Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
Sosen
Posty:19
Rejestracja:wtorek 09 maja 2006, 00:00
Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Sosen » poniedziałek 28 sty 2008, 08:16

Nabyłem Komplete 5. Super sprawa ciężki kartonik z mnóstwem instrukcji i dwoma paczkami DVD. Zainstalowałem całość, co niestety trochę trwa (chyba z sześć godzin) i już chciałem siadać do pracy, kiedy okazało się że trzeba progamy autoryzować przez neta. OK pomyślałem sobie (bo neta w domu nie mam) jadę zaraz do kumpla pograć - to zautoryzuję i siądziemy do grania. To by l piątek wieczór - do dziś nei dostałem maila z autoryzacją. Nie wiem o co chodzi. Czy to tak długo trwa? Jakie mam podjąć dalsze kroki? Soft nie działa bez autoryzacji - jak dla mnie czyste chamstwo.

Awatar użytkownika
Pan_Jabu
Posty:1190
Rejestracja:wtorek 29 maja 2007, 00:00

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Pan_Jabu » poniedziałek 28 sty 2008, 08:31

Nie bardzo rozumiem jak to autoryzowałeś - zabrałeś do kolegi komputer? Jeżeli jesteś podłączony do internetu, autoryzacja jest błyskawiczna i nie przysparza żadnych problemów. Nie są przesyłane żadne maile.

A co do chamstwa, to po pierwsze informacja o konieczności autoryzowania jest wyraźnie napisana na stronie producenta (na stronie każdego produktu), więc nie bardzo rozumiem Twoje zaskoczenie. Sama konieczność aktywacji może się nie podobać, aczkolwiek moim zdaniem pod tym względem Native Instruments jest bardzo w porządku - stosowany przez nich mechanizm nigdy nie był dla mnie uciążliwy, czego nie można powiedzieć o mechanizmach aktywacyjnych innych producentów. A mam kilka programów NI, od dość dawna, i niejednokrotnie zmieniałem komputery.

Awatar użytkownika
Soundscape
Posty:2054
Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
Kontakt:

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Soundscape » poniedziałek 28 sty 2008, 08:55

...Nabyłem Komplete 5. Super sprawa ciężki kartonik z mnóstwem instrukcji i dwoma paczkami DVD. Zainstalowałem całość, co niestety trochę trwa (chyba z sześć godzin) i już chciałem siadać do pracy, kiedy okazało się że trzeba progamy autoryzować przez neta. OK pomyślałem sobie (bo neta w domu nie mam) jadę zaraz do kumpla pograć - to zautoryzuję i siądziemy do grania. To by l piątek wieczór - do dziś nei dostałem maila z autoryzacją. Nie wiem o co chodzi. Czy to tak długo trwa? Jakie mam podjąć dalsze kroki? Soft nie działa bez autoryzacji - jak dla mnie czyste chamstwo. ...
**********************
Chamstwo nie chamstwo - tak już jest.
Co do rejestracji: wchodzisz do service center zainstalowanym na Twoim komputerze. Wybierasz tryb aktywacji offline. SC generuje plik HTML, który przenosisz na komputer podłączony do sieci i go otwierasz. Dostaniesz w odpowiedzi plik, który przenosisz do swojego komputera i wklejasz w miejsce podane przez producenta. Będziesz wiedział gdzie, tylko przeczytaj uważnie. Proces przebiega beyboleśnie i bez żadnych problemów.

Awatar użytkownika
KAFEL
Posty:713
Rejestracja:poniedziałek 04 sie 2003, 00:00

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: KAFEL » poniedziałek 28 sty 2008, 09:24

... tylko przeczytaj uważnie. Proces przebiega beyboleśnie i bez żadnych problemów....
**********************
Potwierdzam - też nie miałem z tym kłopotów a jestem właśnie użytkownikiem Komplete 5, oraz Electronic Instruments vol. 1 & 2

Awatar użytkownika
Sosen
Posty:19
Rejestracja:wtorek 09 maja 2006, 00:00

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Sosen » poniedziałek 28 sty 2008, 11:22

Rozumiem że nie mieliście problemów ja je mam - pech. Wziąłem lapciaka do znajomego, uruchomiłem Service Center wypełniłem formularzyk, ankietkę, kliknąłem NEXT..... i nic się nie wydarzyło. Na maila, którego podałem nie dostałem żadnej informacji, programy nie działają. Spróbowałem całą procedurę ruszyć od nowa i wtedy napotkałem na komunikat username (mail adress) already in use.... Napisałem o tym do Registration support i czekam na odpowiedź.... nie nadchodzi... Super cudownie, tym bardziej że mam roboty po pachy.

