Logic Express - nie chodzi na PowerBook G4

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
musickristof
Logic Express - nie chodzi na PowerBook G4

Post autor: musickristof » piątek 18 mar 2005, 15:35

Witam wszyskich. Pracuję na programie Logic Audio na PC. Znajomy zakupił przed kilkoma dniami nowego PowerBook'a G4 i chciałem sprawdzić jak wogóle śmiga Logic na Apple. Skombinowałem Logic Express 7 :) zainstalowałem, po czym zainstalowałem swoją kartę M-Audio FireWire410. Po odpaleniu Logic'a zmieniłem w preferencjach karte na M-Audio, zresetowałem program i już więcej się nie odpalił!! Podczas próby odpalania programu komputer się zawieszał. Czy ktoś może wiedzieć o co chodzi? Nie znam się na Macach to było moje pierwsze starcie z Apple. Słyszę różne głosy na temat tych komputerów i pracy na nich. Jedni mówią abym się przesiadł a inni mówią- "skąd weźmiesz oprogramowanie??" Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady itp związane z Apple i Logic oraz instrumentami typu Atosphere, Stylus, Trylogy, Fm7 itp na Maca. Z góry dzięki.
Jestem muzykiem

Awatar użytkownika
Helmer

Re: Logic Express - nie chodzi na PowerBook G4

Post autor: Helmer » piątek 18 mar 2005, 15:53