Jeszcze jedno pytanie o ESIJulię@

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
cool
Jeszcze jedno pytanie o ESIJulię@

Post autor: cool » czwartek 16 gru 2004, 17:05

Witam serdecznie.Minęło już trochę czasu od premiery tej karty.Będę bardzo wdzięczny, za Wasze opinie na temat pracy z nią. Czy sprawdzają się w praktyce zapewnienia producenta/dystrybutora odnośnie jakości dźwięku... przetworników...Jak według Was, /pracujących z ta kartą/,wypada ona w porównaniu z innymi, może niejednokrotnie droższymi? np:/Maya1010/ ? Odpiszcię.Dziękuję.
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.

Awatar użytkownika
cool

Re: Jeszcze jedno pytanie o ESIJulię@

Post autor: cool » czwartek 16 gru 2004, 17:37

...Witam serdecznie.Minęło już trochę czasu od premiery tej karty.Będę bardzo wdzięczny, za Wasze opinie na temat pracy z nią. Czy sprawdzają się w praktyce zapewnienia producenta/dystrybutora odnośnie jakości dźwięku... przetworników...Jak według Was, /pracujących z ta kartą/,wypada ona w porównaniu z innymi, może niejednokrotnie droższymi? np:/Maya1010/ ? Odpiszcię.Dziękuję....

Jeszcze coś. Czy Juli@ współpracuje z NForce2.
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.

Awatar użytkownika
Zbych

Post autor: Zbych » czwartek 16 gru 2004, 18:45

Jeszcze coś. Czy Juli@ współpracuje z NForce2....

Tak. Sprawdzałem na płycie ASUS A7N8X - żadnych problemów.

Zbych

Awatar użytkownika
Mruczasss

Post autor: Mruczasss » środa 22 gru 2004, 19:28