Korg M3 - użytkownicy
Witam!
Mega Music jest dystrybutorem i nie prowadzi sprzedaży detalicznej! Ceny które publikujemy to sugerowane ceny detaliczne. Gdyby ktoś jeszcze chciał stworzyć jakiś mit, to może łatwiej zapytać, niż snuć własne teorie...
Pozdrawiam
Artur Sekura...
Panie Arturze
Piszę w imieniu wszystkich użytkowników. Skoro odpowiedział Pan na post w którym chodziło o ceny czemu Pan nic nie napisał odnośnie awari kolegi Korga M3. Jeżeli tak traktujecie klienta to ludzie coś z tym zrobią. Rzecznicy Praw Konsumenta są bezlitośni a co najważniejsze nic nie kosztują. Po co psuć sobie opinie.
Ja kupiłem od "was" korga i jest narazie wszystko ok. Cena była dobra. Na instrument i kuriera czekałem w sklepie i przy mnie był otwierany. Zobaczyłem maszyne i stwierdziłem jedną wadę. BYŁA BRUDNA I ZAKURZONA. Na szczęscie miękka szmatka i odpowiedni środek załatwił sprawę. Na razie nie mam problemów.
Średnio 8000 pln to nie mało za instrument. Wielu wzieło kredyty które bedą spłacać latami. A to co teraz przeżywa kolega to jakis koszmar.
Proszę was w imieniu użytkowników. Zmieńcie taktykę.
Pozdrawiam!
Re: Korg M3 - użytkownicy
I jeszcze jedna sprawa Panie Arturze.
Kiedy będą te rozszerzenia do M3. To już niedługo połowa a nie początek stycznia. A za Zachodnią granica już dawno dostępny.
Ech...
Kiedy będą te rozszerzenia do M3. To już niedługo połowa a nie początek stycznia. A za Zachodnią granica już dawno dostępny.
Ech...
Re: Korg M3 - użytkownicy
.... Gdyby ktoś jeszcze chciał stworzyć jakiś mit, to może łatwiej zapytać, niż snuć własne teorie...
Pozdrawiam
Artur Sekura...
**********************
No więc wszyscy pytamy co z tym wadliwym M3 naszego kolegi !? Nie chcemy snuć własnych teorii
Pozdrawiam
Artur Sekura...
**********************
No więc wszyscy pytamy co z tym wadliwym M3 naszego kolegi !? Nie chcemy snuć własnych teorii

Re: Korg M3 - użytkownicy
...No więc wszyscy pytamy co z tym wadliwym M3 naszego kolegi !? Nie chcemy snuć własnych teorii
...
Tak sobie myślę, że tę sprawę powinniśmy raczej pozostawić zainteresowanemu koledze. Nie sądzę, aby bez forumowych "papug" sobie nie dał rady.

Tak sobie myślę, że tę sprawę powinniśmy raczej pozostawić zainteresowanemu koledze. Nie sądzę, aby bez forumowych "papug" sobie nie dał rady.
Wiedza zawsze ileś tam kosztuje, głupoty i niewiedzy nie da się oszacować.
Re: Korg M3 - użytkownicy
Tak sobie myślę, że tę sprawę powinniśmy raczej pozostawić zainteresowanemu koledze. Nie sądzę, aby bez forumowych "papug" sobie nie dał rady....
**********************
Zauważ że kolega poprosił forumowe "papugi" o wsparcie. Właśnie dlatego że nie dał sam rady. I przynajmniej wiadomo po jednym z postów że dystrybutor już to zauważył.
O co Ci chodzi ? Chcesz zamknąć nam papugom dzioby
**********************
Zauważ że kolega poprosił forumowe "papugi" o wsparcie. Właśnie dlatego że nie dał sam rady. I przynajmniej wiadomo po jednym z postów że dystrybutor już to zauważył.
O co Ci chodzi ? Chcesz zamknąć nam papugom dzioby

Re: Korg M3 - użytkownicy
...O co Ci chodzi ? Chcesz zamknąć nam papugom dzioby
...
Sądzę, że skoro odezwał się już sam dystrybutor i jasno wyjaśnił o co tu biega, to nie bardzo jest o co dobijać piany. Kolega Marek63 już dawno chyba wie co ma uczynić.
[addsig]

Sądzę, że skoro odezwał się już sam dystrybutor i jasno wyjaśnił o co tu biega, to nie bardzo jest o co dobijać piany. Kolega Marek63 już dawno chyba wie co ma uczynić.
[addsig]
Wiedza zawsze ileś tam kosztuje, głupoty i niewiedzy nie da się oszacować.
Re: Korg M3 - użytkownicy
Sądzę, że skoro odezwał się już sam dystrybutor i jasno wyjaśnił o co tu biega, to nie bardzo jest o co dobijać piany. Kolega Marek63 już dawno chyba wie co ma uczynić.
...
**********************
A co takiego jasno wyjaśnił w związku z walniętym M3
Napisał tylko coś o sugerowanych cenach detalicznych. Przeczytaj najpierw zanim zaczniesz nas strofować.
...
**********************
A co takiego jasno wyjaśnił w związku z walniętym M3

