Analog vs. digital z wtyczkami w tle
- Miłaszewski
- Posty:997
- Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00
Jak jest ze znalezieniem pracy w Angli "z ulicy" ?
Da sie znaleźć coś w branży ? Np. kurier w studio ?
**********************
a propos pracy napisalem cos tutaj: http://www.dzwiek.org/forums/viewtopic.php?t=1243
[addsig]
Da sie znaleźć coś w branży ? Np. kurier w studio ?
**********************
a propos pracy napisalem cos tutaj: http://www.dzwiek.org/forums/viewtopic.php?t=1243
[addsig]
- sound_and_vision
- Posty:6
- Rejestracja:piątek 03 sie 2007, 00:00
Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
...W jakim miescie rezydujesz? Mikser jest bardzo fajny, jedna z najfajniejszych rzeczy jest Total Recall, dzieki czemu studio moze pracowac na zmiany z kilkoma inzynierami i sesjami jednoczesnie. Oprocz tego bardzo fajnie kontroluje sie Pro Toolsa. Brzmienie robi sie ciekawe kiedy juz wskazowki miernikow tylko delikatnie drgaja w skrajnym maksymalnie polozeniu. Duzo frajdy w miksowaniu :)
...
**********************
Zielona Góra, a co ktoś ma ten stolik w kraju ? Masz do niego dostęp w Kaczogrodzie? :]
Tak total recall to zbawienie gdy studio pracuje na kilka zmian : ]
A brzmienie przypomina któryś z "dużych" stołów SSL ?
Bo cena AWS'a jest coś podejrzanie niska...
Co do frajdy - nie wątpię : ]
...
**********************
Tak, pierwszy stół SSL AWS 900+ jest już zainstalowany w kraju - konkretnie w Łodzi. Jeżeli ktoś ma czas wybrać się do TOYA SOUND STUDIO (studio muzyczne tamtejszej telewizji) to jest szansa zetknięcia się z tym stołem osobiście. O ile mi wiadomo, po latach nieoobecności SSL w Polsce - pojawił się polski dystrybutor, który zainstalował właśnie ten stół. AWS 900+ BĘDZIE PREZENTOWANY NA TEGOROCZNYCH TARGACH MUSIC MEDIA w Krakowie przez polskiego dystrybutora.
A propos AWS kontra SSL 4000 G/E - AWS ma większe pasmo przenoszenia i dynamikę, co znajdzie odzwierciedlenie w jakości (otwartości) miksów. AWS900+ ma IDENTYCZNY (w sensie brzmienia i jakości, włącznie z G-Compressorem na sumie) tor sygnałowy jak duży stół XL9000K (już nie produkowany) i obecnie najlepszy analogowy stół SSL'a czyli Duality. Ponieważ nie ma kompromisów jakościowych, jeśli komuś wystarczy 24 kanały - cena za nowego AWS900+ jest najniższą ceną w historii SSL za nową analogową konsoletę.
WAŻNA UWAGA: SSL przyznaje się do BRAKU SUPPORTU dla konsolet 4000 G/E, ponieważ nie ma już dostępu do części serwisowych. Spowodowane to jest obowiązującymi obecnie regulacjami prawnymi ROHS w zakresie produkcji elementów elektronicznych zawierających pewne pierwiastki chemiczne. Jeśli ktoś ma chęć zaryzykować, to MUSI LICZYĆ SIĘ Z KONSEKWENCJAMI niedostępności części i konieczności poszukiwania ich z drugiej ręki. Jet to jeden z powodów, dla których obecnie pojawiło się tak wiele używanych stołów SSL serii 4000 za bardzo atrakcyjne ceny.
AWS900+, Duality i XL9000K są stołami w technologii SuperAnalogue, co oznacza że w torach sygnałowych nie ma żadnych kondensatorów elektrolitycznych. Stąd taka duża dynamika i pasmo przenoszenia. Użytkownik unika też PŁYNIĘCIA PARAMETRÓW dźwiękowych na skutek niekorzystnych zjawisk zachodzących w starszych kondensotorach (wysychanie). W związku z tym starsze konsolety wymagają co pewien czas kosztownych zabiegów serwisowych (dotyczy to w równym stopniu kosolet różnych producentów, np.SSL, Neve, gdzie w pojedynczym kanale może znajdować się nawet 200 kondensatorów....) W przypadku AWS'a taka sytuacja użytkownikowi nie grozi. Odpadają zatem całkowicie koszty serwisowe. Jeśli stół nie uległ awarii, to nie wymaga praktycznie żadnych zabiegów konserwacyjnych.
