czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
Joachimie jest jeszcze coś, klon Pulteca EQP1A
Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
...Joachimie jest jeszcze coś, klon Pulteca EQP1A
...
**********************
Oj tyle to wiem, Pultec klonowany w Trojmiescie i ta sama osoba sie przymierzala do Fairchilda, ale nie wiem co z tego wyszlo
...
**********************
Oj tyle to wiem, Pultec klonowany w Trojmiescie i ta sama osoba sie przymierzala do Fairchilda, ale nie wiem co z tego wyszlo
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!
Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
...
Gdzie mozna posluchac takiego porownania? Pytam powaznie, bo z dostepnoscia F670 ciezko......
**********************
Oj ciężko, z tego co wiem to zostało na świecie 10 egzemplarzy oryginalnych sprawnych, klony ADL kosztowne co nieco, inne to już nie to....
**********************
No tak, ale w zwiazku ztym nie bardzo wiadomo, jak to sie ma do symulacji (w sumie do tego zmierzam). Z dowswiadczenia wiem, jak to czesto wyglada w praktyce - pomylki ludzi sa nieraz takie, ze az wstyd (im, nie mi).
Gdzie mozna posluchac takiego porownania? Pytam powaznie, bo z dostepnoscia F670 ciezko......
**********************
Oj ciężko, z tego co wiem to zostało na świecie 10 egzemplarzy oryginalnych sprawnych, klony ADL kosztowne co nieco, inne to już nie to....
**********************
No tak, ale w zwiazku ztym nie bardzo wiadomo, jak to sie ma do symulacji (w sumie do tego zmierzam). Z dowswiadczenia wiem, jak to czesto wyglada w praktyce - pomylki ludzi sa nieraz takie, ze az wstyd (im, nie mi).
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!
Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
Oj tyle to wiem, Pultec klonowany w Trojmiescie i ta sama osoba sie przymierzala do Fairchilda, ale nie wiem co z tego wyszlo...
**********************
Pewnie niewiele, komplet traf do 670 ki jak nie masz "wejść" u Jensena "odstrasza" skutecznie.

Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
No tak, ale w zwiazku ztym nie bardzo wiadomo, jak to sie ma do symulacji (w sumie do tego zmierzam). Z dowswiadczenia wiem, jak to czesto wyglada w praktyce - pomylki ludzi sa nieraz takie, ze az wstyd (im, nie mi)....
**********************
Zbudowany i "zestrojony" na podstawie pomiarów oryginału, pomoc katedry elektroniki AGH, ekipa bardzo skrupulatna, o pomyłkach raczej nie ma co mówić
Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
Joachim wiem o co chodzi. Zrobiony jest klon LA2A, mam oryginał, porównanie b.zadowalające, więc nie ma powodów do obaw, choć przyznaję, że stopień "skomplikowania" obu urządzeń nieporównywalny.
Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
...
No tak, ale w zwiazku ztym nie bardzo wiadomo, jak to sie ma do symulacji (w sumie do tego zmierzam). Z dowswiadczenia wiem, jak to czesto wyglada w praktyce - pomylki ludzi sa nieraz takie, ze az wstyd (im, nie mi)....
**********************
Zbudowany i "zestrojony" na podstawie pomiarów oryginału, pomoc katedry elektroniki AGH, ekipa bardzo skrupulatna, o pomyłkach raczej nie ma co mówić...
**********************
chodzilo mi o pomylki muzykow w studio, przekladajacych sprzet nad oprogramowanie
No tak, ale w zwiazku ztym nie bardzo wiadomo, jak to sie ma do symulacji (w sumie do tego zmierzam). Z dowswiadczenia wiem, jak to czesto wyglada w praktyce - pomylki ludzi sa nieraz takie, ze az wstyd (im, nie mi)....
**********************
Zbudowany i "zestrojony" na podstawie pomiarów oryginału, pomoc katedry elektroniki AGH, ekipa bardzo skrupulatna, o pomyłkach raczej nie ma co mówić...
**********************
chodzilo mi o pomylki muzykow w studio, przekladajacych sprzet nad oprogramowanie
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!
Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
chodzilo mi o pomylki muzykow w studio, przekladajacych sprzet nad oprogramowanie...
**********************
Nie bardzo rozumiem chyba, ale jeśli faktycznie chodzi o pomyłki muzyków to jak powiedziałeś niech oni się wstydzą

Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
...
chodzilo mi o pomylki muzykow w studio, przekladajacych sprzet nad oprogramowanie...
**********************
Nie bardzo rozumiem chyba, ale jeśli faktycznie chodzi o pomyłki muzyków to jak powiedziałeś niech oni się wstydzą
...
**********************
chodzilo o pomylki muzykow w ocenie ewidentnej wyzszosci hardware nad emulacjami
chodzilo mi o pomylki muzykow w studio, przekladajacych sprzet nad oprogramowanie...
**********************
Nie bardzo rozumiem chyba, ale jeśli faktycznie chodzi o pomyłki muzyków to jak powiedziałeś niech oni się wstydzą

