Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
a oto zrodlo mego leku - link
a tam cytat:
If you feed the compressor back into the mixer at a location prior to where you got the inputs from, the compressor will go into internal oscilation and ruin the comp. (it creates an electroni loop)
a tam cytat:
If you feed the compressor back into the mixer at a location prior to where you got the inputs from, the compressor will go into internal oscilation and ruin the comp. (it creates an electroni loop)
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
Tym ktorzy beda mieli podobny problem co ja polecam
http://www.harmony-central.com/articles/tips/interfacing_daws/
http://www.harmony-central.com/articles/tips/interfacing_daws/
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
Opisałem Ci jak mozna podłaczyc kompresor, bez zadnych problemow , sygnałow zwrotnych itd . osobiscie niemam pojecia jak to zrobic w Cubase, ale z pewnoscia wyglada to tak samo .
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
tak - juz strach minal :)
dzis to zrobie... najwyzej pozniej na jakis czas zajme sie czym innym niz nagrywanie :)
ostatnie pytanie:)
z tego co wiem przetworniki maja 24 bity - ja wiekszosc sesji mam w 32bit (oczywiscie float) - ile bitów wiec przeleci przez kompresor?
dzis to zrobie... najwyzej pozniej na jakis czas zajme sie czym innym niz nagrywanie :)
ostatnie pytanie:)
z tego co wiem przetworniki maja 24 bity - ja wiekszosc sesji mam w 32bit (oczywiscie float) - ile bitów wiec przeleci przez kompresor?
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
...tak - juz strach minal :)
dzis to zrobie... najwyzej pozniej na jakis czas zajme sie czym innym niz nagrywanie :)
ostatnie pytanie:)
z tego co wiem przetworniki maja 24 bity - ja wiekszosc sesji mam w 32bit (oczywiscie float) - ile bitów wiec przeleci przez kompresor? ...
**********************
grembo . w urzadzeniach Analogowych niema czegos takiego jak Bity , czy tez czestotliwosc probkowania ... nagrasz tyle ile wyslesz ,
na wyjsciach masz 24 bit wiec tyle nagrasz
dzis to zrobie... najwyzej pozniej na jakis czas zajme sie czym innym niz nagrywanie :)
ostatnie pytanie:)
z tego co wiem przetworniki maja 24 bity - ja wiekszosc sesji mam w 32bit (oczywiscie float) - ile bitów wiec przeleci przez kompresor? ...
**********************
grembo . w urzadzeniach Analogowych niema czegos takiego jak Bity , czy tez czestotliwosc probkowania ... nagrasz tyle ile wyslesz ,
na wyjsciach masz 24 bit wiec tyle nagrasz
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
i rozumiem :)
ja wiem ze w analogach nie ma bitów :) natomiast chcialem sie upewnic na ile bitowosc AD moze miec wplyw na taka petelke. Po prostu wczesniej albo mialem sesje w realnych 16 bit albo 24, na 32float przeszedlem ostatnio - stad moje pytanie.
Na razie udalo mi sie stwierdzic ze wejscia po wlaczeniu sie nie spalaja :) wiec nie wiem co to bylo wtedy (gdym spalil tamte karty)
W Cubase tworzy sie External FX w VST connections - pozniej urzadzenie analogowe pokazuje sie po prostu jako wtyczka.
Na ten moment udalo mi sie poprzez send przepuscic gary... - niestety sluchajac ich wraz z oryginalem.
Anyway, wiedzac ze nic fizycznie nie zniszcze w koncu sobie poradze :)
Orbit - fajny sprzet (na razie zobaczylem co daje w trackingu) - dzieki!!!
ja wiem ze w analogach nie ma bitów :) natomiast chcialem sie upewnic na ile bitowosc AD moze miec wplyw na taka petelke. Po prostu wczesniej albo mialem sesje w realnych 16 bit albo 24, na 32float przeszedlem ostatnio - stad moje pytanie.
Na razie udalo mi sie stwierdzic ze wejscia po wlaczeniu sie nie spalaja :) wiec nie wiem co to bylo wtedy (gdym spalil tamte karty)
W Cubase tworzy sie External FX w VST connections - pozniej urzadzenie analogowe pokazuje sie po prostu jako wtyczka.
Na ten moment udalo mi sie poprzez send przepuscic gary... - niestety sluchajac ich wraz z oryginalem.
Anyway, wiedzac ze nic fizycznie nie zniszcze w koncu sobie poradze :)
Orbit - fajny sprzet (na razie zobaczylem co daje w trackingu) - dzieki!!!
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
aha - slychac ze ma lepsze lampy (lub cos innego) niz ten ART V3 studio (preamp) - nagrywalem przezen bass i jest minimalnie muddy - gdy sie slucha samego (znajac jego dziwek w realu), za to w nagraniu siedzi fajnie :) nawet bardzo fajnie! Dzwieku dociera na slad wiecej, wiec Eq i kompresja juz w kompie poprzez pluginy - daje efekty jakich oczekiwalem
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
Art ma ELECTRO-HARMONIX - 12AX7 , według mnie najlepsze lampy jakie sa osiagalne na rynku, nie mowie o Mulardach czy tez telefunkebach , po 200 $ za sztuke , Kiedys od kolego dostałem chinska 12ax7a , tez bardzo muliła, Lampa ma pierwszorzedne znaczenie , mozesz miec najlepszy kompresor wsadzisz zuzyta lub nieodpowiednia lampe i cały efekt idzie do kosza .
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
Juz wszytko ok - okazalo sie ze bledem bylo to ze nie wylaczylem w mikserze karty - odsluchu z return po ART. Ta zasad wspolna dla wszystkich kart :)
Re: Podłączenie buss kompresora analogowego w DAW
a po co ci sesja w 32 bitach?ani nic nie zyskujesz ani nic nie tracisz.......(procz miejsca na zapis 24 bitowych plikow zapchanych zerami do 32bit....)