AWS ma jeszcze jedną zaletę - świetny sterownik DAW, kontrolujący wszystkie pluginy, fadery sterują poziomami DAW z dokładnością 0.1 dB. Ogromna wygoda i frajda przy pracy.
pozdrawiam serdecznie.
[addsig]
...
**********************
Zielona Góra, a co ktoś ma ten stolik w kraju ? Masz do niego dostęp w Kaczogrodzie? :]
Tak total recall to zbawienie gdy studio pracuje na kilka zmian : ]
A brzmienie przypomina któryś z "dużych" stołów SSL ?
Bo cena AWS'a jest coś podejrzanie niska...
Co do frajdy - nie wątpię : ]
...
**********************
Tak, pierwszy stół SSL AWS 900+ jest już zainstalowany w kraju - konkretnie w Łodzi. Jeżeli ktoś ma czas wybrać się do TOYA SOUND STUDIO (studio muzyczne tamtejszej telewizji) to jest szansa zetknięcia się z tym stołem osobiście. O ile mi wiadomo, po latach nieoobecności SSL w Polsce - pojawił się polski dystrybutor, który zainstalował właśnie ten stół. AWS 900+ BĘDZIE PREZENTOWANY NA TEGOROCZNYCH TARGACH MUSIC MEDIA w Krakowie przez polskiego dystrybutora.
A propos AWS kontra SSL 4000 G/E - AWS ma większe pasmo przenoszenia i dynamikę, co znajdzie odzwierciedlenie w jakości (otwartości) miksów. AWS900+ ma IDENTYCZNY (w sensie brzmienia i jakości, włącznie z G-Compressorem na sumie) tor sygnałowy jak duży stół XL9000K (już nie produkowany) i obecnie najlepszy analogowy stół SSL'a czyli Duality. Ponieważ nie ma kompromisów jakościowych, jeśli komuś wystarczy 24 kanały - cena za nowego AWS900+ jest najniższą ceną w historii SSL za nową analogową konsoletę.
WAŻNA UWAGA: SSL przyznaje się do BRAKU SUPPORTU dla konsolet 4000 G/E, ponieważ nie ma już dostępu do części serwisowych. Spowodowane to jest obowiązującymi obecnie regulacjami prawnymi ROHS w zakresie produkcji elementów elektronicznych zawierających pewne pierwiastki chemiczne. Jeśli ktoś ma chęć zaryzykować, to MUSI LICZYĆ SIĘ Z KONSEKWENCJAMI niedostępności części i konieczności poszukiwania ich z drugiej ręki. Jet to jeden z powodów, dla których obecnie pojawiło się tak wiele używanych stołów SSL serii 4000 za bardzo atrakcyjne ceny.
AWS900+, Duality i XL9000K są stołami w technologii SuperAnalogue, co oznacza że w torach sygnałowych nie ma żadnych kondensatorów elektrolitycznych. Stąd taka duża dynamika i pasmo przenoszenia. Użytkownik unika też PŁYNIĘCIA PARAMETRÓW dźwiękowych na skutek niekorzystnych zjawisk zachodzących w starszych kondensotorach (wysychanie). W związku z tym starsze konsolety wymagają co pewien czas kosztownych zabiegów serwisowych (dotyczy to w równym stopniu kosolet różnych producentów, np.SSL, Neve, gdzie w pojedynczym kanale może znajdować się nawet 200 kondensatorów....) W przypadku AWS'a taka sytuacja użytkownikowi nie grozi. Odpadają zatem całkowicie koszty serwisowe. Jeśli stół nie uległ awarii, to nie wymaga praktycznie żadnych zabiegów konserwacyjnych.
AWS ma jeszcze jedną zaletę - świetny sterownik DAW, kontrolujący wszystkie pluginy, fadery sterują poziomami DAW z dokładnością 0.1 dB. Ogromna wygoda i frajda przy pracy.
pozdrawiam serdecznie.


[addsig]
Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
......Porownanie miksow...
**********************
Prawda jest taka, że jak ktoś znajdzie jakąkolwiek różnicę jest idiotą ...
