem co się stało...
... i oby nie tak dalej!
Piotr...
**********************

ja niedawno ich chwalilem, jednak niestety cos im sie zawiesilo..

maciejrz1
Posty:12
Rejestracja:niedziela 05 kwie 2009, 00:00

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: maciejrz1 » sobota 23 maja 2009, 00:25


ja niedawno ich chwalilem, jednak niestety cos im sie zawiesilo.....
**********************
Miejmy nadzieję, że ktoś z obsługi sklepu zagląda na to forum i wyciągnie odpowiednie wnioski;)
Producent amator. Ableton Live 7, Albino3, Wizooverb, Classic fx pack, kilka wtyczek Waves.

Awatar użytkownika
zebromirrrr
Posty:119
Rejestracja:niedziela 24 wrz 2006, 00:00

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: zebromirrrr » sobota 23 maja 2009, 11:24

zamowiłem cubase 5 great perior 10 dni temu, miało być w ciagu 3 dni najwyzej, nic nie ma ciągle. przez tel niesympatyczni, jakies zniecierpliwienie jakbym krzywde im robił kupując u nich.
www.studiosquat.pl

Pietro
Posty:771
Rejestracja:sobota 27 maja 2006, 00:00

Re: Czy Audiofactory tez Was tak traktuje?

Post autor: Pietro » sobota 23 maja 2009, 11:36

Na upgrade do Cubase 5 czekałem 2 miesiące. W tym czasie musiałem dzwonić co kilka dni i się upominać, na kontakt mailowy nie odpowiadali. Za każdym razem słyszałem, że paczka albo już została wysłana, albo jest wysyłana tego dnia, lub dnia następnego (czyli, że w ciągu tych 2 miesięcy było to około 5-6 razy). Dotarła oczywiście tylko raz a nie pięć lub sześć ;).

Na plus jednak, że po tych wszystkich przejściach dostałem dużo korzystniejszy upgrade za mniej niż połowę jego ceny, więc uczucia mieszane i bardzo niechętnie bym wracał do tego sklepu.

Na szczęście większość rzeczy (szczególnie soft) można kupić za granicą prawie zawsze taniej i z przesyłką w ciągu kilku dni.

- Piotr

ODPOWIEDZ