Trigerowanie bębnów

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
PiotrK
Posty:1517
Rejestracja:czwartek 14 mar 2002, 00:00
Re: Trigerowanie bębnów

Post autor: PiotrK » piątek 20 cze 2008, 14:02

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2019, 06:01 przez PiotrK, łącznie zmieniany 1 raz.
[Użytkownik usunął konto]

Awatar użytkownika
smiechu
Posty:599
Rejestracja:środa 30 kwie 2008, 00:00

Re: Trigerowanie bębnów

Post autor: smiechu » piątek 20 cze 2008, 14:21

Jeśli pomieszczenie jest ok, powinieneś uzyskać dobre brzmienie podstawowe bębnów z 4 śladów: sto, wer, amb L-R. Oczywiście w zależności od gatunku lepiej lub gorzej. Ale masz jeszcze 4 wloty w zapasie + wiedzę nt. dalekich ujęć - gdzie ambienty ustawić do jazzu, gdzie do popu a gdzie do metalu.
**********************

Jestem bardzo ciekawy jak brzmia tak nagrane babny... masz jakies przyklady?? Szczegolnie interesuje mnie twoja propozycja takiego omikrofonowania dla metalu...
Ja mam wrazenie ze zapomniales o tym ze te bebny trzeba potem zmiksowac z reszta instrumentow... (o tomach tez zapomniales...)


Awatar użytkownika
Miłaszewski
Posty:997
Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00

Re: Trigerowanie bębnów

Post autor: Miłaszewski » piątek 20 cze 2008, 15:18

jesli chodzi o metal, to cos takiego sie nie uda
16 sladow na bebny to optymalna opcja
metal jest najbardziej wymagajacym i najtrudniejszym gatunkiem do inzynierii
[addsig]

Awatar użytkownika
smiechu
Posty:599
Rejestracja:środa 30 kwie 2008, 00:00

Re: Trigerowanie bębnów

Post autor: smiechu » piątek 20 cze 2008, 15:29

...jesli chodzi o metal, to cos takiego sie nie uda
16 sladow na bebny to optymalna opcja
metal jest najbardziej wymagajacym i najtrudniejszym gatunkiem do inzynierii
...
**********************
Dlatego jesli nie zauwazyles moje pytanie bylo troche ironiczne...

j.bravo
Posty:386
Rejestracja:środa 01 wrz 2004, 00:00

Re: Trigerowanie bębnów

Post autor: j.bravo » piątek 20 cze 2008, 19:22

Jestem bardzo ciekawy jak brzmia tak nagrane babny... masz jakies przyklady?? Szczegolnie interesuje mnie twoja propozycja takiego omikrofonowania dla metalu..

Nie mam gdzie tego wrzucić, podaj mi swój adres mailowy, to Ci podeślę próbkę.

Ja mam wrazenie ze zapomniales o tym ze te bebny trzeba potem zmiksowac z reszta instrumentow... (o tomach tez zapomniales...)

Przecież napisałem, że masz jeszcze 4 ślady w zapasie. Mogą to być np. cztery tomy, trzy tomy + druga stopa albo hihat itp, w zależności od sytuacji.

Zawsze możesz doinwestować by nagrywać 16 kanałów albo więcej. Jeśli bębny nagrane czterema mikrofonami w tym pomieszczeniu brzmią dobrze, to OK, w przeciwnym razie inwestycja może być chybiona.
Jestem przystojny i młody

Awatar użytkownika
Miłaszewski
Posty:997
Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00

Re: Trigerowanie bębnów

Post autor: Miłaszewski » piątek 20 cze 2008, 21:38

...http://www.milaszewski.com/drumagog - tutaj zrobilem kilka przykladow dzialania drumagoga porownane z oryginalnym nagraniem - na bebnach Pete Lewison (m.in. Massive Attack, Simply Red)
...
**********************
wszystko byłoby nieźle gdyby stopa nie odbiegała tak bardzo brzmieniowo od reszty. Mam na mysli to, że werbel i HH słychać tak jak by sie stało 2m od zestawu, ale słuchajac stopy ma się wrażene ze się siedzi z łbem w centrali.
**********************

jezeli drazni cie stopa mozesz sobie wstawic taka jaka lubisz
- i wlasnie to jest zaleta drum replacementu
stopa jest najlatwiejsza w tym procesie, najtrudniejszy zazwyczaj werbel
[addsig]

ODPOWIEDZ