Inna sprawa na ile wiarygodny jest ten test, jeżeli wszystko jest Fair, to chyba konsolety analogowe właśnie umarły......
**********************
hahahhahahahahha:):):):):)
i wy dajecie sie na to nabrac:D:D:D:D
test zrobiony na zlecenie digi
hahahahha
strasznie obiektywny hahahhaa
wszystko leci to samo cudow nie ma zeby nie bylo roznic
slychac
chocby dlatego ze nie ma jak ustawic identycznie
bardziej debilnego testu nie widzialem.
teeeee ciekawe czemu studia nie sprzedaja tych nevow ssl i studerow
la2a 1176 i ton klockow za milony... zaraz sie znajdzie taki co napisze
zeby robilo wrazenie..
hahaahha sa idiotami i lubia wydawac kase co nie???
zaraz beda testy ze mikrofony mxl sa takie same jak neumann
itd,,,
dziwne ze wracaja klocki po nascie tysiecy ... ktorych pelno w reklamach na lamach eis.
bardzo lubie opinie tych zakompleksionych wtykowiczow.. ktorych nie stac na klocki i szukaja wszedzie usprawiedliwienia,, i poparcia co do wtyczek .. cyfry kart itd...
**********************
Prawda jest taka, że jak ktoś znajdzie jakąkolwiek różnicę jest idiotą ...
Inna sprawa na ile wiarygodny jest ten test, jeżeli wszystko jest Fair, to chyba konsolety analogowe właśnie umarły......
**********************
hahahhahahahahha:):):):):)
i wy dajecie sie na to nabrac:D:D:D:D
test zrobiony na zlecenie digi
hahahahha
strasznie obiektywny hahahhaa
wszystko leci to samo cudow nie ma zeby nie bylo roznic
slychac
chocby dlatego ze nie ma jak ustawic identycznie
bardziej debilnego testu nie widzialem.
teeeee ciekawe czemu studia nie sprzedaja tych nevow ssl i studerow
la2a 1176 i ton klockow za milony... zaraz sie znajdzie taki co napisze
zeby robilo wrazenie..
hahaahha sa idiotami i lubia wydawac kase co nie???
zaraz beda testy ze mikrofony mxl sa takie same jak neumann
itd,,,
dziwne ze wracaja klocki po nascie tysiecy ... ktorych pelno w reklamach na lamach eis.
bardzo lubie opinie tych zakompleksionych wtykowiczow.. ktorych nie stac na klocki i szukaja wszedzie usprawiedliwienia,, i poparcia co do wtyczek .. cyfry kart itd...
Jestem w trakcie odbudowy studia
- Miłaszewski
- Posty:997
- Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00
Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
AWS900+ ma IDENTYCZNY (w sensie brzmienia i jakości, włącznie z G-Compressorem na sumie) tor sygnałowy jak duży stół XL9000K (już nie produkowany) i obecnie najlepszy analogowy stół SSL'a czyli Duality.
**********************
Z ciekawosci miksowalem dokladnie ten sam material na AWS i XL9000K. Roznica byla. Przede wszystkim przy podbiciu niskich czestotliwosci na kanale gitary na AWS bardzo szybko pojawial sie przester, na K pojawial sie znacznie pozniej. Duality z kolei ma jakis nowszy preamp mikrofonowy, w ktorym jest dodatkowa regulacja znieksztalcen harmonicznych.
[addsig]
**********************
Z ciekawosci miksowalem dokladnie ten sam material na AWS i XL9000K. Roznica byla. Przede wszystkim przy podbiciu niskich czestotliwosci na kanale gitary na AWS bardzo szybko pojawial sie przester, na K pojawial sie znacznie pozniej. Duality z kolei ma jakis nowszy preamp mikrofonowy, w ktorym jest dodatkowa regulacja znieksztalcen harmonicznych.
[addsig]
- Miłaszewski
- Posty:997
- Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00
Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
teeeee ciekawe czemu studia nie sprzedaja tych nevow ssl i studerow
la2a 1176 i ton klockow za milony... zaraz sie znajdzie taki co napisze
zeby robilo wrazenie..
hahaahha sa idiotami i lubia wydawac kase co nie???
zaraz beda testy ze mikrofony mxl sa takie same jak neumann
itd,,,
dziwne ze wracaja klocki po nascie tysiecy ... ktorych pelno w reklamach na lamach eis.
bardzo lubie opinie tych zakompleksionych wtykowiczow.. ktorych nie stac na klocki i szukaja wszedzie usprawiedliwienia,, i poparcia co do wtyczek .. cyfry kart itd...