Awatar użytkownika
Sosen
Posty:19
Rejestracja:wtorek 09 maja 2006, 00:00

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Sosen » poniedziałek 28 sty 2008, 11:25

Oczywiście offline tez próbowałem... też wyskakuje jakiś błąd....

Awatar użytkownika
Soundscape
Posty:2054
Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
Kontakt:

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Soundscape » poniedziałek 28 sty 2008, 11:26

...Rozumiem że nie mieliście problemów ja je mam - pech. Wziąłem lapciaka do znajomego, uruchomiłem Service Center wypełniłem formularzyk, ankietkę, kliknąłem NEXT..... i nic się nie wydarzyło. Na maila, którego podałem nie dostałem żadnej informacji, programy nie działają. Spróbowałem całą procedurę ruszyć od nowa i wtedy napotkałem na komunikat username (mail adress) already in use.... Napisałem o tym do Registration support i czekam na odpowiedź.... nie nadchodzi... Super cudownie, tym bardziej że mam roboty po pachy....
**********************
Ale laptopa miałeś podłączonego do sieci rozumiem? Wpisałeś numer seryjny itd? I jakich informacji nie dostałeś na maila?

Awatar użytkownika
Soundscape
Posty:2054
Rejestracja:czwartek 15 mar 2007, 00:00
Kontakt:

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Soundscape » poniedziałek 28 sty 2008, 11:46

.........Rozumiem że nie mieliście problemów ja je mam - pech. Wziąłem lapciaka do znajomego, uruchomiłem Service Center wypełniłem formularzyk, ankietkę, kliknąłem NEXT..... i nic się nie wydarzyło. Na maila, którego podałem nie dostałem żadnej informacji, programy nie działają. Spróbowałem całą procedurę ruszyć od nowa i wtedy napotkałem na komunikat username (mail adress) already in use.... Napisałem o tym do Registration support i czekam na odpowiedź.... nie nadchodzi... Super cudownie, tym bardziej że mam roboty po pachy....
**********************
Ale laptopa miałeś podłączonego do sieci rozumiem? Wpisałeś numer seryjny itd? I jakich informacji nie dostałeś na maila?...
**********************
...
**********************
Masz zainstalowaną najnowszą wersje serwis center i wtyczek? Ja miałem np. problem (choć to instrument z innej beczki) z Pianoteq. Trzeba było rejestrować najnowszą wersje, bo kod aktywacyjny nie działał ze starą.

Awatar użytkownika
Sosen
Posty:19
Rejestracja:wtorek 09 maja 2006, 00:00

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Sosen » poniedziałek 28 sty 2008, 11:47

sorrry za poprzednią przeklejkę. Oczywiście że laptop był podłączony do sieci.
Wykonywałem krok po kroku według instrukcji polecenia Service Center. Nie odblokowało mi jednak softu - robiłem to pierwszy raz więc nie wiem jak to się finalnie powinno odbyć. U mnie po prostu nie wydarzyło się nic. Myślałem że dostanę na maila wrotke z jakimś kodem, który będę mógł gdzieś wpisać lub plik, który sobie gdzieś przekleję. I nic. Napisałem do nich o problemie - przed chwila dostałem odpowiedź że moja sprawa ma numer xxxxxxxxxxxxxxxx i odpowiedzą na mojego maila w najbliższym wolnym terminie. czekam.

Awatar użytkownika
Sosen
Posty:19
Rejestracja:wtorek 09 maja 2006, 00:00

Re: Native Instruments Service Center - problem z rejestracją

Post autor: Sosen » poniedziałek 28 sty 2008, 11:52

Tylko że ja nie dostałem hasła żeby zalogować się na stronach NI. Nie wiem jak mógłbym ściągać upgread'y. Poza tym miałbym apgrejdować wszystkie produkty żeby móc je zarejestrować?? To chyba nie jest najlepsza kolejność... Ale dzięki za zainteresowanie. Jestem sfrustrowany, mam mało czasu a muzyka leży...

ODPOWIEDZ