Native Instruments Reaktor
Siema,mam problem z reaktorem .Wsio jest niby ok skonfigurowane ,smiga zuzywa procesor a nie wydaje zadnego dzwieku.Jestem zielony jezeli chodzi o takie programy ,a slyszalem ze kozak do padow.Help me:>
Re: Native Instruments Reaktor
...Siema,mam problem z reaktorem .Wsio jest niby ok skonfigurowane ,smiga zuzywa procesor a nie wydaje zadnego dzwieku.Jestem zielony jezeli chodzi o takie programy ,a slyszalem ze kozak do padow.Help me:>...
Jeżeli nic nie grzebałeś w instrumentach, to zobacz w opcjach, czy są podłączone wyjścia Asio. Zobacz też, czy jest włączone odpowiednie wejście MIDI. Jak te dwie rzeczy są skonfigurowane prowidłowo, to najprawdopodobnie odłączyły "się" wejścia/wyjścia w samym instrumencie. Kliknij w odpowiednią ikonkę, by zobaczyć strukturę instrumentu i zobacz, czy wszystkie moduły, czyli "klocki" są połączone ze sobą.
Pozdrawiam.
Jeżeli nic nie grzebałeś w instrumentach, to zobacz w opcjach, czy są podłączone wyjścia Asio. Zobacz też, czy jest włączone odpowiednie wejście MIDI. Jak te dwie rzeczy są skonfigurowane prowidłowo, to najprawdopodobnie odłączyły "się" wejścia/wyjścia w samym instrumencie. Kliknij w odpowiednią ikonkę, by zobaczyć strukturę instrumentu i zobacz, czy wszystkie moduły, czyli "klocki" są połączone ze sobą.
Pozdrawiam.
www.myspace.com/pchelki
Oczywiscie gdybie, ale tak dzieje sie z wersja piracka Reaktora.
Jesli masz oryginal to sorry.
http://www.superstereo.pl
Eh :(
Dlaczego nikt się nie odezwał kiedy pytałem w poście:
http://www.eis.com.pl/virtual/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=9038&forum=19&1
„czy ktoś umie reaktora”?
A teraz się okazuje że SA tacy
Nawet nie musi być przez gg
Mógłbym np. zadawać pytanie raz dziennie.
A wy byście zaglądali do posta raz dziennie i odpowiadali
Już sporo wiem
Ale trochę modułów też nie znam
Pytał bym się raz dziennie o 2 moduły i nie długo już bym dołączył do grona robiących własne synthy w reaktorze
Co wy na to? Pomożecie?