...
**********************
Cale mnostwo duzych studiow zostalo zamknietych ostatnimi laty. Duze studio nagran nie jest juz dobrym biznesem tak jak kiedys. Dzisiaj w duzych studiach rzadko kiedy uzywa sie analogowej tasmy wielosladowej, ze wzgledu na koszty. Rowniez tasma dwusladowa do zgran stereo jest w nieczestym uzyciu.
A propos wtyczek i kompleksow - przy odrobinie talentu i swiadomosci tego co sie robi przy pomocy wtyczek mozna zrobic bardzo fajne miksy. Moj kolega, ktorego nauczylem nagrywania i miksowania w Logicu, prowadzi bardzo popularne studio, oparte w 100% na pluginach. Mysle ze niejedno studio z tzw. "klockami" (mam brzydkie skojarzenia...) moze byc mocno zakompleksione iloscia klientow jaka zdobywa ww. kolega.
[addsig]
la2a 1176 i ton klockow za milony... zaraz sie znajdzie taki co napisze
zeby robilo wrazenie..
hahaahha sa idiotami i lubia wydawac kase co nie???
zaraz beda testy ze mikrofony mxl sa takie same jak neumann
itd,,,
dziwne ze wracaja klocki po nascie tysiecy ... ktorych pelno w reklamach na lamach eis.
bardzo lubie opinie tych zakompleksionych wtykowiczow.. ktorych nie stac na klocki i szukaja wszedzie usprawiedliwienia,, i poparcia co do wtyczek .. cyfry kart itd...
...
**********************
Cale mnostwo duzych studiow zostalo zamknietych ostatnimi laty. Duze studio nagran nie jest juz dobrym biznesem tak jak kiedys. Dzisiaj w duzych studiach rzadko kiedy uzywa sie analogowej tasmy wielosladowej, ze wzgledu na koszty. Rowniez tasma dwusladowa do zgran stereo jest w nieczestym uzyciu.
A propos wtyczek i kompleksow - przy odrobinie talentu i swiadomosci tego co sie robi przy pomocy wtyczek mozna zrobic bardzo fajne miksy. Moj kolega, ktorego nauczylem nagrywania i miksowania w Logicu, prowadzi bardzo popularne studio, oparte w 100% na pluginach. Mysle ze niejedno studio z tzw. "klockami" (mam brzydkie skojarzenia...) moze byc mocno zakompleksione iloscia klientow jaka zdobywa ww. kolega.
[addsig]
Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
hahahhahahahahha:):):):):)
i wy dajecie sie na to nabrac:D:D:D:D
test zrobiony na zlecenie digi
hahahahha
strasznie obiektywny hahahhaa
wszystko leci to samo cudow nie ma zeby nie bylo roznic
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
nie prawda... pisałem wczesniej, ODSŁUCHIWAC TE NUMERY W MONO !!!! a usłyszycie róznicce
- Miłaszewski
- Posty:997
- Rejestracja:wtorek 23 gru 2003, 00:00
Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
W trakcie miksu preferuje eq przy uzyciu pluginow, nie jestem szczegolnie podekscytowany dzialaniem EQ w mikserach SSL.
Majac DAW + na sumie fajny analogowy kompresor i eq mozna zrobic mniej wiecej to samo co na analogowym mikserze. Wtykowicze zdecydowanie nie musza miec powodow do kompleksow. Po prostu predkosc pracy jest mniejsza.
[addsig]
Majac DAW + na sumie fajny analogowy kompresor i eq mozna zrobic mniej wiecej to samo co na analogowym mikserze. Wtykowicze zdecydowanie nie musza miec powodow do kompleksow. Po prostu predkosc pracy jest mniejsza.
[addsig]
Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
i czesto 6-8 lub wiecej punktow korekcji.......co przy 4 w mikserach czasem jest iloscia niewystarczajaca.......
Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
bardzo lubie opinie tych zakompleksionych wtykowiczow..
**********************
Ja tam nie mam kompleksów związanych z moja wtyczką

Re: Analog vs. digital z wtyczkami w tle
wlasnie! jak ma ktos nieglupi procesor i dobra wtyczke to moze wtyczki wtykac gdzie chce, z latencja i bez, pod stopke i na sumie :)