RMS Power
Re: RMS Power
...Co to jest RMS Power ? Dla podpowiedzi powiem, że wkazuje mi ten czynnik na -9 decybeli :>...
RMS to jest średni poziom głośności nagrania. Było tu trochę wątków na ten temat - poszukaj, poczytaj co z czym się je. Powiem, że poziom RMS około 9 dB to cholernie głośny numer...
RMS to jest średni poziom głośności nagrania. Było tu trochę wątków na ten temat - poszukaj, poczytaj co z czym się je. Powiem, że poziom RMS około 9 dB to cholernie głośny numer...
RMS to jest średni poziom głośności nagrania. Było tu trochę wątków na ten temat - poszukaj, poczytaj co z czym się je. Powiem, że poziom RMS około 9 dB to cholernie głośny numer......
To prawda ze cholernie glosny,ale nie pytam jak to musi brzmiec
-14 to jest to,ale niestety zazwyczaj jestem zmuszony osiagac -12,
wyzej nie siegam.

wyzej nie siegam.

wyzej nie siegam.
...
...ups; chyba komus sie kierunki pomylily

wyzej nie siegam.

Jestem muzykiem; gram na skrzypcach el., klawiszach, gitarze... zapraszam na moja strone: www.ovca.republika.pl oraz strone zespolu BORDERLINE: www.borderline.art.pl !!!
...To prawda ze cholernie glosny,ale nie pytam jak to musi brzmiec
wyzej nie siegam.
...
...
A to niby dlaczego? Czyżby ktoś nie znał matematyki na poziomie podstawówki? Od zawsze -12 to więcej/wyżej niż -14.

wyzej nie siegam.

A to niby dlaczego? Czyżby ktoś nie znał matematyki na poziomie podstawówki? Od zawsze -12 to więcej/wyżej niż -14.
Pozdrawiam
no qrde
więc po kolei:
Peaks: 0,00 dB
RMS Power:
Maximum: -10 dB
Minimum: -73 dB
Average: -14dB
Co jest nie tak?
więc po kolei:
RMS Power:
Maximum: -10 dB
Minimum: -73 dB
Average: -14dB
Co jest nie tak?
podczas gdy wartości dla Garbage "I'm only happy when it rains" wynoszą:
RMS:
Maximum: -6 dB
Minimum: -144 dB
Average: -12 dB
oczywiście w miejsce garbage mozecie sobie wstawic jakąkolwiek piosenke rockową [umownie jakąkolwiek :>]
RMS:
Maximum: -6 dB
Minimum: -144 dB
Average: -12 dB