Jeszcze jedno pytanie o ESIJulię@
Witam serdecznie.Minęło już trochę czasu od premiery tej karty.Będę bardzo wdzięczny, za Wasze opinie na temat pracy z nią. Czy sprawdzają się w praktyce zapewnienia producenta/dystrybutora odnośnie jakości dźwięku... przetworników...Jak według Was, /pracujących z ta kartą/,wypada ona w porównaniu z innymi, może niejednokrotnie droższymi? np:/Maya1010/ ? Odpiszcię.Dziękuję.
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.
Re: Jeszcze jedno pytanie o ESIJulię@
...Witam serdecznie.Minęło już trochę czasu od premiery tej karty.Będę bardzo wdzięczny, za Wasze opinie na temat pracy z nią. Czy sprawdzają się w praktyce zapewnienia producenta/dystrybutora odnośnie jakości dźwięku... przetworników...Jak według Was, /pracujących z ta kartą/,wypada ona w porównaniu z innymi, może niejednokrotnie droższymi? np:/Maya1010/ ? Odpiszcię.Dziękuję....
Jeszcze coś. Czy Juli@ współpracuje z NForce2.
Jeszcze coś. Czy Juli@ współpracuje z NForce2.
Jestem muzykiem z wykształcenia. Zajmuję się kompozycją, aranżuję, i wciąż się uczę... Fascynują mnie możliwości współczesnych programów muzycznych.
Jeszcze coś. Czy Juli@ współpracuje z NForce2....
Tak. Sprawdzałem na płycie ASUS A7N8X - żadnych problemów.
Zbych
Tak. Sprawdzałem na płycie ASUS A7N8X - żadnych problemów.
Zbych
...Witam serdecznie.Minęło już trochę czasu od premiery tej karty.Będę bardzo wdzięczny, za Wasze opinie na temat pracy z nią. Czy sprawdzają się w praktyce zapewnienia producenta/dystrybutora odnośnie jakości dźwięku... przetworników...Jak według Was, /pracujących z ta kartą/,wypada ona w porównaniu z innymi, może niejednokrotnie droższymi? np:/Maya1010/ ? Odpiszcię.Dziękuję....
Tak sie sklada ze sie wacham miedzy MayaMKII+midi mate a Juli@, nie wiem czy juli@ posiada opcje podlaczenia keyobrada przez midi port...