RME HDSP 9632 vs Digi002

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Di_Monsta
Posty:63
Rejestracja:poniedziałek 22 kwie 2002, 00:00
Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: Di_Monsta » czwartek 07 wrz 2006, 12:36

Witam.

:D

Pozdrawiam
D_M

Awatar użytkownika
Charlie
Posty:10
Rejestracja:piątek 05 sie 2005, 00:00

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: Charlie » czwartek 07 wrz 2006, 12:40

...Wciąż niepokoi mnie tez ta latencja.. z tego co zrozumiałem to w Dig jest juz niedopoprawienia, ustawiaona jakoby fabrycznie w hardware (jesli dobrze zrozumialem ...). Pytanie tylko czy jest ustawiona wystarczajaca zeby mozna bylo bez znaczacych opoznien dogrywac sciezki np wokalu.. Chodzi mi teraz o wspolprace z ProToolsem.

Nie da rady w ogole nic dograc, latencja przekracza wszelkie granice zdrowego rozsadku dochodzac do pojedynczych minut, a zrzuty ekranowe Pro-Toolsa powstaja w fotoszopie i nie maja nic wspolnego z realnym oprogramowaniem. Linki na stronie digi prowadzace do sterownikow ASIO prowadza w rzeczywistosci do stron o wiadomej i ostatnio niepopularnej tematyce. Bufor mozna zmniejszyc do 64 probek, ale tylko zworami wewnatrz urzadzenia, ale w niektorych modelach digi002 te zwory sa zalutowane, zeby uzytkownicy nie mogli nic nagrac - za taka kase - wstyd!...
**********************
ok, zrozumiałem aluzje ...

WG
Posty:1235
Rejestracja:poniedziałek 12 sie 2002, 00:00

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: WG » czwartek 07 wrz 2006, 13:41

Heh matiz.
Nie mam zamiaru się dalej sprzeczać.
A wyrażać opinię mogę i guzik ci do tego.

Awatar użytkownika
matiz
Posty:3424
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2003, 00:00
Kontakt:

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: matiz » czwartek 07 wrz 2006, 16:26

A wyrażać opinię mogę i guzik ci do tego....
**********************
Do opinii rzeczywiscie guzik - ale nie w formie faktow...

Awatar użytkownika
breakbeat_famillia
Posty:53
Rejestracja:czwartek 27 kwie 2006, 00:00

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: breakbeat_famillia » czwartek 07 wrz 2006, 17:33

Witaj,


Posiadam od niedawna RME HDSP 9632 i jestem zachwycony jakoscia dzwieku i funkcjonalnoscia...Z uwagi na to ze pracuje glownie z VSTi i Access Virus Ti, jak dla mnie to jakosc i funkcjonalnosc za dobra cene, dodam ze wazne aby czesciowo ta jakosc uslyszec (selektywnosc, liniowosc) to dobre monitory. Ogolnie rzecz biorac przesiadlem sie z Audiotrak Maya 44 i Alesis M1 Active MK2 na RME HDSP 9632 i monitory Event StudioPrecision 6...Powiem szczerze ze teraz dopiero slysze muzyke i efekty tego co robie....

Wybierz 9632 jesli pracujesz glownie z virtualnymi instrumentami, preampy mozesz zawsze sobie dokupic...
Muzyka to bardzo osobista sprawa...każdemu gra w duszy innaczej.

Awatar użytkownika
pau
Posty:6
Rejestracja:poniedziałek 31 lip 2006, 00:00

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: pau » czwartek 07 wrz 2006, 17:52

......Wciąż niepokoi mnie tez ta latencja.. z tego co zrozumiałem to w Dig jest juz niedopoprawienia, ustawiaona jakoby fabrycznie w hardware (jesli dobrze zrozumialem ...). Pytanie tylko czy jest ustawiona wystarczajaca zeby mozna bylo bez znaczacych opoznien dogrywac sciezki np wokalu.. Chodzi mi teraz o wspolprace z ProToolsem.

Nie da rady w ogole nic dograc, latencja przekracza wszelkie granice zdrowego rozsadku dochodzac do pojedynczych minut, a zrzuty ekranowe Pro-Toolsa powstaja w fotoszopie i nie maja nic wspolnego z realnym oprogramowaniem. Linki na stronie digi prowadzace do sterownikow ASIO prowadza w rzeczywistosci do stron o wiadomej i ostatnio niepopularnej tematyce. Bufor mozna zmniejszyc do 64 probek, ale tylko zworami wewnatrz urzadzenia, ale w niektorych modelach digi002 te zwory sa zalutowane, zeby uzytkownicy nie mogli nic nagrac - za taka kase - wstyd!...
**********************

W PT LE i M-Powered jest wbudowana automatyczna kompensacja latencji. W wersji HD mozna wybrac pomiedzy automatyka kompensacji i jej wylaczeniem.

Pracujac z Digi002 nigdy nie mialem absolutnie zadnych problemow z latencja. Ani z dogrywaniem/ poprawianiem czegokolwiek. Cala obrobka nastepuje na poziomie softu.

Nie wiem jaki setup lub jaka przyjeta procedura dogrywania wokali moglaby skutkowac latencja ponad minutowa....


