
Równowaga w miksie...
no i poczęści matiza zwanego "gołębim sercem" w poście który zabił mnie humorystyką

www.despisestudio.com
Re: Równowaga w miksie...
Jak kompresor niewiele zmienia? Krec galami!...
**********************
gały (EQ) też niewiele dobrego wnoszą ..... ludzie czytajcie pytania..,
Galami od kompresora! Ludzie czytajcie odpowiedzi
**********************
gały (EQ) też niewiele dobrego wnoszą ..... ludzie czytajcie pytania..,
Galami od kompresora! Ludzie czytajcie odpowiedzi

Re: Równowaga w miksie...
dobry moment zawiesicic dyspute... poczytaj o brmakach i kompresorach i popraktykuj :) nikt za Ciebie tego nie zrobi
Re: Równowaga w miksie...
...dobry moment zawiesicic dyspute... poczytaj o brmakach i kompresorach i popraktykuj :) nikt za Ciebie tego nie zrobi ...
**********************
czy to się tyczy oryginal stopa czy podkładana?
**********************
czy to się tyczy oryginal stopa czy podkładana?
www.despisestudio.com
Re: Równowaga w miksie...
...Jak kompresor niewiele zmienia? Krec galami!...
**********************
gały (EQ) też niewiele dobrego wnoszą ..... ludzie czytajcie pytania..,
Galami od kompresora! Ludzie czytajcie odpowiedzi
...
**********************
sorrrr ale jużem zmenczony i to bardzo.... przypuszczam że jutro z rana wiele rzeczy z tego posta otworzy mi szerzej oczy
**********************
gały (EQ) też niewiele dobrego wnoszą ..... ludzie czytajcie pytania..,
Galami od kompresora! Ludzie czytajcie odpowiedzi

**********************
sorrrr ale jużem zmenczony i to bardzo.... przypuszczam że jutro z rana wiele rzeczy z tego posta otworzy mi szerzej oczy
www.despisestudio.com
Re: Równowaga w miksie...
...Czołem wszystkim...
Pytanie na miarę początkującego. Wyobrażamy sobie sytuację: mamy nagrany utwór, składa się z perkusji (8 ścieżek)+ 2 gitary (2ścieżki)+ bas (1) + wokal (1). EQ na każdej ścieżce od początku do końca utworu się nie zmienia ani praktycznie żadne vst na tychże ścieżkach. Perka jest samplowana więc generalnie "nadaje" na tym samym poziomie dB przez cały utwór ( reszta to samo) . Powiedzcie mi teraz dlaczego w momentach gdy np. stopa zaczyna naparzać trzydziestkami dwójkami ginie w miksie? (dB bez zmian, gdy pogłośnię to dudni ) czy w takich "niefajnych" miejscach szukać innego brzmienia instrumentu? czy ściszyć pozostałe ścieżki delikatnie? często na jednej zdarza wam się zmieniać ustawienia np. kompresora?
Dzięki z góry za help
...
**********************
Witam!
Jesli chcesz zeby ta stopka była "twarda /zbita/wybijała sie z lekka gorką"to ja stosuje do tego Delay (procesor zewnetrzny -wtyczki efektowe jakos inaczej wnosza to cos)ustawienia dyleya są nastepujace (oczywiscie trza dobierac parametry doswaiadczalnie gdyz wiadamo kazdy delay brzmi inaczej i wartosci ustawien tez sa rozne)takze Level 40%do 70% Delay Taim od 0,17s do 0,28s Delay Feedback od 30% do 70% Tak jak mowie parametry musisz dobrac metoda prob i błedow ABY NIE PRZECHOLOWAC Poprzez te ustawienia powinienes otrzymac "metaliczne" brzmienie co powinno jej pomoc by odnalesc sie w mixie ,oczywiscie wszystko jest tez uwarunkowane dana probka jaka operujesz -warto sprobowac-I NIE BUJMY SIE EXPERYMENTOWAC
pozdrawiam
Pytanie na miarę początkującego. Wyobrażamy sobie sytuację: mamy nagrany utwór, składa się z perkusji (8 ścieżek)+ 2 gitary (2ścieżki)+ bas (1) + wokal (1). EQ na każdej ścieżce od początku do końca utworu się nie zmienia ani praktycznie żadne vst na tychże ścieżkach. Perka jest samplowana więc generalnie "nadaje" na tym samym poziomie dB przez cały utwór ( reszta to samo) . Powiedzcie mi teraz dlaczego w momentach gdy np. stopa zaczyna naparzać trzydziestkami dwójkami ginie w miksie? (dB bez zmian, gdy pogłośnię to dudni ) czy w takich "niefajnych" miejscach szukać innego brzmienia instrumentu? czy ściszyć pozostałe ścieżki delikatnie? często na jednej zdarza wam się zmieniać ustawienia np. kompresora?
Dzięki z góry za help
...
**********************
Witam!
Jesli chcesz zeby ta stopka była "twarda /zbita/wybijała sie z lekka gorką"to ja stosuje do tego Delay (procesor zewnetrzny -wtyczki efektowe jakos inaczej wnosza to cos)ustawienia dyleya są nastepujace (oczywiscie trza dobierac parametry doswaiadczalnie gdyz wiadamo kazdy delay brzmi inaczej i wartosci ustawien tez sa rozne)takze Level 40%do 70% Delay Taim od 0,17s do 0,28s Delay Feedback od 30% do 70% Tak jak mowie parametry musisz dobrac metoda prob i błedow ABY NIE PRZECHOLOWAC Poprzez te ustawienia powinienes otrzymac "metaliczne" brzmienie co powinno jej pomoc by odnalesc sie w mixie ,oczywiscie wszystko jest tez uwarunkowane dana probka jaka operujesz -warto sprobowac-I NIE BUJMY SIE EXPERYMENTOWAC
pozdrawiam
Re: Równowaga w miksie...
czy wiesz co to jest delay i co roi przy 32???
chyba nie bardzo...szczegolnie na stopie........
tu juz muli...a delay?gratuluje pomyslu......
chyba nie bardzo...szczegolnie na stopie........
tu juz muli...a delay?gratuluje pomyslu......
Re: Równowaga w miksie...
A o co chodzi z tym delayem? Jakiś patent czy Ci się zepsuł i zrobił się z niego kompresor?

