......Nie rozumiem dlaczego ktoś stawia klawiatury M-AUDIO nad klawiaturami E-MU. Mamy dwie takie w naszym studyjku, i zdecydowanie E-MU jest lepiej wykonana, klawisze chodzą lepiej, jeśli chodzi o możliwości, to nie porównuję, bo E-MU mamy X-BOARD 61 a M-AUDIO mamy EVOLUTION 425.
**********************
Nie do końca wiem, do czego się odnosi Twój post... Bo jeżeli do dyskusji z dzisiaj (kilka ostatnich postów), to mowa jest o klawiaturze M-Audio AXIOM a nie EVOLUTION, a to są dwie różne sprawy... Poza tym tam nie ma mowy w ogóle o E-MU...
O E-MU jest mowa wcześniej, ale tam z kolei nie bardzo widać, by ktoś stawiał wyżej Evolutiona niż E-MU - raczej są posty, że Evolution jest cienki...
...
**********************
Przepraszam, post o EVOLUTION przeczytałem później, nie zauważyłem go. Jeśli idzie o klawiaturę E-MU, to piszesz, że nie jest źle ( zgadzam się, mimo wszystko bilans bardziej na + ) ale nie jest rewelacyjnie. Może i tak, bo EDIROLI nie macałem ( w ogóle nie lubię ani tego, ani KORGA ale to chyba to samo ?? ) Ale macałem CME. I powiem tak, że jeśli bym miał mądrze wydać 2 tyś. to kupiłbym E-MU + coś z AAS albo NATIVE INSTRUMENTS. Ale że pewnie i tak softu nikt nie wrzuca w kosztorys

to kupiłbym znowu E-MU + jakiś sterownik z wieeeloma gałkami ( jest taki behringer, był na allegro za ~ 600 zł. Ale i tak się założę, że większość nie wykorzysta tych 16 pokręteł z klawisza. PIANISTĄ nie jestem, jak cośnagrywam sam to raczej proste rzeczy, później po prostu sam grzebię ręcznie przy velocity itd. Młoteczki to fajna rzecz, ale tutaj niestety moim zdaniem nie ma kompromisów.
Mocny Pecet + Laptop, Presonus FIRESTUDIO + DIGIMAX FS, TC M One XL, TC HELICON VIOCEWORKS, ALESIS 3630, MXL 2006 + 770, SE 3 Stereo Pair, Sontronics SIGMA, Shure SM 57, 81, Audio-Technica - ATM 650 x 3, ATM 250 DE, ATM 450, APS AEON, E-MU PM 5, AKG 141