[addsig]
Moje :-): Moog Source, SC Prophet 600, Jupiter 6, A-Juno 2, SH 101, R8M, Matrix 6r, Ensoniq Fizmo ...

WG
Posty:1235
Rejestracja:poniedziałek 12 sie 2002, 00:00

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: WG » czwartek 07 wrz 2006, 22:49

Ja generalnie troszke bardziej z ciekawości, pytalem o działanie Digi z produktami Steinberga, bo tak jak wczesniej napisalem - raczej bede uzywal oprogramowania dedykowanego czyli ProTools.
**********************


Oprocz Cubase, chodzilo mi rowniez o np WaveLaba - czy program do edycji plikow audio moze miec jakies konflikty z Digi002 ..?
**********************
To zalezy czy jednocześnie będziesz chciał korzystać z Pro-Toolsa i WaveLaba. Powinno dać radę ale matiz to potwierdzi czy możliwa jest jednoczesna praca z Pro-Tools i odpalonym w tle WaveLab ?

Wciąż niepokoi mnie tez ta latencja.. z tego co zrozumiałem to w Dig jest juz niedopoprawienia,
**********************
Chyba namieszałem za bardzo. Spoko zapomnij o tym.
Przydałaby się jednak edycja forum .
Karty Digidesign mają własną sprzętową latencję ustawialną w zakresie 64 - 2048 próbek, a więc na tyle nisko, że w Cubase pod sterownikiem ASIO i tak praca będzie komfortowa. A czy to jest wykonane tak czy siak to kogo to obchodzi

Nie da rady w ogole nic dograc, latencja przekracza wszelkie granice zdrowego rozsadku dochodzac do pojedynczych minut ...
...zwory sa zalutowane, zeby uzytkownicy nie mogli nic nagrac - za taka kase - wstyd!...

*******************
Kapitalne możnaby do kącika z humorem wrzucić,
ja wziąłem w ramki

Awatar użytkownika
matiz
Posty:3424
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2003, 00:00
Kontakt:

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: matiz » czwartek 07 wrz 2006, 23:38

Oprocz Cubase, chodzilo mi rowniez o np WaveLaba - czy program do edycji plikow audio moze miec jakies konflikty z Digi002 ..?
**********************
To zalezy czy jednocześnie będziesz chciał korzystać z Pro-Toolsa i WaveLaba. Powinno dać radę ale matiz to potwierdzi czy możliwa jest jednoczesna praca z Pro-Tools i odpalonym w tle WaveLab ?


Jednoczesnie z PT nie. Trzeba wyjsc z PT, zeby uruchomic cos innego.

Karty Digidesign mają własną sprzętową latencję ustawialną w zakresie 64 - 2048 próbek, a więc na tyle nisko, że w Cubase pod sterownikiem ASIO i tak praca będzie komfortowa. A czy to jest wykonane tak czy siak to kogo to obchodzi

Wykonalne jest. Wydajnosc jest... nie wiem jaka, by trzeba leb w leb porownac z takim np. Firefacem (pomijajac, ze nie mam ani firefaca ani digi002). Ale z drugiej strony Fireface "cichcem" dodaje jeszcze swoje 64 probki do calego opoznienia, wiec kto jest bez winy...

Nie da rady w ogole nic dograc, latencja przekracza wszelkie granice zdrowego rozsadku dochodzac do pojedynczych minut ...
...zwory sa zalutowane, zeby uzytkownicy nie mogli nic nagrac - za taka kase - wstyd!...
*******************
Kapitalne możnaby do kącika z humorem wrzucić,
ja wziąłem w ramki


Ciesze sie, ze sie podobalo

Awatar użytkownika
Charlie
Posty:10
Rejestracja:piątek 05 sie 2005, 00:00

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: Charlie » piątek 08 wrz 2006, 00:51

Jeszcze jedna rzecz apropos RME HDSP 9632 mnie zastanawia ... czy mi sie zdaje czy ona ma tylko jedno wejscie liniowo/mikrofonowe .. czy moze zle opis zrozumialem? czyli ze nagrywanie dwoch sygnałow na raz odpada ?
Wejscie na monitory odsluchowe tez wydaje sie ze jest tam pojedyncze ..

Awatar użytkownika
matiz
Posty:3424
Rejestracja:poniedziałek 29 wrz 2003, 00:00
Kontakt:

Re: RME HDSP 9632 vs Digi002

Post autor: matiz » piątek 08 wrz 2006, 08:52

czy mi sie zdaje czy ona ma tylko jedno wejscie liniowo/mikrofonowe .. czy moze zle opis zrozumialem? czyli ze nagrywanie dwoch sygnałow na raz odpada ?
Wejscie na monitory odsluchowe tez wydaje sie ze jest tam pojedyncze


RME 9632

"Wśród złaczy znajdziemy:
- stereofoniczne wejście liniowe (2 x cinch lub 2 x XLR - opcja)
- stereofoniczne wyjście liniowe (2 x cinch lub 2 x XLR - opcja)
- stereofoniczne wyjście słuchawkowe - wejście i wyjście S/PDIF"

Zalezy, co rozumiemy pod pojeciem "jedno"

ODPOWIEDZ