**********************
chodzilo o pomylki muzykow w ocenie ewidentnej wyzszosci hardware nad emulacjami
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!
Re: czy wokal zawsze wyłazi na wierzch po masterze?
Niekoniecznie. Nadal stosuje się oprócz cyfry również analogi. I nie ma w najwyższej półce lepszych czy gorszych, są inne. Ale bezsprzecznie użycie F 670 od "analogicznej" wtyczki w UAD zdecydowanie się różni! Czy jest "lepsze" czy "gorsze zależy od "preferencji", celu, budżetu i przede wszystkim "stanu posiadania"
No i o to mniej wiecej miedzy innymi mi chodzi. Stosuje sie analogi, cyfre, oprogramowanie, sprzet, kable, kawe, papier toaletowy i wiele innych rzeczy. Ja sie oburzam, jak ktos na przyklad twierdzi, ze struny daddario sa lepsze od papieru toaletowego - albo odwrotnie - bo to zalezy od sytuacji. Twierdzisz, ze 670 lampowy jest lepszy od programowego - co to ma do rzeczy? Ja przeciez nie pisalem, ze jest tak albo inaczej - jezeli ktos nie uzywa 670, to mu wszytsko jedno, jakiego nie uzywa. Gdzie pisalem o roznicach miedzy sprzetem a tego sprzetu symulacja? Ja uzywam, co mam, a tego, czego nie mam, nie uzywam. Podejscie "sprzetowy mastering" to dla mnie pytanie do mechanika: Czy ma pan ZIELONY klucz do swiec? Dlaczego ZIELONY? Bo wie pan, musze swiece wymienic... A nie moge swoim srebrnym? Nie, wie pan, musi byc zielony jednak, ja poszukam gdzie indziej...
Nie zauważyłeś że te twoje wtyczki to symulacja działania analogów i dążenie do maksymalnego zbliżenia sę do ich brzmienia....Nie, bo cały czas poświęcasz na bicie piany na forum bez użycia limitera....
Co mniej wiecej chcales przez to powiedziec, oprocz proby obrazenia mnie? Jakos tego, o czym piszesz, nie zauwazylem. Na masterze mam zwykle: MD3, C4, L2, jakis korektor, czesto Waves z liniowa faza czy jak mu tam... Rozumiem, ze podasz odpowiedniki analogowe, do ktorych to brzmienia te wtyczki sie zblizaja? Chociaz jeden z tych powyzszych? No i analogowy odpowiednik brickwall limietra z predykcja tez by sie przydal, nie musi byc osdpowiednik L2, jak sie dorobie, to sobie kupie (uwaga - byly takie, jak poszukasz, to znajdziesz).
Czytajcie, co piszecie i na co odpisujecie. Ja tylko chcialem zwrocic uwage, ze nie jestesmy na forum audiofilskim i przynajmniej mnie nie mozna uciszyc "wytrychami", do ktorych sie przyczepilem, czyli "sprzetowy mastering", "poprawnie wbite slady" i "oczekiwania koncowe". Mozna tak okraglymi zdaniami gadac, ja akurat mam w tym doswiadczenie
- tylko po co? Nie lepiej konkretnie i na temat?
No i o to mniej wiecej miedzy innymi mi chodzi. Stosuje sie analogi, cyfre, oprogramowanie, sprzet, kable, kawe, papier toaletowy i wiele innych rzeczy. Ja sie oburzam, jak ktos na przyklad twierdzi, ze struny daddario sa lepsze od papieru toaletowego - albo odwrotnie - bo to zalezy od sytuacji. Twierdzisz, ze 670 lampowy jest lepszy od programowego - co to ma do rzeczy? Ja przeciez nie pisalem, ze jest tak albo inaczej - jezeli ktos nie uzywa 670, to mu wszytsko jedno, jakiego nie uzywa. Gdzie pisalem o roznicach miedzy sprzetem a tego sprzetu symulacja? Ja uzywam, co mam, a tego, czego nie mam, nie uzywam. Podejscie "sprzetowy mastering" to dla mnie pytanie do mechanika: Czy ma pan ZIELONY klucz do swiec? Dlaczego ZIELONY? Bo wie pan, musze swiece wymienic... A nie moge swoim srebrnym? Nie, wie pan, musi byc zielony jednak, ja poszukam gdzie indziej...
Nie zauważyłeś że te twoje wtyczki to symulacja działania analogów i dążenie do maksymalnego zbliżenia sę do ich brzmienia....Nie, bo cały czas poświęcasz na bicie piany na forum bez użycia limitera....
Co mniej wiecej chcales przez to powiedziec, oprocz proby obrazenia mnie? Jakos tego, o czym piszesz, nie zauwazylem. Na masterze mam zwykle: MD3, C4, L2, jakis korektor, czesto Waves z liniowa faza czy jak mu tam... Rozumiem, ze podasz odpowiedniki analogowe, do ktorych to brzmienia te wtyczki sie zblizaja? Chociaz jeden z tych powyzszych? No i analogowy odpowiednik brickwall limietra z predykcja tez by sie przydal, nie musi byc osdpowiednik L2, jak sie dorobie, to sobie kupie (uwaga - byly takie, jak poszukasz, to znajdziesz).
Czytajcie, co piszecie i na co odpisujecie. Ja tylko chcialem zwrocic uwage, ze nie jestesmy na forum audiofilskim i przynajmniej mnie nie mozna uciszyc "wytrychami", do ktorych sie przyczepilem, czyli "sprzetowy mastering", "poprawnie wbite slady" i "oczekiwania koncowe". Mozna tak okraglymi zdaniami gadac, ja akurat mam w tym doswiadczenie