Re: Równowaga w miksie...
"Stopę i werbel często w studiu stroję pod tonację utworu, który nagrywam. Poza studiem dobieram sobie jakiś stały dźwięk. W wypadku werbla głównego może to być D, Es lub E. "- Tomek Łosowski na swojej stronie.
No to jak jest?
No to jak jest?

Re: Równowaga w miksie...
...czy wiesz co to jest delay i co roi przy 32???
chyba nie bardzo...szczegolnie na stopie........
tu juz muli...a delay?gratuluje pomyslu.........
**********************
Dlatego pisałem są delay,e i delay,e
(nie kazde sie sprawdzaja w takim patencie) a co do czasu to nie 32 a 0,32s a to jest juz znaczaca roznica pozatym tez jest kwestja dobrania odpowiedniej proporcji pomiedzy stopa "czystą"bez efektu a stopa z efektem (powinny sie one "nakładac na siebie"
Ps.
No ale ja tu widze ze sznowni forumowicze standartowymi patentami sie obchodza to i dlatego te nasze produkcje niczym sie nie wyrozniaja szczegolnym
Pozdrawiam!
chyba nie bardzo...szczegolnie na stopie........
tu juz muli...a delay?gratuluje pomyslu.........
**********************
Dlatego pisałem są delay,e i delay,e
(nie kazde sie sprawdzaja w takim patencie) a co do czasu to nie 32 a 0,32s a to jest juz znaczaca roznica pozatym tez jest kwestja dobrania odpowiedniej proporcji pomiedzy stopa "czystą"bez efektu a stopa z efektem (powinny sie one "nakładac na siebie"
Ps.
No ale ja tu widze ze sznowni forumowicze standartowymi patentami sie obchodza to i dlatego te nasze produkcje niczym sie nie wyrozniaja szczegolnym
Pozdrawiam!