...Może mi ktoś udzielić wyczerpującej odpowiedzi? Mam pytanie dotyczące kwesti rozwiązania odsłuchów dla muzyków na scenie. Mianowicie: czy posiadając jeden mikser-główny, można podać na każdy monitor (powiedzmy, że jest 5 takich różnych grup) inaczej zmiksowany sygnał? Czyli gitarzysta ma podbitą o kilka dB swoją gitarkę itp. Jak to jest rozwiązane na stole? Jeśli będziemy mieli 16 źródeł, to na każdą wysyłkę na każdy monitor musimy mieć 16 potencjometrów do regulacji wzmocnienia na ten właśnie monitor - to jest przecież absurdalne, bo jak by to było na większym stole? To może jest jeden potencjometr, do którego przypisujemy kanał, na którym jest np. gitara, i tylko to podbijamy. Czy tak jest, czy potrzebyjemy specjalnego osobnego miksera do odsłuchów?
...
**********************
Cześć
Poważne stoły przodowe mają od 6-12 wysyłek aux.Załóżmy że stawiamy 5 torów monitorowych.Sygnały z wyjść aux1..aux2...aux5 podpinamy do kolejnych końcówek zasilających monitory od 1-5,czyli aux1 do monitora 1,aux 2 do monit.2,itd.otwierasz sygnał aux 1 z toru wokalu i pojawia się on w monitorze 1 reszta analogicznie należy pamiętać o otwarciu sum poszczególnych auxów
Przy większej illości monitorów stawia się na scenie drugi stół tzw.monitorowy o trochę odmiennej konstrukcji
pozdrawiam miłego główkowania kalamb