Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
-
DARU - Posty:36
Czy muszę mieć preamp?
Jestem początkującym więc duuużo pytam

i tak....
Nagrywam lektorów i vocale (tylko). Do tego używam rode nt 1000 wpiętego bezpośrednio w powermixer yamahy wyposażony w zasilanie phantom +48. I jak na razie wszystko działa (nawet nieźle jak na mój gust). Czy dla poprawy jakości dźwięku z mikrofonu warto wyposażyć się w niskobudżetowy preamp np M-Audio Audio-Buddy czy Behringera? Czy to coś pomoże? Czy może lepiej zostawić wszystko tak jak jest? (kompresory limitery itp, mam jako pluginy w kompie)
-
szkudlik
autor: szkudlik » piątek 31 gru 2004, 14:16
...Jestem początkującym więc duuużo pytam

i tak....
Nagrywam lektorów i vocale (tylko). Do tego używam rode nt 1000 wpiętego bezpośrednio w powermixer yamahy wyposażony w zasilanie phantom +48. I jak na razie wszystko działa (nawet nieźle jak na mój gust). Czy dla poprawy jakości dźwięku z mikrofonu warto wyposażyć się w niskobudżetowy preamp np M-Audio Audio-Buddy czy Behringera? Czy to coś pomoże? Czy może lepiej zostawić wszystko tak jak jest? (kompresory limitery itp, mam jako pluginy w kompie)...
nie dac sie "nabic w preamp". Zostawic jak jest
[addsig]
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
-
mel
...Jestem początkującym więc duuużo pytam

i tak....
Nagrywam lektorów i vocale (tylko). Do tego używam rode nt 1000 wpiętego bezpośrednio w powermixer yamahy wyposażony w zasilanie phantom +48. I jak na razie wszystko działa (nawet nieźle jak na mój gust). Czy dla poprawy jakości dźwięku z mikrofonu warto wyposażyć się w niskobudżetowy preamp np M-Audio Audio-Buddy czy Behringera? Czy to coś pomoże? Czy może lepiej zostawić wszystko tak jak jest? (kompresory limitery itp, mam jako pluginy w kompie)...
Pomysl lepiej o sprzetowym kompresorze/limiterze przed wejsciem do karty.
pozdrawiam
-
Dobmatt
autor: Dobmatt » niedziela 02 sty 2005, 07:51