Re: Korg M3 - użytkownicy
Witam!
Myślę, że gdybym wypowiadał się w sprawach serwisowania instrumentów, a także w tym konkretnym przypadku, moglibyście posądzić mnie o brak obiektywności i byłoby to zrozumiałe. Sprawa tego instrumentu i tego przypadku jest cały czas w trakcie "badań" i gdy tylko wyjaśnimy ten przypadek na pewno podzielę się wiedzą z użytkownikami forum. Są sprawy których bez udziału użytkownika trudno sprawdzić, bo serwisant musiałbym pracować dokładnie na tym samym sprzęcie i tej samej konfiguracji co użytkownik, poza tym musiałby wykonywać dokładni te same czynności itd... Nie będę wypowiadał się na temat potraktowania tego przypadku przez nasz serwis. Obiektywnie będzie, gdy wypowie się sam właściciel instrumentu.
Tak jak napisałem wcześniej. Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej i instrumenty, które sprawadzamy są fabryczne nowe. Nie możemy być odpowiedzialni za stan instrumentów, które przebywają już w sklepach. Tego nie zagwarantuje żaden dystrybutor. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest postawienie warunku sprzedawcy, aby dostarczany instrument był fabrycznie nowy.
Niektórzy wciąż piszą, że Polska jest ogonem Europy, traktowana jest gorzej itd. Produkty KORG, do wszystkich krajów Europejskich trafiają w tym samym czasie. Różnica jest jednak taka, że wielu europejskich dystrybutorów publikuje ceny i opisy produktów, które do sprzedaży wchodzą po kilku miesiącach. Warto dokładnie przeczytać opis i informację o dostępności towaru. Opcjonalne karty do M3 pojawią się w sprzedaży w poniedziałek. Informacja z cenami pojawi się na naszej stronie (www.megamusic.pl). Nie wykluczam miłych cen dla użytkowników posiadających instrumenty z naszą gwarancją:)
Myślę, że wyjaśniłem parę wątpliwości. Nie zawsze mam czas zaglądac na forum. W razie pytań i problemów proszę pisac na mój adres: arturs@megamusic.pl
Pozdrawiam Wszystkich
Artur Sekura
Myślę, że gdybym wypowiadał się w sprawach serwisowania instrumentów, a także w tym konkretnym przypadku, moglibyście posądzić mnie o brak obiektywności i byłoby to zrozumiałe. Sprawa tego instrumentu i tego przypadku jest cały czas w trakcie "badań" i gdy tylko wyjaśnimy ten przypadek na pewno podzielę się wiedzą z użytkownikami forum. Są sprawy których bez udziału użytkownika trudno sprawdzić, bo serwisant musiałbym pracować dokładnie na tym samym sprzęcie i tej samej konfiguracji co użytkownik, poza tym musiałby wykonywać dokładni te same czynności itd... Nie będę wypowiadał się na temat potraktowania tego przypadku przez nasz serwis. Obiektywnie będzie, gdy wypowie się sam właściciel instrumentu.
Tak jak napisałem wcześniej. Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej i instrumenty, które sprawadzamy są fabryczne nowe. Nie możemy być odpowiedzialni za stan instrumentów, które przebywają już w sklepach. Tego nie zagwarantuje żaden dystrybutor. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest postawienie warunku sprzedawcy, aby dostarczany instrument był fabrycznie nowy.
Niektórzy wciąż piszą, że Polska jest ogonem Europy, traktowana jest gorzej itd. Produkty KORG, do wszystkich krajów Europejskich trafiają w tym samym czasie. Różnica jest jednak taka, że wielu europejskich dystrybutorów publikuje ceny i opisy produktów, które do sprzedaży wchodzą po kilku miesiącach. Warto dokładnie przeczytać opis i informację o dostępności towaru. Opcjonalne karty do M3 pojawią się w sprzedaży w poniedziałek. Informacja z cenami pojawi się na naszej stronie (www.megamusic.pl). Nie wykluczam miłych cen dla użytkowników posiadających instrumenty z naszą gwarancją:)
Myślę, że wyjaśniłem parę wątpliwości. Nie zawsze mam czas zaglądac na forum. W razie pytań i problemów proszę pisac na mój adres: arturs@megamusic.pl
Pozdrawiam Wszystkich
Artur Sekura
Re: Korg M3 - użytkownicy
...Przede wszystkim dobrze, że taka opinia pojawia się na forum.Publiczne napiętnowanie sprzedawcy to czasami jedyna forma obrony.
Widzę, że Mega Music nabiera iście mercedesowych manier.
###
po pierwsze primo - nie nabiera, takie maniery panowie z Mega Music mają od zawsze. Po drugie primo
- Mercedesy teraz to nie to samo co kiedyś. Wiem z autopsji. Psują się jak wszystkie auta. Prócz Toyoty
Pozdro
Groover
Widzę, że Mega Music nabiera iście mercedesowych manier.
###
po pierwsze primo - nie nabiera, takie maniery panowie z Mega Music mają od zawsze. Po drugie primo


Pozdro
Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl
Re: Korg M3 - użytkownicy
Witam!
Cieszę sie że firma megamusic wyjaśniła sprawę niesprawnego Korga kolegi. Może to nie najszybsza firma, ale jak widzę rzetelna.
Pozdrawiam Pana Artura.
Media czynią cuda !!!
Cieszę sie że firma megamusic wyjaśniła sprawę niesprawnego Korga kolegi. Może to nie najszybsza firma, ale jak widzę rzetelna.
Pozdrawiam Pana Artura.
Media czynią cuda !!!