Post
autor: esz » poniedziałek 03 wrz 2007, 17:08
**********************
czy sadzisz ze gdybym ci zaplacil 100000 pln to ten mikrofon czy nagrywka lepiejby zabrzmiala???
polowa sukcesu to dobry mikrofon - druga to preamp
reszta to umiejetnosci.........i wokalisty i realizatora...
**********************
To nie chodzi o cenę, ale często cena idzie w parze z jakością (nie mówię, że tak jest zawsze - bywają wyjątki jak wszędzie).
Zgadzam się, co do tych pierwszych 2 kolejności (mikrofon, preamp), ale dalej zamieniłbym kolejność...
Przyznaję rację, że wyżej popełniłem błąd pisząc, że nie było preampa, ale nie miałem na myśli tego że wcale go nie było (bo ta nagrywka była by niemożliwa), ale nie było preampa z którym ten mikrofon pokazałby co potrafi.
Owszem soundcraft compact 4 niby ma preamp klasy A, ale to tranzystor (nie mam nic do tranzystorów, ale ja preamp tranzystorowy (na pewno nie ten z tego miksera) zaprzęgłbym do mikrofonu lampowego). Moim więc skromnym zdaniem ten mikser nie pokazał tych walorów brzmieniowych co np. ta sama oktava z spl gold mike mkII (i również wcale nie twierdzę, że to jest jakiś super dobry preamp).
To jest dokładnie taka sama sytuacja, jak z maluchem (fiat 126p). Dużo ludzi uważa, że to nie jest samochód...(bez komentarza).
Behringer'a osobiście nie miałem, ale za same ich miksery nie polecam!
Pozdrawiam! (szczególnie tych co po mnie jadą :)
[addsig]
"Wiem, jest jeden paten - zatyczki w audiotele - wsadź se w uszy i wyluzuj bo se rozwalisz panele..."